כותרות אחרונות
Search

קליית גת מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה תמרים מזן מג'הול ללא חרצנים כשהם מרוסקים ומוכנים לשימוש

קליית גת מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה מוצר חדש תחת סדרת התמרים מזן מג'הול ללא חרצנים – מרוסקים ומוכנים לשימוש

 

קליית גת מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה מוצר חדש תחת סדרת מוצרי התמרים של המותג: תמרים מזן מג'הול, ללא חרצנים – מרוסקים ומוכנים לשימוש.

 

התמרים המרוסקים של קליית גת הינם 100% תמרים טבעיים מזן מג'הול הנחשב לאחד מסוגי התמרים המעולים והאהובים ביותר, הם ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ולכן הארומה וטעם הפרי הטבעי נשמרים בהם באופן מקסימלי.

 

התמרים המרוסקים של קליית גת מיועדים לשימוש בעיקר באפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים, הם מתאימים גם לשימוש בתבשילים בהם יש צורך להוסיף מעט מתיקות או להסמיך את התבשיל. כמו כן ניתן להשתמש בהם כתוספת טבעית ונהדרת ליוגורט או לסוגים שונים של רטבים.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את התמרים המרוסקים הטבעיים של קליית גת, כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בקואופ שופ, מיסטר זול ובחנויות המובחרות. הם מגיעים במגשית המכילה 500 גרם ומחירם המומלץ:14.90  ₪.

 

כשרות:

התמרים המרוסקים הטבעיים של קליית גת, הינם כשרים בהשגחת הבד"ץ חוג חת"מ סופר בני ברק, בהשגחת הרב צ.דרורי קריית שמונה, ללא חשש  טבל ערלה ושביעית.

צילום: קליית גת

 מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.