כותרות אחרונות
Search

קרן הון הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I משקיעה 3 מיליון דולר ב- MinerEye

קרן הון הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I משקיעה 3 מיליון דולר ב- MinerEye

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I "ארגונים עסקיים רק מתחילים להתמודד עם שאלות של הגנת מידע ארגוני והאתגר הטמון בכך. הטכנולוגיה של MinerEye בתחום ניהול ואבטחת מידע רגיש, תסייע לחברות להתמודד עם התחזקות ערכו של המידע הארגוני והדרישות הרגולטוריות הבינלאומיות החדשות."

 

קרן הון הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סיקיורטי I הודיעה על השקעה בשווי 3 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ הישראלית MinerEye, המתמחה בתחום ניהול ואבטחת מידע רגיש עם טכנולוגיה המעניקה פתרון לזיהוי, סיווג ומעקב אחר הנתונים לפני ואחרי המעבר לענן. השקעה זו השלימה את סבב הגיוס הראשון של MinerEye שעמד על סכום כולל של כ- 3.6 מיליון דולר.

 

חברת MinerEye עוסקת בפתרונות ניהול ואבטחת מידע רגיש בסביבות רוויות מידע מובנה ולא מובנה. החברה פיתחה טכנולוגית בינה מלאכותית לזיהוי, סיווג ומעקב אוטומטי אחר מידע רגיש הנמצא במאגרי מידע ופלטפורמות אחסון שונות של הארגון. לאחר זיהוי המידע הרגיש מתקיים מהלך אוטומציה שמאבטח את המידע בענן פרטי של הארגון ומאבחן למי יש סיווג לחשיפה לאותו מידע ואיזה מידע הארגון אמור למחוק, להצפין או למנוע גישה אליו. מערכת MinerEye לומדת את תבניות המידע הרגיש ואת הסיטואציות בהן הוא מופיע וההקשר שלהן ומתאימה אותן לדוגמא לדרישות רגולציית ההגנה על הפרטיות באירופה (EU GDPR) שעתידה להיכנס לתוקף במאי 2018. הרגולציה מחייבת את הארגונים והחברות האירופאיות לפעול על פיה, בדגש על מיפוי, סיווג ומחיקת נתונים רגישים, הגנת המידע הפרטי ואבטחת הענן.

 

יניב אבידן, מייסד ומנכ"ל MinerEye הוסיף, "כיום אנו פועלים יחד עם רשת שותפים ברחבי אירופה וארה"ב, אנו מספקים לארגונים יכולות מיפוי מידע אוטומטי, הפרדת מידע פנים בהתאמה לרמות פרטיות בארגון וכן פתרונות רידוד מידע וחקירה. באירופה ובארה"ב אנו מתמקדים בסקטורים הפיננסי, התעשייתי ובתחומי הרכיבים (semiconductor), כמו גם באספקת חבילות תוכנה מורשות עם PS, הכשרת צוותי שירות טכנולוגיים וכן תמיכה ישירה בהתקנות והטמעה".

 

ההשקעה ב- MinerEye מהווה המשך לשש השקעות קודמות שביצעה קרן AWZ HLS בחברות היי-טק ישראליות ב-18 החודשים האחרונים. לאחרונה הודיעה הקרן על השקעה בשווי 4.25 מיליון דולר בחברת הסטארט הישראלית פסייסיס (Pcysys) המתמחה בפיתוח מערכות לביצוע בדיקות חוסן לרשתות ארגוניות באופן אוטומטי וכן השקעה של  4.5 מיליון דולר בחברה הישראלית NanoLock Security המתמחה ברכיבי טכנולוגיה ממוגני סייבר בעולמות ה- IOT.

 

בשנת 2017 הודיעה הקרן על השקעה של 3.5 מיליון דולר בחברת Data Security Ltd SIGA הישראלית, שפיתחה טכנולוגיות אבטחת סייבר למערכות בקרה ותפעול קריטיות בעולמות ה- OT (Operation Technology) והשקעה של 5.25 מיליון דולר בחברת ההיי טק Octopus Systems Ltd, שפיתחה פלטפורמת מידע מבוססת ענן, שמגינה על ארגונים ממתקפות סייבר ומתקפות פיזיות כאחד.

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I  צלם: תומר יעקובסון

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I: " ארגונים עסקיים רק מתחילים להתמודד עם שאלות של הגנת מידע פנים ארגונית והאתגר הטמון בכך. הטכנולוגיה של MinerEye בתחום ניהול ואבטחת מידע רגיש, תסייע להם להתמודד עם התחזקות ערכו של המידע הארגוני והדרישות הרגולטוריות החדשות. ההשקעה שלנו ב-  MinerEyeעומדת בקנה אחד עם ההשקעות המוקדמות שלנו ומתמקדת בחברות המספקות פתרון משמעותי, חדשני ויצירתי לאיומים הקיימים בסקטור העסקי והציבורי  וזאת באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך מתחום הסייבר, המודיעין והאבטחה הפיזית."

 

את קרן AWZ HLS I ייצגה בעסקה עו"ד אתי קורן ממשרד עוה"ד קורן גרודברג.

 

 

אודות AWZ הומלנד סיקיורטי 

קרן הון הסיכון AWZ HLS Investment Fund I – הינה קרן פורצת דרך בתחום המודיעין והאבטחה, נוסדה ע"י עו"ד ירון אשכנזי, לשעבר איש אבטחה בשב"כ, המתגורר בקנדה. לצידו של אשכנזי, פועל דירקטוריון מייעץ המורכב משרי אבטחת פנים לשעבר ומראשי אגפים פורשי שרותי הביון בארץ ובעולם, כמו גם אנשי מפתח בשוק ההון.  קרן AWZ תשקיע עשרות מיליוני דולרים בשוק המודיעין והאבטחה בארץ ובעולם ובפרט בחברות הזנק ישראליות בתחומי הסייבר, המודיעין וטכנולוגיות האבטחה הפיזית. הקרן תשקיע, במקרים רלוונטיים, משאבים להקמת חברות בת בצפון אמריקה בשיתוף החברות המושקעות על ידה.