כותרות אחרונות
Search

רמי גרשון ורועי קהת הבקיעו גול גם בתפוח הגדול !

הבקיעו גול גם בתפוח הגדול !

רמי גרשון, קפטן קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה והחבר הצמוד של נטע אלחמיסטר וקשר הקבוצה רועי קהת, נכנסו כמשקיעים בפרויקט הנדל"ן של חברת היזמות HAP, בטרייבקה שבניו יורק.

שוק הנדל"ן בארץ הגיע בשנים האחרונות לרתיחה וצעדי הממשלה הצליחו לדחוף את המשקיעים מחוץ לארץ, הישר להשקעות נדל"ן בחו"ל. לאחרונה, הצטרפו לטרנד ההשקעות בחו"ל, קפטן מכבי חיפה בכדורגל ושחקן נבחרת ישראל, רמי גרשון, והקשר של נבחרת מכבי חיפה ושחקן נבחרת ישראל, רועי קהת.

 

גרשון וקהת נכנסו כמשקיעים בפרויקט הנדל"ן של חברת היזמות HAP, בשכונה היוקרתית טרייבקה, שבמנהטן, ניו יורק. החברה דיווחה בחודש שעבר שהשלימה גיוס של כ-19 מיליון דולר לפרויקט, באמצעות תשקיף וגיוס ממשקיעים פרטיים, כאשר סכום ההשקעה המינימלי כדי להצטרף להשקעה היה 30 אלף דולר, באמצעות שלוש יחידות השקעה בסך 10,000 דולר כל אחת. הגיוס שימש לרכישת קרקע בטרייבקה, עליו היא מתכננת להקים מגדל מגורים בן 19 קומות. על פי התשקיף שפורסם, התשואה הצפויה למשקיעים,בהם גרשון וקהת, היא עד 25% בשנה. כמו כן, בעקבות הביקוש הגבוה, החברה פרסמה דוח הצעת מדף כדי לגייס סכום נוסף של עד 8 מיליון ממשקיעים פרטיים, בתנאי ההשקעה זהים לתנאים בתשקיף.

HAP יוזמת בימים אלו 12 פרויקטים בניו יורק ובאזור, ובעיקר בחצי האי מנהטן. החברה נוהגת לגייס הון לפרויקטים היזמיים שהיא מקימה, תוך שהיא מקפידה להשקיע מהונה העצמי כ-20 אחוז לכל פרויקט, על מנת לייצר זהות אינטרסים בינה לבין משקיעיה. עד כה סיימה HAP את בנייתם של ארבעה פרויקטים וכעת כ-250 יחידות נמצאות בבניה. מבין הפרויקטים שהסתיימו ניתן למנות את HAP Five , שעוצב על ידי אדריכל העל קארים ראשיד. לפני מספר שבועות גזרה HAP סרט לאחר שסיימה את פרויקט HAP Ten, הכולל 12 קומות ו-108 יח"ד – גם הוא במנהטן.