כותרות אחרונות
Search

רשת אוטודיפו, מחבקת את עמותת "אחוקים – חברים בדרכים" ותורמת להםמאות אפודים זוהרים ומיוחדים

אנשים טובים באמצע הדרך 

רשת אוטודיפו, הקמעונאית הגדולה בתחום הרכב בישראל, מחבקת את עמותת "אחוקים – חברים בדרכים" ותורמת לכ-500 מתנדבי העמותה מאות אפודים זוהרים ומיוחדים.

 

העמותה הצעירה, שהוקמה לפני קצת פחות משנה, מסייעת לאזרחים, ללא עלות, בתקלות קטנות שלא מצריכות בעלי מקצוע, כגון: סיוע הנעה לרכב (כבלים), סיוע החלפת פנצ'ר ומילוי אויר בצמיג, סיוע בפתיחת רכב נעול כשהמפתחות בפנים וכדומה.  

מתנדבי אחוקים הם מכלל האוכלוסייה, יהודים וערבים, חילונים ודתיים. העמותה חוצה מגזרים ודתות ובאה להעניק סיוע לכל עובר/ת דרך שזקוק/ה לסיוע הקטנטן הזה על מנת להמשיך בחיים שלווים.

נפתלי קליין היו"ר והמייסד מסביר: "אני מטייל במהלך היום בכבישי ישראל ויוצא לי לעצור ולסייע לאנשים שנתקעים בדרך, זה הביא אותנו למחשבה לפתוח עמותה מסודרת שתוכל לסייע לאנשים. בכל יום מצטרפים מתנדבים חדשים שמעוניינים לעשות מעשה טוב על הדרך. העמותה מבוססת על תרומות בלבד ואנו שמחים על החיבוק הענק ותרומתה הנדיבה של אוטודיפו". 

מנהלי העמותה נפגשו השבוע עם הנהלת רשת אוטודיפו והעניקו להם תעודת הוקרה על תרומתם. באוטודיפו מספרים כי זו תחילתה של דרך משותפת יחד.

העמותה הקימה מוקד טלפוני ארצי הפעיל 24 שעות ביממה – למעט שבתות וימים טובים.

המוקד מופעל כאמור ע"י מתנדבים בלבד ומספרו 058-7000110

לינק לפייסבוק העמותה https://www.facebook.com/ahokim0587000110/

בתמונה (מימין לשמאל): מירב ספיר סמנכ"ל רשת אוטודיפו, אייל לוי המנהל הטכני של הרשת, איציק אוזנה מנכ"ל קבוצת ACE אוטודיפו, אבי גוטמן מנכ"ל עמותת "אחוקים" ונפתלי קליין יו"ר ומייסד העמותה. – צילום: יח"צ