כותרות אחרונות
Search

צעצועי פישר פרייס מפתחים מוטוריקה ויציבות ומלווים את תינוקך בכל שלב התפתחותי בדרך לאליפות!

צעצועי פישר פרייס מפתחים מוטוריקה ויציבות ומלווים את תינוקך בכל שלב התפתחותי בדרך לאליפות!

"סקאל טויס", חברת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, מציעה צעצועי פישר פרייס המפתחים מוטוריקה ויציבות. הצעצועים מלווים את תינוקך בכל שלב התפתחותי בדרך לאליפות!

 

כרית פעילות פסנתר

כרית המותאמת להתפתחות התינוק במצבי משחק ונגינה: מצב משחק ונגינה בשכיבה על הגב ומצב משחק ונגינה בשכיבה על הבטן. בשני המצבים התינוק יכול לשחק בצעצועים ולנגן בפסנתר הנעים למגע.

הכרית מעניקה שילוב של אימון לגוף תוך הפעלת כל החושים של התינוק. בעזרת המשחק, התינוק משפר את המיומנות המוטורית שלו, מאתגר את המיומנויות הקוגניטיביות ומשפר את הראייה.

מחיר מומלץ לצרכן 149.90 ₪

fisherp 9

כיסא הכלבלב הנבון

מקום מיוחד עבור התינוק שבו יוכל לשבת ולגלות דברים חדשים !כיסא קסום זה יודע מתי התינוק יושב ומפעיל שירים ומשפטים כאשר התינוק עומד. לחצו על השלט המואר או דפדפו בספר כדי לשמוע מספרים, צורות ועוד. הרימו את הכרית כדי לגלות הפתעות מהנות נוספות.

מחיר מומלץ לצרכן 449 ₪

fisherp 5

ג׳אמפר חברי יער הגשם

ג'אמפר קופצני יותר הבונה ומפתח כישורי מוטוריקה ומעניק הנאה לתינוקך – עכשיו בעיצוב נישא וחסכוני במקום.  קשת צעצועים בעיצוב בד רך הניתנת להזזה. מותאם לגובה תינוקך עם גדילתו.

מצע המושב ניתן לשטיפה במכונת הכביסה. מתקפל למצב "שטוח" לניוד ואחסון חסכוני במקום.

הגבלת משקל 11.3 ק"ג. גובה מקסימלי 81 ס"מ.

מחיר מומלץ לצרכן 699 ₪

ג'מפר חברי יער הגשם אלקטרוני

מקום המלא בצלילים וצעצועים נפלאים! המושב המסתובב מסייע לתינוקך לגלות את כולם. מותאם לשלושה מצבי גובה שונים. מצע המושב ניתן לכיבוס במכונה. מתקפל לאחסון וניתן לניוד. הגבלת משקל: 11.3 ק״ג,  הגבלת גובה 81 ס״מ

מחיר מומלץ לצרכן 899 ₪

fisherp 1

שולחן פעילות לימודי דובר עברית

מגוון פעילויות לתינוק המעודדות אותו ללמוד ולשחק: מחשב נסגר ונפתח, טלפון עם שפופרת הניתנת להרמה, ספר ופסנתר מוזיקלי. מלמד אותיות, מספרים, הפכים, צורות וצבעים עם למעלה מ– 40 שירים.

רגלי השולחן ניתנות להסרה כך שהפעוט ייהנה מלוח משחק אינטראקטיבי. מסייע בפיתוח מוטוריקה עדינה ותאום עין-יד, הבנת הקשר פעולה-תוצאה, מעודד חקירה והתנסות, מעשיר את אוצר המילים והמושגים ומגרה את חושי התינוק.

מחיר מומלץ לצרכן 499 ₪

fisherp 3

הליכון פעילות זברה

כשתינוקך מוכן לעולם החדש של ההליכה, הליכון פעילות זברה עומד לרשותו לתמוך בו בצעדיו הראשונים והמשמעותיים! הבסיס הרחב והידית הקלה לאחיזה מסייעים בייצוב הצעדים הראשונים.דרך מצוינת לעידוד פיתוח כישורים מוטוריים בליווי משחק והנאה.  מציע הליכות מלאות הנאה עם פעילויות כיפיות.

