כותרות אחרונות
Search

קו חדש של של חברת התעופה WIZZ AIR בין תל אביב לרומניה

קו חדש של של חברת התעופה WIZZ AIR בין תל אביב לרומניה

טימישוארה (TIMISOARA) "עיר התרבות לשנת 2021" תהיה העיר החמישית מרומניה המציעה טיסות ישירות לתל אביב

שר התיירות יריב לוין: "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה והרחבת פעילות וויזאייר היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי"

חברת התעופה Wizz Air בשיתוף משרד התיירות הכריזה היום על קו חדש תל אביב- טימישוארה אשר ייכנס לתוקף החל מה-30 אוקטובר 2017, עם שתי טיסות שבועיות בימי שני ושישי. לקוחות Wizz Air  המעוניינים לטוס לעיר זו, יכולים כבר עכשיו להזמין כרטיסים באתר  www.wizzair.com  החל מ-179 ₪.

טימישוארה היינה העיר השלישית בגודלה ברומניה, אשר נבחרה על ידי האיחוד האירופי השנה  כ"עיר התרבות לשנת 2021" וזאת בזכות עושרה התרבותי הכולל בין השאר פסטיבלי רחוב ומוקדי בידור ייחודיים וסצנת לילה תוססת לאורך השנה. בעקבות הכרזת האיחוד  מתכננת העיר להרחיב את הצעותיה עם מגוון מוזיאונים, שווקים מקומיים ומרכזי מורשת מרתקים.  

הקו החדש אשר  יחזק את קשרי המסחר בין ישראל ורומניה, מיועד לתיירים ונוסעי עסקים, אשר רוצים לבקר בטימישוארה וסביבתה.

 

שר התיירות יריב לוין בירך על הרחבת הפעילות של וויזאייר ואמר כי שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לוויזאייר עולה מדרגה כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ומרחיבה משמעותית את פעילותה בישראל. "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה והרחבת פעילות וויזאייר היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי."

 

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. כיום,  Wizz Air מציעה 18 קווים ל-9 יעדים ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בבלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה, שיחלו לפעול בחודשי יוני-יולי. לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Wizz היינה הבחירה הראשונה של למעלה מ1.4 מיליון נוסעים מ/או לישראל. ב-2016, קרוב ל-450,000 נוסעים נהנו מהשרות וממחירי Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית.

WIZZ AIR’S NEWEST ROUTE FROM TEL AVIV

 

קו

ימים

התחל מ

מחירים

תל אביב- טימישוארה

שני, שישי

30 באוקטובר 2017

179 ₪