כותרות אחרונות
Search

קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת למופע של SIA בישראל

קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת למופע של SIA בישראל

קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת ללקוחותיהם ומציעים את המחיר הזול ביותר להופעה של SIA  בארץ: כרטיס ב-259 ₪ במקום 339 ₪.

כדי לממש את ההטבה ניתן להיכנס לאתר עזריאלי ולקבל קוד הנחה.

מלאי הכרטיסים מוגבל!

כחלק מהרצון של קבוצת קניוני עזריאלי לחזק את הקשר עם לקוחותיה ולשמח אותם עם הטבות מעולמות תוכן שונים, נעשה שיתוף הפעולה הזה בו עזריאלי מעניקה הטבה ייחודית ומציעה ללקוחותיה כרטיס להופעה של SIA  , במחיר הכי נמוך אותו ניתן להשיג, 259 ₪ במקום 339 ₪. על מנת לממש את ההטבה יש להיכנס לאתר קניוני עזריאלי בכתובת:  http://www.shop.azrieli.com , למלא פרטים ולקבל את קוד ההנחה. ההופעה של SIA תתקיים ב-11 לאוגוסט בפארק הירקון (גני יהושוע) תל אביב.

sia 1

ההופעה היא חלק מסיבוב ההופעות העולמי של SIA,  הידועה כדמות מסקרנת בשל הופעתה והסטייל הייחודי שלה. הזמרת התפרסמה בזכות כתיבה והפקה של להיטי ענק וביצועם אשר זכו למעלה משני מיליארד צפיות ביוטיוב ובניהם : cheap thrills, chandelier, she wolf, big girl cry, titanium,  soon we'll be found, I’m alive, elastic heartועוד.

sia 2

את ההופעה יפיקו איתי גלו וטל שרף מ PRODUCTION TANDI האחראים בין היתר על הפקת ההופעות המצליחות בישראל ביניהן בקסטריט בויז, חוליו איגלסייס, כריס בראון, ג'יימס בלאנט ועוד.

קבוצת קניוני עזריאלי הינה קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 14 קניונים בפריסה ארצית:
קניון עזריאלי (תל אביב),
קניון עזריאלי איילון ,
קניון עזריאלי הנגב,
קניון עזריאלי ירושלים (מלחה),
קניון עזריאלי חולון,
קניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית),
קניון עזריאלי מודיעין,
קניון עזריאלי גבעתיים,
קניון עזריאלי חיפה,
קניון עזריאלי עכו,
קניון עזריאלי קרית אתא,
Outlet קניון עזריאלי הרצלייה,
Outlet  קניון עזריאלי אור יהודה,
קניון עזריאלי רמלה.