כותרות אחרונות
Search

קניון G צמרת בתל אביב מציע לכם חג שבועות טעים במיוחד!

קניון G צמרת בתל אביב מציע לכם חג שבועות טעים במיוחד!

קניון G צמרת בתל אביב מציע לכם חג שבועות טעים במיוחד עם מגוון מנות חלביות  בבתי הקפה "בראון" ו "רביבה וסיליה", מגשי גבינות ייחודיות מכל רחבי העולם בבית הגבינות,  פירות קיציים שירעננו את החג ב "פירות השף", פיצוחים ופירות יבשים בחנות "הבוסתן ויין שיהפוך כל ארוחה לחגיגית במיוחד בחנות "דרך היין" !

בית הקפה בראון 
מציע לרגל חג השבועות מגוון עוגות קיציות ומפנקות ביניהן: טארט גבינה ופירות טרופיים, עגות גבינה ואגוזי לוז לצד קייק מלוח עם זיתים וגבינה עיזים ומקלות גבינות ועשי תיבול מלוחים. בנוסף המקום מציע מגוון רחב של לחמים ומאפים מלוחים הנאפים במקום ועוגות מתוקות ומפנקות.

צילום: אבי בר

שיר מנהלת המקום – צילום: אבי בר

 

בית הגבינות
המעדנייה המתהדרת ביותר מ-800 סוגי גבינה מיובאות ובייצור מקומי  חוגגת את החג עם שלל מטעמים ביניהם: פלפלים דרום אפריקאים ושיפקה ממולאים בגבינות הבית, גביעי פטה 5% למריחה עם פסטו ועגבניות מיובשות, גבינות למילוי בליצ'ס, קישים בשלל טעמים לזניות.   בין הגבינות המיוחדות מרחבי העולם המוצעות במקום:  גבינת גרוייר 1655 השווייצרית, דליס דה בורגון הצרפתית, לצד גבינות מקומיות כמו גבינת עיזים עם פטריות כמהין, מבחר עשיר של גבינות רכות וכחולות וגבינות בייצור עצמי בטעמים חדשים וייחודיים לרשת. הרשת שקיימת כבר 20 שנה, מתמחה בייצור גבינות וסלטים על פי מתכון מקורי בלעדי, פילוט דגים במקום, מייבאת גבינות קשות ורכות מאירופה ומהעולם כולו ומציעה מוצרים משלימים כגון פסטות, ריבות ומטבלים באיכות הטובה ביותר.

צילום: אבי בר

 

 

צילום: אבי בר

 

 

חנות הבוסתן
משיקה לרגל החג מבחר מגשי אירוח עשירים בתוצרת הארץ, המגשים כוללים מבחר גדול ועשיר של פירות יבשים, פיצוחים ומוצרי בריאות. ניתן לקנות מגש מוכן או להכין מגיש על פי בחירה אישית. חנויות הבוסתן מציעות פיצוחים בקלייה עצמית יומיומית, מחומרי הגלם הטובים ביותר. מבחר ענק של פירות יבשים טבעיים ואורגניים המיובאים מכל העולם. כל סוגי האגוזים הטבעיים באיכות הגבוהה ביותר.כ-100 סוגים של תבלינים טהורים. תערובות ייחודיות לאורז ולסלטים. כל סוגי הקטניות והדגנים. מחלקה עשירה של מוצרים ללא גלוטן. מחלקה של מוצרים אסייתים. פולי קפה משובחים הנטחנים במקום. כמו כן נטחנים במקום גם פרג, פשתן וכל סוגי האגוזים. גרנולות בייצור עצמי. חליטות תה וצמחים.

צילום: אבי בר

עידן מנהל החנות צילום: אבי בר

פירות השף
חג השבועות שמתקרב אלינו בצעדי ענק  הוא חג הפירות ותוצרת הארץ. פירות השף מזמינים אתכם לארח ולהתארח עם מגשי הפירות הייחודיים והמרעננים של החנות לצד מעדן מיוחד לחג החלבי סושי פירות טרופי בשילובי גבינות איכותיות. במקום תמצאו אך ורק פירות וירקות טריים מידי יום , שנחתכים עבורכם במקום ללא קירור, ועם מבחר גדול של כל פירות העונה.

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

 

רביבה וסיליה
בית האפייה הצרפתית המסורתית , מציע לחג השבועות עוגת גבינה ושוקולד לבן,  בליצ'ינס מלוח ומתוק, קישים במגוון טעמים ושילובים ומבחר גבינות בוטיק של משק ברה ממצפה הימים. רביבה וסיליה הינו מוסד קולינארי שהוקם ב 1988 אשר מציע לאורחיו חוויה אשר מקיפה את כל שעות היום. בשעות הבוקר המקום פועל כבית קפה ומציע את מוצרי הקונדיטוריה העומדים כתף לכתף עם מיטב הקונדיטורים הצרפתיים.

בשעות הצהרים והערב המקום פועל כביסטרו עדכני אשר מציע אוכל ים תיכוני טרי ומדויק. במתחם המסעדה קיים גם אפיסרי צרפתי (Épicerie) ייחודי המציע אוכל מוכן, לחמים, מאפים, עוגות ומוצרי מעדנייה ייחודיים שנבחרו בקפידה.

צילום: אבי בר

דרך היין
דרך היין המציעה ללקוחותיה מבחר מקיף של יינות איכותיים מהארץ ומהעולם המאוחסנים ונשמרים בתנאים אופטימליים ומתקדמים, מציעים לרגל חג השבועות 3 יינות שיהפכו את ארוחות החג החלביות לחגיגה של טעמים:

  1. בלו נאן כשר – יקב בלו נאן הגרמני התפרסם בכל העולם ובארץ בכלל בזכות היינות הלבנים והארומאטיים שלו. היין הינו בלנד של שני הזנים המובילים בגרמניה "ריזלינג" וגווירצטרמינר" הידוע בכינוי "גווירץ". היין קליל ומרענן בעל ארומות של אפרסק, משמש, אשכולית לבנה וליצ'י מה שהופך אותו למלווה המושלם לעוגת גבינה.

  2. סנט פרי שאבלי כשר – שאבלי הוא כפר קטן בצפון בורגון, הוא התפרסם בזכות יינות השרדונה המינראליים שלו, ייצור היין נקי משימוש בחביות עץ מה שמעניק ליין את הטעמים החדים ומעט מלוחים שלו, היין משתלב בקלות לצד מאכלי החג של שבועות כמו פשטידות וסלטים עשירים במוצרי חלב.

רקנאטי ספיישל אדישיין לבן – יין לבן נפלא זה הינו מהדורה מיוחדת ובלעדית שהיקב מייצר (למסעדות) ולרשת החנויות דרך היין בלבד. הזנים בבלנד הם ויונייה ושרדונה, מוצאם של זנים אלו היא צרפת אולם התאקלמותם בארץ היא פנומנאלית, תהליך הייצור משלב התיישנות על משקעי היין מה שמעשיר את מורכבות היין וטעמיו. המנות המתאימות ליין זה הן מנות דגים שלמים או חתוכים, מטוגנים או בתנור, טריים או משומרים ללא ספק שילוב מנצח.

צילום: אבי בר

 

מימין לשמאל: אילן דניאל מנכ"ל קניון g צמרת יחד עם שי קישנר מנהל חנות דרך היין – צילום: אבי בר