כותרות אחרונות
Search

קיץ גדול מהסרטים ביס פלאנט ראשל"צ וירושלים

קיץ גדול מהסרטים ביס פלאנט

כל הקונה כרטיס לסרט מקבל כרטיס גירוד וכל כרטיס זוכה בפרס מתוך מיליון פרסים שיחולקו

במסגרת מופעי המוזיקה בחופש הגדול, יארחו יס פלאנט ראשל"צ וירושלים את האומנים עינת שרוף, קובי אפללו, דנה ברגר וירמי קפלן  וכמו כן יתקיימו פעילויות נוספות לילדים ללא תשלום בהן מופעים עם כוכבי הילדים מיכל הקטנה וקופיקו

בחודשי הקיץ הקרובים כל לקוחות יס פלאנט יקבלו כרטיס גירוד בקופות הקולנוע עם הגעתם למתחם.

כל כרטיסי הגירוד כוללים פרסים רבים כגון פופקורן ושתיה במתנה, כרטיס חינם לסרט, כרטיסים למתחם ה VIP  ואפילו הקרנה פרטית לסרט עם כל המשפחה חברים. מיליון פרסים יחולקו הקיץ הזה בכל בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט.

yesp 7

ובנוסף במתחמי יס פלאנט ראשון לציון וירושלים צפויות מגוון הופעות חיות (LIVE MUZIC) של אמנים מובילים ביניהם: קובי אפללו, עינת שרוף, דה ברגר, ירמי קפלן והרכבים רבים אחרים, וכל זאת, ללא תשלום.

yesp 5

גם לילדים ומשפחות מוצעת תכנית רחבה ומגוונת, הכוללת הופעות של הכוכבים מיכל הקטנה וקופיקו ומידי שבוע פסטיבלים בהשראת סרטי הקיץ הגדולים, במסגרתם יתקיימו סדנאות יצירה, מתחמי משחק, תחרויות נושאות פרסים ועוד, גם כל זאת ללא תשלום.

yesp 6

בין הפסטיבלים
פסטיבל החיים הסודיים של חיות המחמד – הכנת דמויות של בעלי חיים מפלסטלינה, מתחם איפור חייתי ומתחם טריוויה -חידות נושאות פרסים הקשורות בבעלי חיים.  פסטיבל עידן הקרח – מבחר משחקי רצפה של עידן הקרח, סקראט המעופף-קליעה ברוגטקה והפלת דמויות עידן הקרח והכנת מערכת שעות לשנה החדשה בעיצוב עידן הקרח. פסטיבל גיבורי העל – הכנת משחק התאמה מיוחד לילדים ממותג בדמותה של וונדרוומן. מתחם היתולי, יורים באקדחי חיצים, פוגעים במטרה וזוכים בפרסים והכנת מסיכת באטמן מקורית.

לפרטים ולוח הופעות מלא היכנסו:

יס פלאנט ירושלים:

http://www.yesplanet.co.il/summer2016jerusalem

יס פלאנט ראשון לציון:

http://www.yesplanet.co.il/summer2016rishon

yesp 4