כותרות אחרונות
Search

קבוצת טיב טעם חוגגת את פתיחת רשת המזון הבריאה החדשה מיקס מרקט

 

הנהלת קבוצת טיב טעם בראשות עדי כהן מנכ"ל הקבוצה חגגו אתמול בערב (יום שני ה-8.2.16) את פתיחת רשת המזון החדשה מיקס מרקט – MIXMARKET.

האירוע החגיגי נערך בסניף הראשון של הרשת בקרית עתידים בתל-אביב ונערך בסגנון הקונספט החדש של הרשת המציעה מרכול כשר, הכולל מגוון מוצרים מלא במחיר מוזל ולצידו דגש על מגוון רחב של מוצרי מזון בריאותיים ואורגניים וכלל חגיגה קולינארית בריאה וכשרה.

את האירוע פתח עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "מיקס מרקט תפעל תחת רשת המזון עדן טבע מרקט, שנרכשה ע"י הקבוצה לפני כ- 4 חודשים. הקונספט של מיקס מרקט נותן מענה לכלל קהל הצרכנים בישראל במרכול איכותי, זול וכשר הכולל את כל מגוון המוצרים אך מעוניין לרכוש סל מוצרים בריא יותר וכן למשפחות בהן צורכים סלי בריאות לצד סלי קניה רגילים".

tiv tham 5

אירוע השקת רשת סופרמרקט חדשה בישראל מיקסמרקט מימין עדי כהן מנכ"ל טיב טעם עם חגי שלום מנכל מיקס מרקט – צלם אביב חופי

עוד ציין עדי: "הרשת החדשה תהיה כשרה ומוזלת. הסניף הראשון ניפתח בקרית עתידים, משתרע על שטח של כ- 5,000 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון ₪. במהלך שנת 2016 עתידה הרשת לפתוח עוד מספר סניפים נוספים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ".

בתום דברי הפתיחה, נערך טקס שכלל קביעת מזוזה, גזירת סרט והרמת כוסית שמפניה ומיץ תפוזים טרי.

אטרקציית האירוע: טרקטור אספנות שהוצב מרכז הסניף. המנכ"ל עדי כהן סיפר שהוא רכש את הטרקטור מחקלאי מדרום הארץ ודאג לצבוע אותו בירוק בכדי להביא ללקוחות הסניף את חווית הכפר….

בתום האירוע מיהרו עדי כהן והנהלת הקבוצה "לתפוס" את הטיסה לגרמניה שם מתקיימת תערוכת המזון הגדולה בעולם למזון בריאות. מה שכן, הם הבטיחו לחזור עם מגוון מוצרי מזון חדשים ומפתיעים המתכתבים עם ה- DNA של הרשת החדשה.

בתמונה עדי כהן עם חגי שלום