מחיר מומלץ לצרכן 299 ₪

fisherp 8

מגדל טבעות 

התינוק יכול למיין ולערום את הטבעות ולאחר מכן להכות בבסיס כדי לצפות במשחק מתנדנד אחורה וקדימה. צבעים בהירים, השתקפויות זוהרות וחרוזים מסתובבים מעוררים את חושי התינוק ומוסיפים להנאה!

מחיר מומלץ לצרכן 59.90 ₪

fisherp 7

 מובייל פרפרים בשלט רחוק

המובייל גדל עם התינוק בזכות היותו 3 ב 1- ! מקיף את התינוק באמצעות מחזות מרגיעים, אורות "כוכביים" מוזיקה וצלילי טבע. עם גדילת התינוק, הופך מובייל העריסה למקרן מופע אורות מרגיע להנחה מעל לשולחן. הצמידו את המובייל לצלית הטיולון לכייף בדרך. עד 30 דקות של מוזיקה מתנגנת. כולל שלט רחוק.

מחיר מומלץ לצרכן 329.90

fisherp 6

הכלבלב הנבון עם שלושת שלבי הלמידה החכמים

הכלבלב הנבון, החבר הפרוותי והאהוב, מתגמל את תינוקך באמצעות אמרות משעשעות ושירים. כעת עם טכנולוגיית Stages Smart ™ שלבי למידה חכמים ותכנים המשתנים בהתאם להתפתחות תינוקך. כל תינוק מתפתח בקצב שלו והטכנולוגיה של מאפשרת לך לבחור את השלב המתאים ביותר לתינוקך. מעל ל– 50 שירים,  אמרות וצלילים בשלושה שלבי משחק מהנים!

מחיר מומלץ לצרכן 279.90 ₪

fisherp 10

שלט הכלבלב הנבון דובר עברית
כעת, לתינוקך יש שלט משלו והוא גם מדבר!  צורת שלט הטלוויזיה הופכת את משחק העמדת הפנים לאמיתי יותר! עם שירים לשיר בצוותא, צלילים וביטויים המלמדים ספרות, אותיות, הפכים, צבעים, ברכות ועוד.  מסך המאיר בדמות הכלבלב ומקשים ללחיצה.

מחיר מומלץ לצרכן 99.90 ₪

fisherp 2

פסנתר הכלבלב הנבון

פסנתר מאיר המעורר אהבה מוקדמת למוזיקה ולמידה!

2 דרכים למשחק! במצב למידה, הקלידים מתגמלים את התינוק באמצעות אמרות ושירים על צבעים, צורות ומספרים. במצב מוזיקה, המוכשרים הקטנטנים יכולים לנגן כרצונם. 5 קלידים מאירים, שירים לשיר בצוותא, צלילים וביטויים. ידית לנשיאה בקלות לדרך!

מחיר מומלץ לצרכן 159.90 ₪

fisherp 4

שטיח פעילות פסנתר 

העניקו לקטנצ'יק הנאה בכל שלב! עם 4 מצבי משחק!צעצועי הקשת מעודדים את התינוק לחבוט ולאחוז וקלידי הפסנתר מסייעים בפיתוח כישורי מוטוריקה גסה, כאשר התינוק מתמתח ובועט. הסירו את הקשת לזמן משחק בשכיבה על הבטן או הושיבו את הילד לנגינה בפסנתר. הפסנתר ניתן להפרדה למשחק "לקחת לדרך". ע ד 15 דקות מוזיקה מתנגנת.

מחיר מומלץ לצרכן 499 ₪ – כעת מחיר מבצע מומלץ לצרכן 349.90 ₪

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים והתינוקות המובחרות ובסקאל טויס דיוטי פרי

דיסקליימר: המלאי והמחיר עשויים להשתנות בין החנויות. המחיר אינו נקבע ע"י סקאל טויס. ט.ל.ח.