כותרות אחרונות
Search

רהיטי דורון יוצאים בקמפיין המקדם מצוינות אצל ילדים, האמירה בקמפיין היא אמירה ערכית שונה מהמקובל ומעודדת ילדים להצטיין

 בתמונה: מימין אופיר ליבר , דניאל אקטע ויואב צפיר הבמאי צילום אלעד גוטמן

הילדים המצטיינים  של הכיתה קבלו קמפיין חדש

רהיטי דורון יוצאים בקמפיין המקדם מצוינות אצל ילדים, האמירה בקמפיין היא אמירה ערכית שונה מהמקובל ומעודדת ילדים להצטיין.

 

לקמפיין שצולם אתמול (יום שני) לוהקו 4 ילדים מצטיינים, כל אחד בתחומו וחברו לבמאי יואב צפיר שהנושא קרוב לליבו.  יואב המביים את סרטוני הפרסומת ראיין אתמול  את הילדים על התחום בו הם מצטיינים ואמר: "הילדים מעוררי השראה, בתפיסתם לחיים, כח ההתמדה, הנעה מתשוקה למקצוע ודרך סיפורם יוצא הדופן אל ההצלחה".

מימין יואב צפיר, ליאן רייזר, אופיר ליבר – צילום אלעד גוטמן

במסגרת קמפיין להשקת קולקציית  לקיץ 2017,  שיעלה בקרוב, צולמו הילדים בחדרים של רהיטי דורון: איתי פנקס ( 15) יזם הייטק ומנכ"ל 2 חברות הייטק, שכבר הספיק לעשות אקזיט,  ליאן רייזר (13.5) – רקדנית בלט עולמית שתייצג את ישראל בתחרות הריקוד הגדולה בעולם בניו יורק, רועי עדין (15) – יוצר ומפיק סרטים שכבר הופקד על סרטים בינלאומיים ודניאל אקטע (14) – סולנית צ'לו בינלאומית, שמופיעה מול שועי עולם, ביניהם דונלד טראמפ. 

מימין אופיר ליבר, דניאל אקטע,ליאן רייזר ויואב צפיר – צילום אלעד גוטמן

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון לווה מקרוב את יום הצילומים ואופיר סיפר כי אחד הקשיים מאחורי הקלעים בתיאום יום הצילומים,  היה לרכז את כל ארבעת הילדים ליום צילומים אחד בישראל… היה צריך לסכרן מתי זה נוחת ומתי אחר טס ובהתאם לרכז את כולם ליום צילומים אחד.

 

מימין אופיר ליבר , דניאל אקטע ויואב צפיר הבמאי – צילום אלעד גוטמן

לדבריו: "נהניתי מאוד במהלך יום הצילומים שהיה מדהים, ומעורר השראה, כל ילד צולם בחדר משלו שעוצב ואובזר בהשראתו, אני מקווה שילדים עם חלום משלהם ילמדו מהקמפיין שאפשר להצטיין בתחום אותו בחרו כי אין לי ספק שההצלחה תמונה בכל ילד אם רק יתמיד ויבחר להיות מצטיין בתחומו".