כותרות אחרונות
Search

קבוצת קניוני עופר מקיימת מסיבת הצעצועים גדולה – 17-20.12.17 ימים א'-ד'

לכבוד חג החנוכה תקיים קבוצת קניוני עופר מסיבת הצעצועים הגדולה

17-20.12.17 ימים א'-ד'

לראשונה כוכבי התוכן של המופעים והפעילויות יהיו הצעצועים עצמם בשת"פ עם ענקי הצעצועים והמשחקים: חברת יצירה, פליימוביל, פליידו ועוד….

ההשתתפות בכל הפעילויות – ללא תשלום  

צילום: יחצ קניוני עופר

12 קניוני עופר ברחבי הארץ יחגגו את חג החנוכה תשע"ח במסיבת צעצועים גדולה יחד עם חברות הצעצועים ומשחקי הילדים הגדולות והמובילות בארץ, בניהם: משחקי יצירה, אורדע, פליימוביל, פליידו, סמול וורלד, נרף, מר תפו"א ועוד.

 

במסגרת הפעילות יופעלו מתחמי משחק ענקיים עם הצעצועים הכי אהובים, מופעים חדשים שלא התקיימו מעולם בקניונים כשהדמויות המרכזיות שלהם הם הצעצועים מעולמות הפליימוביל וכיוב' וכן יחולקו מתנות לילדים המשתתפים בפעילויות השונות.

 

המתחמים יכללו מגוון רחב משחקים וצעצועים לכל הגילאים,  בין היתר משחקי קופסא וחשיבה, משחקים מפעילי דמיון, משחקי יצירה ועוד

 

במהלך ימי הפעילות יוצעו באתר MY OFER קופונים להטבות בלעדיות לחברי המועדון ומתנות של חברת יצירה יחולקו לילדים.

 

בנוסף יערכו מופעים כמו:

ארץ הצעצועים האבודים – לילי מקבלת במתנה ליום הולדתה צעצוע נפלא, לגמרי בטעות ובלי כוונה, נפגע הדובי חברה הטוב ועוזב בלי הכנה. בעזרת הפיה הטובה והקהל עוברת לילי מסע קסום אל עבר ארץ הצעצועים האבודים!

 

קומיכיף עם נולילי ומר פוטטו – מר פוטטו מתכונן לחג החנוכה אך לפתע מגלה כי הוא לא רוצה להפוך ללביבה ומוצא את דרך השירים וההומור להפוך את העולם לעולם של משחק. הממלכה של פליימוביל – הנסיך והנסיכה של פליימוביל יוצאים למסע לחיפוש טירתם הקסומה שנעלמה. מופע המציג את ערכי החברות, הנתינה והאהבה!

 

בייבלייד – מופע הפעלה בשילוב הקהל בו ניתן לראות טריקים מיוחדים והתנסות בזירות. עם שירים ותחרויות עם סביבוני העל של חברת יצירה.  

 

מר וגברת פליידו – דמויות הבצק הכי מצחיקות מגיעות למופע מדליק בליווי שירים וריקודים.

 

קניוני עופר המשתתפים ב"מסיבת הצעצועים הגדולה": עופר הקריון, עופר גרנד קניון חיפה, עופר לב חדרה, עופר השרון נתניה, עופר הקניון הגדול פתח תקווה, עופר סירקין, עופר מרום, עופר קניותר, עופר רחובות, עופר לב אשדוד, עופר אדומים, עופר גרנד באר שבע.

 

הכניסה להצגות וההשתתפות בכל הפעילויות הינה בחינם !!!!

לפרטים נוספים ולצפייה בתוכנית הפעילות בכל קניון כנסו לאתרי הקניונים