כותרות אחרונות
Search

רב בריח משיקה אולם תצוגה חדש לדלתות הפנים

לאחר הודעתה של החברה על כניסתה לתחום דלתות פנים, משיקה רב בריח אולם קונספט חדש בדיזיין סנטר, אל מול אולם התצוגה הראשי שלה.

רב בריח, שהודיעה לאחרונה על כניסתה לתחום דלתות הפנים בישראל, משיקה אולם קונספט חדש שיוקדש כולו לדלתות הפנים שמציעה החברה. האולם החדש נפתח במתחם דיזיין סנטר (לח"י 2 בני ברק), מול אולם הדגל של החברה – אולם התצוגה של דלתות הכניסה. האולם, שבפתיחתו הושקעו כ-250,000 ש"ח, עוצב בקו ובשפה של אולמות התצוגה של החברה הפזורים בתפוצה ארצית, והוא מציע מגוון רחב של דלתות פנים לבית. חלק מדגמי הדלתות מתכתב עם דלתות הכניסה, וכך יכול הלקוח לעבור בין שני האולמות הסמוכים ולבחור בקלות את כל דלתות הבית. החנות החדשה הינה בשטח של כ—100 מ"ר והיא מציגה למעלה מ- 20 דלתות פנים של החברה.

rav bariach 1

באולם מוצגות הקולקציות החדשות של החברה, ובהן הסדרות:

  • PALAZZO– סדרת דלתות פנים בציפוי P.L בטקסטורת עץ אגוז. הגימור המיוחד והאסתטי הופך את סדרת דלתות הפנים לשדרוג כל חדר מגורים או משרד.

  • MIX COLOR– הדובדבן שבקצפת. דלתות פנים בגימור צבע מוקפד, בשילוב פנלים, פסי חירוץ רוחביים, פסי אלומיניום ועוד תורמת למראה נקי, עדכני ומתוחכם.

רב-בריח נוסדה בשנת 1973, ועד מהרה הפכה החברה והמותג פלדלת, דלת ליבת פלדה המיוצרת על ידי חברת רב-בריח, לשם נרדף לדלתות ביטחון באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. "רב בריח" ו"הדמות השרירית " הן מהמותגים החזקים ביותר בישראל ובעולם, אשר זוכים מזה 7 שנים ברציפות לתואר "מותג-על" ע"י ארגון superbrand. רב בריח מובילה את הענף יותר מ-40 שנה במובנים רבים – ביטחון ובטיחות, חדשנות טכנולוגית ומובילות עיצובית, ופועל בשווקים רבים ברחבי העולם. ששת מפעלי רב בריח ממוקמים באשקלון ובכרמיאל מעסיקים כ-650 עובדים.