כותרות אחרונות
Search

קבוצת "סמגל" הפועלת בתחום המטבחים, מתחדשת עם אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח

בתמונה:מטבח דגם שנגרילה עם כיור כפול בסמגל קונספט אולם תצוגה מחודש בהרצליה פיתוח בעיצובו של דניאל חסון – צילום: אלעד גונן

קבוצת 'סמגל' מחדשת את מרכז התצוגה של מטבחי החברה בהרצליה פיתוח תחת השם: 'סמגל קונספט'

מרכז התצוגה של מטבחי העל 'סמגל קונספט' משתרע על פני שטח של 500 מ"ר ומציע לקהל הרחב להתרשם מעיצובי מטבח מיוחדים העשויים מחומרי גלם ייחודיים וחדשניים

ההשקעה במהלך  כ- 2.4 מיליון שקלים

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:30 – 20:00

שישי וערבי חג 09:00 – 13:00

09-9549694 או *6158

קבוצת 'סמגל', הפועלת בתחום המטבחים מאז שנת 1992 ומתמחה בתכנון והקמה של מטבחים מעוצבים ואיכותיים ובשיווק של מוצרי חשמל ייעודיים למטבח, מחדשת את מרכז התצוגה למטבחי העל של החברה בהרצליה פיתוח, תחת השם: 'סמגל קונספט'. מרכז התצוגה המחודש משתרע על פני שטח של 500 מ"ר ברחוב הסדנאות 10, א.ת. הרצליה פיתוח ובפתיחתו המחודשת הושקעו כ- 2.4 מיליון שקלים.

על עיצוב מרכז התצוגה המחודש, אחראי המעצב דניאל חסון, שלראשונה נכנס לתחום עיצוב חללי תצוגה בתחום המטבחים. בנוסף, עמד  דניאל חסון בפני אתגר של עיצוב מרכז תצוגה מחד, ויצירת אזורים אינטימיים ואקוסטיים למעצבים במקום, שיוכלו לשבת עם הלקוחות בנוחות ולתכנן עימם את המטבח, מאידך.

דניאל חסון, שתרם מניסיונו העשיר בתחום העיצוב, העניק לחלל מראה נקי ועכשווי, תוך שימוש ומשחק עם צבעי הבסיס הקיימים. לדבריו: הגריד העדין המשלב מוטיב של אומנות קוביסטית בשחור ולבן, ממנפים את החלל ומאפשרים לו להציג את "המוצר החשוב ביותר בתצוגה – "המטבח". כמו כן, מוסיף חסון, תכנון של מחיצות בגובה, מעץ בגוון מדברי, שפותח במפעל הייצור של 'סמגל', אפשר ליצור אזור אינטימי למעצבי הסניף שלא חוסם את האזור הפתוח של אולם התצוגה ומשתלב היטב עם אופי מרכז התצוגה.

במסגרת זו, הקהל הרחב מוזמן להתרשם מ 8 עיצובי מטבח השזורים בתוך חלל גדול ופתוח ומזמינים את הקהל לסייר, לגעת ולבחון את העיצובים השונים. בתוך כך, הקהל ייחשף למטבחי העל של  'סמגל' אשר כל אחד מהם עשוי חומר גלם שונה ומשלב צבעים וגד'גטים בעיצוב המטבח, המוכרים עם האיכות של החברה. המטבחים בתצוגה מבטאים את השימוש של החברה במגוון רחב של חומרים חדשניים וייחודיים (כמו: בטון, paper stone, גרניט ועוד)  לצד שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום המטבחים, השמה דגש על שכלול הפרקטיקה ויעילות העבודה במטבח, עם גדג'טים בעת עיצוב וייצור המטבח, כמו: דלתות כיס, נישות מיוחדות, מטבח במראה תעשייתי ועוד.

samgal 2

מטבח מדגם פייפרסטון של חברת מטבחי העל סמגל קונספט – צילום: אלעד גונן

בין המטבחים המוצגים במרכז התצוגה:

מטבח מדגם  shangrila לבן, בעל משטח סיילסטון  וולקנו.  למטבח הבוהק ישנן דלתות כיס החושפות את חום העץ אלון ניו יורק העשיר.

מטבח מדגם granit אפרפר, בעל מראה תעשייתי המתחבר לעולם הבטון. המטבח מעוצב בקו נקי וחזק עם מדפים דקיקים המוחזקים ע"י פרזול שחור נקי. 

בכניסה למרכז התצוגה נפגוש מטבח מדגם ה-  paperstone עטוף כקוביה מלבנית נקייה במשטח דקטון המחפה  גם את הקירות. חומר ה- paperstone עשוי משכבות של נייר זכוכית דחוס ומרכז החומר הוא  עץ במבוק. חומר זה יכול להופיע גם בחזיתות המטבח או כמשטחי עבודה, לבחירת הלקוח והייחודיות של החומר היא בחשיפת הליבה. כמו כן, ניתן לעבד אותו לאורך ולרוחב ולגלות את כיווני העץ.

בהמשך מרכז התצוגה,  ניתן לפגוש מטבח מדגם  milano המציג מטבח בצבע מוקה עדיין ומזמין, בניחוח כפרי / אקלקטי.

לכל אלו מתווסף מטבח זכוכית בשילוב הרייזרווד.  אשר נראה כמו סכיני גילוח בין שבבי העץ. גם כאן הדרמטיות בין הלב של הזכוכית לעץ יוצרת שילוב נעים וחמים.

עוד ניתן להתרשם במרכז התצוגה מדגמים נוספים כגון: מטבח נירוסטה בשילוב פורניר, מטבח כפרי מדגם ונציה  מטבח מדגם crystal וומרוב ועוד.

נעמה רוזמן – הרטל, מנהלת השיווק בחברת המטבחים 'סמגל', כחברה יצרנית וותיקה, המובילה בתחום המטבחים בישראל, אנו מודעים לכך שהמודעות לתכנון ועיצוב המטבח, בשנים האחרונות, הולכת ומתעצמת והופכת לחלק אינטגראלי בכל תהליך של עיצוב הבית או שדרוגו. בהתאם לכך, אומרת רוזמן הרטל, עוצבו גם מרכזי התצוגה של החברה, בכדי שהלקוחות יוכלו להתרשם ממספר רב של מטבחים, לחוש את  חומרי הגלם הייחודיים והטובים ביותר, לצד האפשרות לשבת בנוחות עם המעצבים בסניף ולתכנן את מטבח החלומות.

'סמגל קונספט'  הרצליה פיתוח

רחוב הסדנאות 10

09-9549694 או *6158

שעות פתיחה א-ה .9:30- 20:00

ימי שישי וערבי חג 9:00-13:00

חברת 'סמגל קונספט' הפועלת בתחום המטבחים מאז שנת 1988, מציעה גם תכנון והקמה של חדרי ארונות מעוצבים אישית וכן התאמה של מוצרי חשמל נלווים ואבזור למטבחים.