כותרות אחרונות
Search

קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של חגית טסה

קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של חגית טסה היא חגיגה של קז'ואל איכותי ומוקפד במראה מעט זרוק עם פריטים שמתכתבים ביניהם ליצירת אינספור שילובים ושכבות. ההשראות העיקריות של טסה לקוחות העונה מהמראה הצבאי ומהארון הגברי עם נגיעות של רוקנרול. התוצאה: מראה אורבאני, קול ובלתי מתאמץ ליום העבודה ולשעות הפנאי. השראה נוספת מגיעה מהעולם הגרפי והאבסטרקטי, והיא באה לידי ביטוי בדפוסים ובחיתוכים גיאומטריים שונים העוברים לאורך כל הקולקציה.

tasa 3

צילומים: איתן טל

טסה ממשיכה להוביל בגזרת המכנסיים ומחדשת עם צבעוניות חורפית של חום, ירוק זית ושלל אפורים במכנסי סקיני, סיגר ובויפרנד מג'ינס ודריל. הן מכנסי הבד והן הג'ינסים מגיעים בכביסות ושטיפות ייחודיות לחגית טסה, ביניהם moonwash, stonewash וכביסות "שבורות". שטיפות אלו מככבות גם על שאר הפריטים באוסף הג'ינס: שמלות, ז'קטים וחולצות דנים וטנסל.

בגזרת הג'ינסים המיוחדים ניתן למצוא ג'ינס עם דפוס פרחים אסידי, ג'ינס מנוחש, ג'ינסים בציפוי שעווה מבריק ועוד.

הטופים מצטיינים במראה משוחרר ונינוח עם שלל חולצות מכופתרות בגזרות אוברסייז, ביניהן טוניקות היכולות להילבש גם כשמלות מיני. המראה הכללי הוא מונוכרומטי, כשאת הצבעוניות החלקה שוברים פריטים בדפוסים גיאומטריים שונים.

שמלות החורף מגיעות במגוון אורכים, משמלת שיפט קצרצרה בדפוס גיאומטרי צבעוני ועד לשמלת מקסי בגזרת חלוק מבד טנסל ג'ינס נוזלי ונעים. בולטת קבוצה של שמלות גלביה עם "חלון" בגב בשטיפות טאי דאי צבעוניות.

קולקציית הערב נשענת על צבעוניות אפלה של שחור, בורדו, כחול נייבי ומציעה שמלות וחצאיות קלאסיות בקווים קרובים לגוף ובמראה קוקטי ונשי מאד.

tasa 2

צילומים: איתן טל

טסה מרבה בשימוש בבדים טבעיים כוויסקוזה וכותנה בעיבודים רכים במיוחד הנשפכים ומלטפים את הגוף, המהווים ניגוד לגזרות ה"קשוחות" יותר, כשהם מעוטרים בגימורי עור, תיפורים בולטים ופספולים (סרטי קישוט המשולבים בחיתוכי הבד).

טווח מחירים:

חולצות: 249-399 ₪, מכנסיים: 469-649 ₪, ג'ינסים: 479-699 ₪, חצאיות: 369-489 ₪,

ז'קטים: 359-569 ₪, שמלות: 349-689 ₪.

להשיג ברשת חנויות חגית טסה   ובכ-70 בוטיקים וחנויות אופנה ברחבי הארץ.

לצפיה בקטלוג הדיגיטלי (הדפדוף בעזרת מקשי החיצים):

http://issuu.com/creamfreshdesign/docs/fw4