כותרות אחרונות
Search

פרזנטורים חדשים ב"קסטרו"! רותם סלע ואביב אלוש נבחרו להוביל את הקמפיין של "קסטרו"

פרזנטורים חדשים בקסטרו! 

רותם סלע ואביב אלוש נבחרו להוביל את הקמפיין של קסטרו

 

מקסטרו נמסר:  רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר ומתחברים בצורה מושלמת למובילות האופנתית של קסטרו ולערכי המותג. הקמפיין הראשון אליו יצטלמו הוא קמפיין להשקת קולקציית החגים החדשה. 

 

קסטרו, בית האופנה המוביל בישראל, הודיעה היום על הצטרפותם כפרזנטורים של השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. בקמפיין הקרוב הם יציגו את קולקציית הסתיו החדשה של קסטרו לקראת החגים.

רותם סלע צילום שוקה כהן

רותם סלע היא שחקנית, ומנחת טלוויזיה. כיום מובילה בהנחיית תוכנית הטלוויזיה "רק רוצים לרקוד", שיחקה בתפקיד הראשי  (נועה) בסדרת הטלוויזיה "להיות איתה" מאת אסי עזר, לצד אביב אלוש. בסדרות הטלויזיה " "אבודים באפריקה", ב"אבודים באסיה", "הבורר", וכן בסרט "גאליס קונקט". רותם עתידה לעלות בקרוב עם תפקיד מסקרן בסדרה "האוטונומיות" של הוט. סלע מנחה ומשנת 2014 מנחה את התוכנית "הכוכב הבא" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון".

אביב אלוש צילום ליאור פנקסון

אביב אלוש שיחק לאחרונה בתפקיד ראשי (עמוס) לצד רותם סלע בסדרת הטלויזיה "להיות איתה" . קודם לכן השתתף בסרט האמריקאי "הבקתה",  בסדרת הטלויזיה "אלנבי", "עספור", בסרט הישראלי "ישמח חתני" ועוד. אביב עתיד לעלות עם תפקיד ראשי בדרמה היומית החדשה של הוט "שלטון הצללים".

 

צילומי קמפיין החג בהשתתפות רותם סלע ואביב אלוש יערכו בשבועות הקרובים.