כותרות אחרונות
Search

פסטיבל שכונה מארח את יד2 LIVE !

פסטיבל יד2 LIVE שוב מגיע לירושלים כאורח של פסטיבל "שכונה" שמתקיים ברחוב עמק רפאים אשר ייסגר לתנועת כלי רכב ויהפך למדרחוב פעיל ליום אחד: בפסטיבל מופעי מוסיקה ותיאטרון ממיטב התוצרת הירושלמית, משולבים עם מתחם מכירות יד2 ענק לאורך הרחוב!!

יום שני 7/9/2015, בין השעות 16:30-21:30

במסגרת   יד2 LIVE מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שנייה ויוצבו בו דוכנים בהם ניתן למכור פריטי אופנה בו ימכרו פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב.

yad2 3

פסטיבל יד2 – צילום אילן בן אדרת

כמו כן יימכרו פריטי אספנות ומוצרי ילדים בעשרות דוכנים של ילדים שמוכרים מוצרים לילדים ובו יתקיימו פעילויות לילדים, פינות יצירה ופינות הפעלה ועוד.

זו השנה השנייה ברציפות שהפסטיבל יארח את אירוע YAD2 LIVE שיוזם אתר יד2. הפסטיבל הפך למסורת לעידוד מגמות של צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה .

מדובר בפסטיבל היחיד שהוא לא רק חינמי, אלא אפשר גם להרוויח בו כסף ולתרום לקהילה. אל הפסטיבל מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שניה ויוצבו בו מאות דוכנים בהם ניתן למכור פריטים מסוגים שונים במתחמי מכירה מגוונים.

yad2 1

פסטיבל יד2 לייב – צילום אילן בן אדרת

האירוע מופק ע"י מינהל קהילתי גינות העיר בשיתוף עירית ירושלים, אגף תרבות ואמנויות, כחלק מתפיסת קידום העסקים ברחוב  עמק רפאים" והפיכתו למתחם תרבות שוקק.

יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד2 מציין כי "למעשה יד2 LIVE מאפשר לכל אחד למכור כל פריט וחפץ שאין בו שימוש עוד. יד 2 מעודד צרכנות נבונה והפסטיבל הוא חלק בלתי נפרד מפעילות חינוכית שמאפשרת לכל המשפחה לשתף פעולה במיון הפריטים בבית הכנתם ליריד ומכירתם. על פי הנתונים שיש בידנו משפחות שהשתתפו ביריד בשנה שעברה הופתעו מהסכומים אותם הרוויחו כתוצאה ממכירת הפריטים הישנים וכך גם הבינו את ערכם של החפצים שרכשו במשך השנים ופיתחו מיומנויות בתחום המכירות. הרוכשים והקונים נהנו מאווירת השוק ותחושת הקהילתיות וחלקם הגדול גם רכשו פריטים ייחודיים ומציאות במחירים מפתיעים".

הרשמה לפתיחת דוכן עולה בין 99 שקל ל- 149 שקל. ניתן להירשם באתר http://www.live.yad2.co.il/neighborhood

yad2 2

פסטיבל שכונה בירושלים בשיתוף פסטיבל יד2 LIVE

פסטיבל "שכונה!" עם יד2 LIVE יתקיים ביום שני 7/9/2015, בין השעו 16:30-21:30 ובמהלכו תתקיים חגיגה חברתית המתרחשת כל שנה לקראת החגים וחוגגת את העושר הקהילתי בירושלים. שייקה אל עמי, מנהל המינהל הקהילתי גינות העיר, מציין כי "האירוע מבקש לפנות לקהל הירושלמי, להעלות על נס רוחות של התחדשות המפעמות בעיר, ולהדגיש עוצמות קהילתיות וחברתיות. הפסטיבל  יעסוק בשפת שכונת "גינות העיר": אקטיביזם חברתי, מסוגלות והתחדשות קהילתית, פלורליזם יהודי וירושלמי ועוד."

עוד במסגרת האירוע :

  • כיכר העירמתחם מורשת ישראל: אגודת הכליזמרים ריקוד וניגון חסידי ברוח החגים.

  • על הברזלים- זירת נוער : להקות מוסיקה ותיאטרון .

  • ג'אם המטבח המוסיקאלי: ג'אם סשן בשיתוף הקהל בנגינה על כלי מטבח.

  • מתחם התחדשות יהודית: הצגות ילדים עם בית מדרש אלול, סדר ראש השנה שכונתי עם שירים, סיפורים, ברכות ונשנושים.

    • ירושלים 2020: מופעי תיאטרון של מגוון קבוצות יוצרות ירושלמיות, בשאלות על השראה, חלומות על העיר ועוד –

    • מתחם סבא-סבתא: מתחם שירה בציבור עם מקהלת גינות העיר, ריקודי עם בהנחיית מוטי קוצר, תערוכת בובות תמימה וקסומה תוצרת יד של סבתות מהקהילה.

    • מתחם משפחות –סדנאות לילדים, מתחם קוסמות והופעות.

רחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים, הינו מרכז עירוני תוסס, בו מבלה אוכלוסייה מגוונת מכול שכונות העיר. הרחוב ממוקם במתחם "המייל התרבותי" של ירושלים עתיר מבנים היסטוריים ,אשר עבר בשנים האחרונות "שדרוג" משמעותי מבחינת חזותו החיצונית. הרחוב מהווה זירת התרחשות תרבותית חברתית טבעית, לציבור הפלורליסטי בירושלים בדגש על ציבור הצעירים וסטודנטים ולקהל הרחב בכלל.