כותרות אחרונות
Search

רוברט קרומינס מעצב השיער של כוכבי הוליוויד מבקר בישראל עם ארוסתו…….

מעצב השיער של כוכבי הוליווד רוברט קרומינס מבקר בישראל

 

רוברט קרומינס מעצב השיער של כוכבי  הוליוויד, בהם: ליידי גאגא, מדונה, קלינד איסטווד, סנופ דוג, וידל ששון ועוד, נחת בסופ"ש האחרון  בישראל עם ארוסתו הטרייה מרי קואומו לרגל אירוע של  מותג השיער פול מיטשל, המיובא לישראל ע"י איש העסקים קובי סקאל.

 

מימין קובי סקאל עם רוברט קרומיניס וגיא שטנצר – צילום אלעד גוטמן

האירוע נערך אתמול בערב (יום א') באוניברסיטת תל-אביב, בהשתתפות 1,000 מעצבי שיער מובילים, שבאו לראות מקרוב את המעצב בעל השם העולמי בפעולה. האירוע כלל מינגלינג, ארוחת ערב ותצוגה של האורח אשר הדגים תספורות, תסרוקות וצבעי שיער חדשים על ראשיהן של  20  דוגמניות.

 

את האירוע פתח גיא שטנצר, מנכ"ל פול מיטשל ישראל, שאמר: "רוברט קרומיניס המוביל את הקו העיצובי של פול מיטשל מעל 30 שנה, מהווה השראה למעצבי שיער ברחבי העולם, ונחשב לאגדה ומודל לחיקוי בתעשיית עיצוב השיער העולמית. קרומיניס הוא בעלים של רשת מספרות מצליחה בארה"ב: בסאן דייגו, בלאס וגאס, ובטולסה ומוביל טרנדים בעיצוב שיער תחת המוטו "אם אני יכול לעשות את זה – גם אתם יכולים".

מימין קובי סקאל עם רוברט קרומיניס וגיא שטנצר – צילום אלעד גוטמן

רוברט קרומיניס סיפר לאורחים שלפני כחודש, במהלך סוף שבוע בהם בילו הוא וזוגתו באחוזה במאליבו, של המיליארדר והבעלים של המותג פול מיטשל, ג'ון פול דה ג'ורייה, יחד עם חברם הקרוב השחקן הנודע קלינד איסטווד, החליט קרומינס שזה הרגע המושלם להציע נישואין לארוסתו מרי, המשמשת גם ככימאית ראשית בחברת פול מיטשל ומומחית לצבעי שיער.  כאשר הוא הציע לה נישואין, שאל אותה קרומיניס איפה היית רוצה לחגוג את ירח הדבש, מרי לא התבלבלה ואמרה ישר בירושלים. השניים יערכו סיור בעיר הקודש וישנו לילה בעיר ולאחר ביקורם בארץ יחזרו ללוס אנג'לס ושם יחלו בהכנות לחתונה המפוארת.

 

מזל טוב….