כותרות אחרונות
Search

קניון "רוטשילד" בראשון לציון מתברך בחנות מקסימה של "רנואר"

רנואר כובשת את ראשון לציון  ומשיקה את החנות המחודשת בקניון רוטשילד ראשון לציון

רשת רנואר ממשיכה להתרחב גם בראשון לציון ומשיקה את החנות המחודשת במתחם קניון רוטשילד. החנות מאופיינת בגודלה המעניק חוויית קניה חדשה ברנואר ובארבע מחלקות חזקות:  אופנת נשים, אופנת גברים, אביזרים ומחלקת נעליים חדשה ורחבה.

החנות המשתרעת על פני שטח של כ-500 מ"ר, בעלת שתי קומות כאשר הקומה הראשונה היא מחלקת נשים ופונה לרחוב הראשי "רוטשילד" אשר מהווה רחוב קניות מרכזי בעיר והקומה השנייה מחלקת גברים.

renuar 8

כחלק מהמהלך של הגדלת שטחי מסחר וחידוש הסניפים ברשת בחרה קבוצת רנואר להרחיב את החנות במקום אסטרטגי.החנות המחודשת תתווסף  לחנות נוספת בקניון הזהב ולחנות עודפים הקיימת במשרדי החברה.

סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר: "רנואר, שמחה לחדש ולהביא משב רוח מרענן לתושבי ראשון בדמות החנות החדשה שלנו בקניון רוטשילד. דור החנויות החדש ברנואר מאופיין בשיפורים בחוויית הקנייה ובשטחי תצוגה ומסחר נרחבים המאפשרים לחברה להרחיב את מגוון המוצרים באמצעות קבוצות מוצר חדשות במנעד מחירים רחב ולתת מענה מלא לצרכי הלקוחות ".

renuar 3

אודות רנואר

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.

renuar 5 renuar 7 renuar 6