כותרות אחרונות
Search

רד האט נמצאת ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של Forbes זו השנה החמישית

רד האט נמצאת ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של Forbes זו השנה החמישית

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, נכללת זו השנה החמישית ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של המגזין Forbes.

רד האט הופיעה ברשימה בשנים 2013, 2014, 2015, 2016, ו- 2017, כאשר השנה היא מדורגת במקום ה- 23 – עלייה של שני מקומות לעומת המקום ה- 25 ב- 2016.

דירוג החברות החדשניות ביותר מתבסס על "פרמיית חדשנות" של חברות, אותה מתאר Forbes כהפרש בין שווי שוק והערך הנוכחי של תזרים מזומנים מעסקים קיימים (על בסיס אלגוריתם קנייני מפלטפורמת ניהול ההשקעות HOFT של Credit Suisse). ברד האט מציינים כי מתודולוגיה זאת מתגמלת מבחינתה, מפני שהיא משקפת לא רק את יכולתה לחדש עתה, אלא גם את תחושת המשקיעים שיש לה הפוטנציאל לחדש בעתיד.

 

ברד האט אומרים כי הכרה זאת מכבדת לא רק את שותפיה ברחבי העולם, אלא גם את קהילות הקוד הפתוח שמקדמות חדשנות רבה. קוד פתוח ממלא תפקיד מרכזי ועוזר לעצב את העתיד בכל דבר – החל ממחשוב ענן, קונטיינרים ואוטומציה, עד לאינטרנט של דברים (IoT), ביג דאטה, בינה מלאכותית, לימוד מכונה, ועוד.

כבר קרוב ל- 25 שנה שרד האט מוכיחה כי קוד פתוח הוא המקום בו החדשנות מתרחשת. רד האט הביאה קוד פתוח לזרם המרכזי של ארגונים, ועתה מקדישה את מאמציה ליצירת הטכנולוגיות של מחר, תוך קידום התפתחות הקוד הפתוח בשיתוף עם לקוחות ברחבי העולם. זאת כדי לסייע להם לבנות פתרונות טכנולוגיה מודרניים וגמישים המבוססים על קוד פתוח.

מני צרפתי, מנהל צוות פריסיילים ברד האט ישראל, יוון וקפריסין – צילום: מני צרפתי / יח"צ

 

מני צרפתי, מנהל צוות פריסיילים ברד האט ישראל, יוון וקפריסין אומר: "רד האט הינה חברת ה- Enterprise IT היחידה שמשלבת פתרונות ענן פרטי, ציבורי והיברידי, כמו גם תשתיות IT מסורתיות, אשר נמצאת ברשימה מכובדת זו".