כותרות אחרונות
Search

קבוצת YBOX מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה פרוייקטים בשווי של 1.3 מיליארד ₪ בתמונה: "רביעיית פלורנטין" פרויקט הדגל !

קבוצת YBOX מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה פרוייקטים בשווי של 1.3 מיליארד ₪

יעקב גורסד, הבעלים של קבוצת YBOX מרחיב את פעילותו בישראל, מקים פרוייקטים בשווי של 1.3 מיליארד ₪ ומתכנן עוד פרוייקטים בשווי של כ-1 מיליארד ₪, לצד שווי נכסים של חברות שנמצאות בבעלותו או בבעלות חלקית שלו בצרפת, בשווי של חצי מיליארד יורו.

פרוייקט הדגל ה-1 שהקימה החב' בישראל הוא "רביעיית פלורנטין" בדרום תל אביב.

פרוייקט הדגל ה-1 שהקימה החב' בישראל הוא "רביעיית פלורנטין" בדרום תל אביב צילום לקוח מאתר האינטרנט של החברה https://www.ybox.co.il/

יעקב גורסד, הבעלים של קבוצת YBOX , ויהודה גורסד מנכ"ל הקבוצה, הציגו בפני כתבי נדל"ן לראשונה בישראל את התוכנית האסטרטגית של הקבוצה להרחבת פעילות הקבוצה בישראל בתחום הנדל"ן וזאת לאחר שלפני מספר שנים יעקב גורסד עשה עלייה לישראל והחליט למצב ולהעמיק את עסקיו גם בישראל.

מימין לשמאל: יעקב גורסד, הבעלים ויו"ר קבוצת YBOX , יהודה גורסד מנכ"ל הקבוצה, אלדד ארוטשס רו"אח של הקבוצה – צילום: אבי בר

גורסד הציג לבאי האירוע סדרה של פרוייקטים שהחב' מקימה כיום בת"א, בת ים, חדרה, נתניה ועוד בשווי של 1.3 מיליארד ₪, לצד פרוייקטים שבתכנון בשווי של כ-1 מיליארד ₪ וציין שכיום הוא רואה בישראל את היעד המרכזי של הקבוצה להשקעות והקמת פרוייקטים בשנים הקרובות.

יעקב גורסד (45) הינו הבעלים ושותף חלקי במספר חברות ציבוריות ששוויין מוערך בכ- חצי מיליארד יורו. גורסד סיפר שהתחיל את הקריירה העסקית שלו בגיל מאד צעיר, והיה זה בתחום המחשבים והתוכנות. בגיל 24 כבר הנפיק את החברה הראשונה שלו בבורסה הצרפתית והוגדר כיזם העסקי הצעיר ביותר שאי פעם הנפיק חברה בבורסה הצרפתית. 

את YBOX מוביל יהודה גורסד, המשמש כמנכ"ל YBOX מאז היווסדה. פרויקטי הדגל של YBOX כוללים, בין היתר, את רביעיית פלורנטין, Sixteen Raoul Wallenberg , וילה V, ועוד. ב-2015 רכשה Ybox השקעות בע"מ את השליטה בחברה ציבורית, שהפכה ל-Ybox נדל"ן בע"מ (לשעבר מרתון השקעות בע"מ), שנסחרת בבורסה בתל-אביב. רכישת Ybox נדל"ן והפיכתה לשחקן מרכזי בשוק הנדל"ן מחזקים את מעמדה של Ybox כשחקן מרכזי ומשמעותי בשוק. Ybox נדל"ן עוסקת בעיקר ביזמות בנייה ומתמחה, בין היתר, בהתחדשות עירונית באזורים מתפתחים.

יעקב גורסד בעלים ויו"ר קבוצת YBOX – צילום: אבי בר

 

פרוייקטים של קבוצת YBOX שנמסרו:
רביעיית פלורנטין – 261 יח' דיור, היקף מכירות כ-410 מיליון ₪ + 4,300 מ"ר מסחר ומשרדים

שכונת הפארק חדרה (50% בעלות) – 310 יח' דיור, היקף מכירות כ-380 מיליון ₪.

