כותרות אחרונות
Search

"קסטרו" רוכשת 26.4% מקבוצת החברות: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססורייז

קסטרו חתמה על הסכם לרכישת 26.4% מהון המניות של קבוצת החברות: מ

גבי רוטר מנכ"ל משותף בחברת "קסטרו": "אני שמח להודיע על רכישת 26.4% מקבוצת החברות :קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססורייז. הרכישה מהווה צעד חשוב בהמשך התרחבותה של  חברת "קסטרו".

kastro 2 צילום אבי בר

מימין: אתי רוטר, יוסי גביזון, גבי רוטר – צילום: אבי בר

גבי רוטר הוסיף: "כחברה המובילה את שוק האופנה בישראל, אני מוצא בשותפות עם קבוצת החברות, פוטנציאל גדול שיאפשר לנו צמיחה נוספת מעבר לצמיחה הצפויה ב"קסטרו" בשנים הבאות".

במסגרת המהלך החדש, רוכשת "קסטרו" מנועי צמיחה חדשים, מדובר בחברות העוסקות במוצרים משלימים לפעילות "קסטרו" ושנמצאות בתחום עיסוקה של החברה, אופנה ולייף סטייל.

לחברה ניתנה האופציה להגדיל אחזקתה בקבוצת החברות ל 50% יוסי גביזון, מבעלי קבוצת החברות, ימשיך לכהן כמנכ"ל לפחות עוד שלוש שנים.  העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים

kastro 1 צילום אבי בר

מימין: יוסי גביזון מנכ"ל קבוצת החברות עם גבי רוטר מנכ"ל משותף "קסטרו" – צילום: אבי בר

יוסי גביזון, מנכ"ל קבוצת החברות; הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססורייז  ומבעלי השליטה בקבוצה: "כל חברי בקבוצת החברות רואים בקסטרו שותף אסטרטגי לשנים רבות. אנו גאים על העסקה ועל שיתוף הפעולה העתידי עם קבוצת קסטרו. אין לי ספק ששילוב בינינו לקבוצת קסטרו הוא שילוב מנצח".

במסגרת העסקה ישולמו לחברות הנרכשות 21.25 מיליון ש"ח תמורת הקצאת המניות, 53.75 מיליון ש"ח במזומן לבעלי המניות המוכרים תמורת הרכישה ובנוסף, תקצה החברה לחלק מבעלי המניות המוכרים 266,500 מניות רגילות של החברה.

קבוצת החברות העניקה לקסטרו אופציה לרכישת מניות נוספות, אשר תהוונה, יחד עם המניות הנמכרות, 50% מהון המניות. תמורת המניות הנרכשות תחת האופציה, תשלם החברה במועד מימוש האופציה סך כולל של 100 מיליון ש"ח, מתוכו 21.25 מיליון ש"ח לחברה ו- 78.75 מיליון ש"ח לבעלי המניות המוכרים.

ronroter 2 צילום אבי cr

גבי רוטר עם בנו רון רוטר שמונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברת "קסטרו" צילום: אבי בר

על קסטרו

קסטרו עוסקת בעיצוב אופנה לנשים, גברים וילדים ושיווקם, לצד מוצרים נלווים, ברשת חנויות המותג בישראל. הרשת מונה 155 חנויות בישראל. בנוסף, מחזיקה קסטרו במותג "הילדים של קסטרו", הנמכר ב-95 נקודות מכירה.

תחום הפעילות של החברה הינו מכירה קמעונאית של מוצרי אופנה המעוצבים על ידה ומיוצרים עבורהעל ידי ספקי משנה, במסגרת חנויות המופעלות על ידי הקבוצה, בעצמה ו/או על ידי מפעילי חנויות בישראל.

ביולי 2015 השיקה החברה את המותג Yves Rocher, שהינו מותג קוסמטיקה בוטנית צרפתי. החברה מפעילה 7 חנויות של המותג וכן אתר אינטרנט מכירתי.

 

על קבוצת החברות

הקבוצה כוללת ארבעה מותגים: הודיס עוסקת בתחום הביגוד והאופנה, ומתמחה בעיצוב, שיווק והפצה של אופנת Basic. החברה מפעילה בישראל רשת המונה 77 חנויות תחת המותג "Hoodies".

טופ טן עוסקת בתחום אביזרי האופנה. החברה מפעילה בישראל רשת המונה 75 חנויות תחת המותג "TopTen Accessories".

קרולינה למקה עוסקת בתחום המשקפיים. החברה מפעילה בישראל ובחו"ל רשת המונה 73 חנויות ודוכנים תחת המותג "Carolina Lemke Berlin".

אקססורייז עוסקת בתחום אביזרי האופנה ומתמחה בעיצוב, שיווק והפצה של אביזרי אופנה תחת הסכם זיכיון למותג Accessorize מחברת Monsoon Accessorize Ltd ("מונסון"). החברה מפעילה בישראל רשת המונה 17 חנויות.