כותרות אחרונות
Search

קבוצת אסם מציעה לציבור הרחב מגוון מוצרים כשרים לפסח

קבוצת אסם משיקה מגוון מוצרים חדשים כשרים לפסח

קבוצת אסם מציעה לציבור הרחב מגוון מוצרים כשרים לפסח

כדי שנוכל להמשיך ליהנות בחג מצריכת המוצרים האהובים. השנה נוספו מספר מוצרים חדשים, בניהם:

 

קטשופ מופחת סוכר כשר לפסח

חברת אסם השיקה השנה את קטשופ אסם חדש מופחת 50% סוכר ומופחת 25% נתרן. הקטשופ החדש יצא לשוק בתום חודשים ארוכים של פיתוח לאחר שהחברה הצליחה לעשות את ההפחתות ללא שימוש בממתיקים מוספים. קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

 

חטיפים ומארזים כשרים לחג

אסם היא יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, משיקה שלושה חטיפים כשרים לפסח, במיוחד לכבוד חג החירות. החטיף האהוב שהושק לפני שנה וחצי – אפרופו שוקולד, חטיף התירס המוכר בציפוי של שוקולד חלב, שזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה בשל השילוב המנצח בין המלוח למתוק, יגיע לראשונה עם כשרות לפסח. החטיף השני שיצטרף אליו הוא החבר החדש במשפחת חטיפי אסם, "אח של ביסלי" בטעם סלסה פיקנטית, שהושק לראשונה בתחילת השנה.  אח של ביסלי מאופיין בצורות המזכירות ביסלי, אך מיוצר מתירס, מה שהופך אותו לחטיף ללא גלוטן בעל מרקם קראנצ'י, קליל ומתפצח. ניתן יהיה לרכוש את החטיף גם באריזות בודדות וגם במארז של 9 יחידות. חטיף הבמבה המוכר והאהוב יגיע גם הוא השנה בגרסה כשרה לפסח, בצורה של במבה לבבות עם כשרות של הרבנות המקומית חולון וחרל"פ, במארזים של 25 יחידות ובאריזות בודדות.

 

לראשונה בישראל: גלידות נסטלה משיקה טילון Extreme כשר לפסח

גלידות נסטלה, המובילה את תחום הטילונים, משיקה לראשונה בישראל טילון Extreme עם גביע ופל כשר לפסח (עמילן טפיוקה). מדובר בבשורה חשובה לצרכנים, משום שזו פעם ראשונה שמושק בארץ טילון כשר לפסח. הטילון ישווק בנק' המכירה בהן קיימים מקפיאים של גלידות נסטלה ויגיע גם במאגדת של חמש יחידות אשר תשווק בכלל רשתות השיווק.  המוצר פותח במשך שנה שלמה והותאם להעדפותיו וצרכיו של הצרכן הישראלי.  למותג ה-"Extreme" של גלידות נסטלה מספר טעמים פופולאריים במיוחד שהושקו בשנים האחרונות, ביניהם אקסטרים מטבע שוקולד בראוניז ופצפוצים, אקסטרים ענק ריבת חלב, אקסטרים ענק פקאן, אקסטרים וניל ושוקו- וניל.

 

פיטנס פריכיות אורז עם שכבת שוקולד

סוף סוף ניתן לשלב בארוחת הבוקר בחג תחליף לחם טעים במיוחד ואפילו מצופה שוקולד. הפריכיות בעלות מרקם נימוח ומפתיע עם שכבת שוקולד חלב עכשיו גם כשר לפסח!

צילום: יח"צ

פסטה בצורת צינורות (פנה)

פסטה פנה כשרה לפסח עשויה מקמח אורז, מתאימה להכנת מגוון מאכלים, להקפצה או לבישול עם ירקות/עוף, סלטים ועוד. אופן ההכנה פשוט וקל – בישול של 13 דקות במים רותחים.

צילום: יח"צ

על גבי אריזות המוצרים מצוין באופן ברור ובולט כי הם כשרים לפסח, במטרה להקל על הצרכנים לזהות כי מדובר במוצר כשר לחג.

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.