הדמיה של פרויקט ויטל ת"א

פרוייקטים בתהליך ביצוע:
* הקופסא נתניה – (30% בעלות, בשותפות עם חב' נווה גד) – 350 יח' דיור מתוכן 185 יח' נמכרו. היקף מכירות כ-490 מיליון ₪.

* לייטהאוס בת ים – 194 יח' דיור, נמכרו עד כה 96 יח' דיור, צפי מכירות 385 מיליון ₪, החל ביצוע בשטח.

פרויקט לייטהאוס בת ים – צילום: יח"צ

* ויטל ת"א – 51 יח' דיור, היקף מכירות 62 מיליון ₪ (נמצא בתהליך היתר)
* פרוייקט החרש והאומן ת"א – מתווה של פינוי בינוי – הקמה של 10,600 מ"ר מגורים ו- 600 מ"ר מסחר, צפי הכנסות 217 מיליון ₪. לפני קבלת היתר.
* פרוייקט הכפר הלבן חדרה – בנייה רוויה – בנייה של עד 500 יח' דיור, צפי הכנות כ-590 מיליון ₪. נמצא לפני קבלת היתר.
* פרוייקט הכפר הלבן חדרה – 130 יח' צמודות קרקע לבנייה עצמית. צפי הכנסות כ-65 מיליון ₪. נמצא לפני קבלת היתר.

פרוייקט החרש והאומן ת"א – צילום: יח"צ

* פרוייקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38) – פרוייקט גליפולי ת"א, פרוייקט יד לבנים ת"א, פרוייקט טור מלכא ב' ת"א, פרוייקט טור מלכא א' ת"א, פרוייקט המעפילים כפ"ס, פרוייקט מכבי 47 רעננה,
* פרוייקט ראול וולנברג רמת החיל – מגדל משרדים בן 7 קומות + קומות מרתף ובו 10,300 מ"ר משרדים, 700 מ"ר מסחר. הפרוייקט בביצוע.
ועוד…

אלדד ארוטשס רואה החשבון של חברת YBOX – צילום: אבי בר

על YBOX (ווייבוקס)
YBOX הינה חברת בוטיק המתמחה בהשקעות ויזמות נדל"ן, ולה פרויקטים למגורים כמו גם נכסים מניבים כמבני מסחר ומשרדים. חזונה של YBOX מציב את הלקוח במרכז, כאשר פתרונות הנדל"ן שמציעה YBOX ללקוחותיה הם הצומת בו נפגשים חלומותיהם של הלקוחות עם צורכיהם הפרטניים. על אף ניסיונה הרב ביזמות והשקעות נדל"ן, מציעה YBOX גישה רעננה ודינמית לתחום: החברה מתמקדת בפרויקטים ייחודיים, אשר להם תפיסה אדריכלית מגובשת, לצד סטנדרטים איכותיים במיוחד המתאפיינים בהקפדה על כל פרט. בהתאמה, הרף הגבוה ש-YBOX מציבה לעצמה ניכר בכל אחד מהפרויקטים שלה, כמו גם ביחסה ללקוחותיה. לצד איתנות פיננסית מציעה YBOX ללקוחותיה גם אמינות ויושרה מקצועית ללא פשרות, המאפשרים ללקוחות החברה רכישה בטוחה, בידיעה ש-YBOX עומדת מאחוריהם לאורך כל הדרך.

שת"פ עם אדריכלים:
YBOX עובדת עם אדריכלים ידועי-שם וזוכי פרסים כאילן פיבקו, גיורא גור ואחרים, הידועים ביכולתם לשלב את חזונם הארכיטקטוני ושפתם האדריכלית הייחודית עם משאלותיהם של לקוחותיהם, ולהגשים אותם לכלל יצירה אסתטית ופרקטית כאחד. בנוסף מקפידה YBOX לשלב בפרויקטים שלה אלמנטים ירוקים רבים, מתוך ראייה מערכתית כוללת הגורסת כי בנייה מותאמת אקלים מועילה לא רק לסביבה, אלא גם לדיירים, היות והיא מאפשרת ניהול חכם ונכון של הבניינים תוך חיסכון משמעותי באנרגיה ובמשאבים.

לאתר החברה

https://www.ybox.co.il