כותרות אחרונות
Search

קבוצת מתחמי הקניות "מבנה" חוברת למיזם העסקי חברתי סילבר ליין ותשיק שרשרת מעוצבת ליום האישה !

קבוצת מתחמי הקניות "מבנה" חוברת למיזם העסקי חברתי סילבר ליין  ותשיק שרשרת מעוצבת אשר מסמנת את כוחן של נשים לשנות מציאות.

על כל קנייה ב-300 שקלים ומעלה באחד מ- 19 מתחמי "מבנה" ברחבי הארץ יקבל הלקוח במתנה את השרשרת הייחודית שעוצבה במיוחד לצורך השת"פ

  • כל ההכנסות מהפעילות יועברו ל-3 ארגונים אשר פועלים למימוש זכויות נשים ונערות בסיכון ולקידום הזכות לבריאות ולחירות כלכלית.

 

קבוצת מתחמי הקניות "מבנה" המונה 19 מתחמי קניות ברחבי הארץ יוזמת שיתוף פעולה מיוחד עם חברת  סילבר ליין,  של היזמיות החברתיות עו"ד קרן שמש פרלמוטר וד"ר גלית דשא, שהקימו מיזם עסקי חברתי לרתימת הכוח הנשי במטרה להוביל שינוי חברתי בישראל.

 

קבוצת מתחמי הקניות מבנה תרכוש מסילבר ליין שרשרת שעוצבה במיוחד לכבוד השת"פ  והיא מסמנת את כוחן של נשים לשנות מציאות. השרשרת,  בשווי 100 ₪ תחולק כשי לכל לקוח שירכוש בחנויות במתחמים בסכום של 300 ש"ח ומעלה. 

 

כל ההכנסות שתתקבלנה מהפעילות יעברו  לשלושה ארגונים, הפועלים לקיום זכויות של נשים ונערות בסיכון ולקידום זכויות הזכות לבריאות ולחירות כלכלית.​

 

המיזם ייצא לדרך לקראת יום האישה הבינלאומי ויתקיים בין התאריכים  01.03-08.03

 

במסגרתו במתחמי הקניות מבנה, הרשתות המשתתפות במבצע יציעו מוצרים ייחודים שבעת רכישתם ייתרם חלק  יחסי מהסכום הרכישה לתרומה למיזם סילבר ליין  .

צילום יח"צ מתחמי מבנה

על מבנה:

מתחמי הקניות של מבנה, המונים כ-19 מתחמי קניות הפזורים בכל רחבי הארץ, מעניקים ללקוחותיהם חוויית קניות ייחודית ונעימה לכל מטרה- שופינג, קניות לבית, קניות 'על הדרך' שלא זכרתם בדרך הביתה, ובקיצור – פשוט כל מה שאתם צריכים, במתחם קניות אחד. המתחמים נגישים במיקומים מרכזיים, מציעים חנייה בשפע וקלים להתמצאות בין חנויות גדולות. במילים אחרות: פשוט להגיע, פשוט להתמצא, פשוט לקנות!

 

על סילבר ליין:

Silverline ישראל מקדמת את פעילותה  ממכירת מוצרים, עליהם תווית Silverline. ההכנסות מועברות לפעילות לטובת אירגוני נשים, המקדמים מגוון רחב מאד של תחומים:  בריאות, דרך מניעת אלימות, הרחבת השכלה, למידה ושוויון בשוק העבודה וכדומה.

 

בעבור כלל הנשים, האפשרות לרכוש מוצר של Silverline שמקדם זכויות נשים, מהווה הזדמנות מצוינת ודרך זמינה לקחת חלק בשינוי שאת מאמינה בו, משתפת ומצרפת עוד אנשים למעגל ומשמיעה את קולך בדברים שחשובים לך. ומאפשר למותגים והרשתות לייצר קשר חדש עם קהל הלקוחות שלהן שמחפש כל העת כיצד להרחיב את התרומה והמשמעות החברתית שלו.

 

Silverline  שיתפה פעולה  בנובמבר 2017 עם רשת החנויות story  ועם מותג הנעלים מליסה הכסף שנצבר במהלך הקמפיין אפשר תמיכה בשלוש עמותות מובילות בתחומן: שדולת הנשים בישראל, המכללה- בית ספר חברתי המסייע בשיקום תעסוקתי של נשים נפגעות אלימות ונשים הנמצאות בתהליכי יציאה מעולם הזנות ולילה טוב- ארגון הפועל לצמצום ההטרדות המיניות בחיי הלילה.