כותרות אחרונות
Search

קסידי בוטיק משיק את הקולקציה לקיץ 2016

רשת האופנה "קסידי בוטיק" משיקה את קטלוג קולקציית הקיץ בהשראה קיצית במיוחד, השואבת אותנו למקומות הכי רחוקים ואקזוטיים שאפשר לחלום עליהם.

kasidi 2

 בקולקציה : שמלות, חולצות וז'קטים סופר מיוחדים באווירת חופש מתוחכמת, עם הדפסים צבעוניים ומלאי חיים בהשראת מעמקי הים ופני השטח המנצנצים .

 מעל ומתחת לפני הים : העונה הזו נצלול למעמקי הים ונגלה את יופיו של המותג "קסידי:

פלאי הים , חושני ומיסטי, פני השטח המנצנצים נותנים השראה של שכבות בדים בדפוסים פנטסטיים מביאים את הפנטזיה והיופי לצלליות עשויות היטב עבור המשרד או שנרד תחת המים לחקור את חיי בתולות הים ונגלה מלתחה נשים מעורבת בבדי סאטן נשפכים,  טקסטורות קלות עם אפקט הטבעה ולא לשכוח מראה פואטי ממסתורי הים במראה כלת המלח, גם בגדי המלחים מקבלים נוכחות העונה קבוצת בגדים בהשראת עולם הימאות, על בסיס כחול ולבן בתוספת נגיעות של צהוב חלמון.

בקולקציה החדשה תמצאו פריטים בהדפסי פסים ומשבצות , חולצות ושמלות מכותנה לבנה פריכה ומגוון גדול של ג’ינסים בגזרות ושטיפות שונות, מסקיני ועד ג’ינסים מתרחבים באורך 7/8, בהם גם ג’ינסים דקים במיוחד המתאימים לעונת הקיץ וג’ינסים מ-100% כותנה ללא לייקרה.

אישה פעילה תאמץ בשמחה בדים מבריקים בטכניקות של מראה ספורטיבי אך נשי ללבוש עירוני. שילוב של רשת ובדים טכנולוגים יחד עם וולנים נשים ושרוולים רחבים כולם ביחד זועקים ספורטי שיק. כתפיים חשופות ושרוולים רחוקים מהגוף ,רשת רחבה דייטלים מעולם הספורט, משרים אוירה של רוח מהים. פלטת הצבעים נעה בין: פני הים, ומתחת פני הים (במעמקים) פלטה של גווני מעמקי הים אבל פסטלים, השפרצות של קורל וצבעי צמחי ים.

kasidi 3