כותרות אחרונות
Search

צוריאל (צורי) חורין מונה לסמנכ"ל מכירות לקוחות אנטרפרייז בחב' "טק מהינדרה" ישראל

מינוי חדש בקונצרן ההודי "טק מהינדרה"

צוריאל (צורי) חורין מונה לסמנכ"ל מכירות לקוחות אנטרפרייז בחב' "טק מהינדרה" ישראל

צוריאל (צורי) חורין מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות אנטרפרייז בחברת "טק מהינדרה" ישראל, המינוי הינו שלב נוסף בהחלטת החברה להרחיב את פעילותה בשוק הישראלי.

צורי שימש בעבר בתפקידים בכירים בתחום המחשוב בהם מנכ"ל בחברות FRS ו-Xor/SI, סמנכ"ל בחברות בינלאומיות -HP, EDS ו-IBM וסמנכ”ל בכיר ומנהל המגזר הפיננסי ב"נס טכנולוגיות", כמו כן יזם והקים עם שותפים את חברת ההזנק "Zebaroor" המספקת פתרונות בענן בתחום הפנסיוני.

בנוסף, צורי מכהן כיו"ר עמותת "טק-קריירה" המכשירה צעירים מהקהילה האתיופית במקצועות המחשב.

חברת "טק מהינדרה" עוסקת במתן שירותי מחשוב במגוון תחומים, בהיקף של מעל-4 מיליארד דולר לשנה, ומעסיקה למעלה מ-150,000 עובדים למעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם.

zuriel 1

צוריאל (צורי) חורין סמנכ"ל מכירות לקוחות אנטרפרייז בחברת "טק מהינדרה" ישראל – צילום: מורג ביטן

 טק מהינדרה רואה בשוק הישראלי יעד אסטרטגי לפיתוח עסקיה. במסגרת זו רכשה החברה לפני כשנה את חברת "לידקום" וקלטה את פעילות הפיתוח של חברת זורה (קומברס), ובכוונתה להמשיך לבחון רכישות נוספות ולהרחיב את פעילותה בישראל. וכוונתה להמשיך לבחון רכישות נוספות ולהרחיב את פעילותה בישראל. טק מהינדרה ישראל מעסיקה כיום כ-250 עובדים ויועצים.

היקף הפעילות השנתי של חברת "טק מהינדרה" בשנה אחרונה היה מעל 4 מיליארד דולר, והיא חלק מתאגיד מהינדרה בעל מחזור כולל של כ-20 מיליארד דולר בשנה.