כותרות אחרונות
Search

פריז בתל אביב: בית האופנה הצרפתי SUNCOO-PARIS מגיע לצפון דיזנגוף

אושיית האופנה והקניינית הותיקה חלי מרג'ן חוברת לתאומות מאיה ורוני שמריך ושלושתן פותחות את הבוטיק הראשון בארץ של המותג SUNCOO-PARIS שהתצקם לו ברחוב דיזנגוף 310 תל אביב

המותג הצרפתי SUNCOO- PARIS  מלביש פאשניסטות מזה חמש שנים בעולם, עם חמש חנויות דגל ועשרות נקודות מכירה ברחבי אירופה.  המותג  עשה עלייה לישראל, עם חנות דגל ראשונה בדיזנגוף. SUNCOO נוסד בשנת  2007 על ידי סטלה ותומאס, זוג פריזאי עם חיבה לעיצובים נקיים, מינימליסטים ובעלי חספוס בוהמייני . אלה יצרו יחד פריטים פריזאיים שמתובלים בהדפסים שובבים, סריגים לוהטים, פריטים רקומים, משחקי שקיפויות ובדים, שמלות מוקפדות לצד שובבות יותר (מישהי אמרה שמלה שחורה קטנה ובגדי ערב?)

sanko 1

מעיל של המותג סנקו-פריז במחיר של 1990 שח. להשיג בחנות הדגל בדינזגוף 310 ת"א

הבאתו של המותג לארץ היא ביוזמתה של חלי מרג'ן (44) אשת אופנה שהחלה את דרכה בעולם האופנה לפני 25 שנה בתחום האופנה והקניינות. לפני 19  שנה החלה כקניינית המותג דיזל, המשיכה כקניינית הראשית של המותג פקטורי 54. לפני כחצי שנה, החליטה חלי  לצאת לדרך חדשה ועצמאית במטרה לחפש מותג ביניים, כזה שיציע מצד אחד פריטים ייחודיים ומעוצבים לעילא ומצד שני יימכרו במחירים סבירים ונמוכים בהרבה ממותגי אופנהת העילית שלמותגי FIRST LIN כזה שייאפשר ללקוחה להתלבש לאירועים ולמקומות אחרים אליהם היא הולכת, מלבוש קז׳ואלי לעבודה ועד לבוש ערב – מותג שידבר גם לפאשניסטות וגם לנשים מאופקות יותר המבקשות לתבל את המלתחה שלהן בפריטים קלאסיים עם טוויסט צרפתי. התאומות מאיה ורוני שמריך (22) אליהן חברה חלי. החליטו לשלב בין האהבה  שלהן לספורט לבין האהבה העזה לאופנה. ובמקום טיול אחרי צבא החליטו השתיים להיכנס להרפתקה  לא פחות מרגשת, ופתחו יחד עם חלי מרג'ן את SUNCOO TLV  שעתידה להפוך לרשת. בקרוב יושק אתר מכירה אינטרנטי למותג.

sanko 2

מעיל 2490 שח, מכנסים 590 שח, נעלים 699 שח של המותג הצרפתי suncoo paris

חלי מרג'ן; ״המותג SUNCOO- PARIS תפס אותי בשנייה הראשונה באופנתיות שהוא משדר. יש משהו ביקר מדי שכבר לא מדבר לכולם, וגם קו משני של מותגי האופנה גבוהים מתומחר גבוה מדי. מצד שני, רשתות האופנה מציעות פריטים בידיעה כשאת רוכשת אותם  את תהיי כמו כולם ולא מיוחדת . הלקוחה המקומית כבר מחפשת יותר מזה. מה שתפס אותי במותג זו האופנתיות שהוא משדר, האיכות של הפריט ורמת המחיר הסבירה לצרכנית פה בארץ ביחס למותגים צרפתים אחרים שמחירם כפול מזה של SUNCOO. זו נישה שחסרה בארץ גם ברמת המחיר וגם בהיצע. לכן המותג  זמין ואטרקטיבי לבחורה בת 18 וגם לאישה בת 60״.

sanko 3

סריג כחול של המותג הצרפתי סנקו פריז 499 ש"ח

SUNCOO מכוון לכולן, מהאישה החדשה ועד זו שחוששת לקחת סיכונים אופנתיים. בחנות הקטנה והמטריפה תמצאו את קולקציית חורף 2015-16, הכוללת טי שירטים, מכנסי אוברסייז ומחוייט, חצאיות סריג ודמוי עור , שמלות ערב וקזואל  במגוון בדים רחב, ג׳ינסים, סריגי אנגורה וקשמיר, מעילי צמר, מעילי פוך, ז׳קטים ומעילים מבד סקובה ,ניילון ועור- כולם משחקים על גבולות הנשי-גברי עם מעילי אופנוענים, מעילים בהשפעות צבאיות וגזרות אוברסייז, לצד אביזרים משלימי הופעה, גם הם של המותג ובייבוא בלעדי של מרג'ן – נעלי עקב, מגפיים, סניקרס, תיקי בד ותיקי עור. מלוק יומיומי שמקבל טוויסט שונה ומפתיע כיאה למתלבשות הצרפתיות, ועד לבוש ערב מוקפד שישרת את הלובשת לאורך זמן ויאפשר לה לבלוט בהמון מבלי לקרוע את הכיס. ובקיצור – איכות אירופאית במחיר נגיש.

sanko 4

מעיל מפרווה סינטטית של המותג סנקו-פריז במחיר 790 שח. להשיג בחנות הדגל דיזנגוף 310 ת"א

טווח מחירים:  299-1790 ₪

SUNCOO – רחוב דיזינגוף 310 תל אביב

טל: 03-5593690

שעות פתיחה

ימים ראשון עד חמישי 10-20

יום שישי- 10-16

SUNCOOPARIS אינסטגרם 

SUNCOO TLV  פייסבוק