כותרות אחרונות
Search

רונן רז עם תערוכה חדשה בגלריה זימאק 'Pharm Silver'

רונן רז עם תערוכה חדשה בגלריה זימאק

  'Pharm Silver'

אירוע פתיחה ביום חמישי, 13 באוגוסט בשעה 20:00

התערוכה עד ה- 3.9 

ronen raz 3

צילום: דדי אליאס

״הם כסופים, יפים, רכים, מבריקים, מעודדים למגע, מעוכים, קורסים, נוזלים ומשוכפלים. לעיתים הם ניצבים מתוחים כמו חיילים דוממים, לעיתים מתחככים זה בזה, אבל תמיד מתקיימים ביניהם יחסים״ (רונן רז).

Pharm Silver של רונן רז הוא דגימת מדף של טריטוריה סטרילית מוכרתפיסול רך בתפירה עילית של אובייקטים עשויים מעור, על פי מודלים של מוצרי קוסמטיקה וניקיון; אלגוריה גזורה היטב של דרמת היחסים האנושית, הנדחסת לתוך שפורפרות קרם ובקבוקי בושם, תפורים על פי מידותיו של מקדש האדם המודרני- הסופר-פארם. 

ronen raz 2

צילום: דדי אליאס


Ronen Raz, Shopping Cart No.1: Super Seven, 2015 

רז הוא אמן שדרכו עברה בתחום העיצוב והביגוד, אנטמולוג חובב שעסק במלאכת פחלוץ ושימור בעלי חיים. בעבודתו הקודמת, "עור עירוני", שהוצגה ביריד "צבע טרי" האחרון, השתמש בטכניקות של עיבוד עורות משדה האופנה והביגוד והציג פסל מונומנטלי של שבר כביש עקור: פלטה גדולה המורכבת מחיבור מדוקדק של אלפי יחידות עור זעירות, שיצרה הדמייה מושלמת של יציקת אספלט שחורה, שמתחתיה מלבינה שכבה של חצץ כורכר. בעבודתו הנוכחית הוא מציב על סידרת מדפים מקבצים טעונים של מוצרי צריכה מצופי עור כסוף, העתקות 1:1 של מיכלים, אריזות, תרסיסים בקבוקוני לק ומוצרי טואלט, המזוהים עם עולם הניקיון והטיפוח ומהדהדים מרחב צרכניקוסמטי, פסבדורפואי. העין מאתרת את האובייקט הפונקציונלי, אך