כותרות אחרונות
Search

פסטיבל האוכל של תל אביב- יפו חוזר לשלושה – 23-25 במאי, החל מ-18:00, גן צ'ארלס קלור, הכניסה חופשית

תלאביבEat

פסטיבל האוכל של תל אביב- יפו חוזר לשלושה ימים עם טובי השפים במקום אחד: חיים כהן, שאול בן אדרת, יונתן רושפלד, דייויד פרנקל, רונן סקינזיס, בינו, גיא גמזו ואחרים.

23-25  במאי,  החל מ-18:00, גן צ'ארלס קלור, הכניסה חופשית

תלאביב2017 Eat, פסטיבל האוכל היחיד שמקבץ את טובי השפים במקום אחד, בשלושה ערבים של אוכל משובח, טעימות של המנות הטובות בארץ, על חוף הים של תל אביב- יפו, חוויה יוצאת דופן.

בעקבות ההצלחה של הפסטיבל בשנה שעברה, עיריית תל אביב- יפו, שמה לה למטרה להפיק גם השנה את פסטיבל האוכל הטוב ביותר עם שפים מעולים, אוכל רחוב חדשני, שדירת שוק חגיגית, משאיות אוכל ססגוניות, הופעות מוזיקה חיות, מתחם לילדים, פינות ישיבה, בתי קפה וברים פרושים אל מול נופו המהפנט של הים.

צילום: דודו בר סלע

כל מחירי המנות עד 35 ₪ והכניסה חופשית!

יהיו שם: יפו תל אביב, מאנטה ריי, קפטן קארי, התרנגול הכחול, ויקי כריסטינה, דיקסי/פילדלפיה, פרונטו קיוסקו, ניני האצ'י, vong, דוד ויוסף, סופרה, אגאדיר, מקסיקנה, קפה אל נור, טקסס ברביקיו, פונדק דה לוקס, aria, מגדלנה, סילו ועוד ועוד.

יבשלו שם: חיים כהן, שאול בן אדרת, יונתן רושפלד, דייויד פרנקל, רונן סקינזיס, בינו, גיא גמזו, יוסף ז'וז'ו חנא, יהלומה לוי, מיכאל סיידוב, לירון ברנר, גיא פרץ, רובי פורטנוי ועוד רבים וטובים.

צילום: דודו בר סלע

יוגשו שם: כריך אנטריקוט של דיקסי/פילדלפיה, פרגית גרוסה בפיתה של יפו תל אביב, מיני המבורגר של ויקי כריסטינה, צ׳בורקי במילוי בשר של סופרה, פסטות של פרונטו, אסאדו של התרנגול הכחול, טאקו מקסיקני של מקסיקנה, אוכל הודי של קפטן קארי, כנפיים מעושנות של טקסס ברביקיו, קבב בפיתה של דוד ויוסף, פיש אנד צ'יפס של מאנטה ריי, סושי של ניני האצ'י, אוכל גורמה לבנטיני של קפה אל נור, אוכל רחוב וייטנאמי של vong, צ'יקן קריספי של פונדק דה לוקס, לחמניות שרימפס של aria ועוד מנות רבות.

עוד יהיו במתחם הפסטיבל:
Street food: fauchon, בינו שווארמה, גורדוס, TASH & TASHA, ממתקי מוטראן, נקניקיות ביירן, זה סושי, דים סאם, cookeez, גלידות אייסברג, קמפאי, אסאי, טראקס דה דלוקס, ברטון קרפרי, yatai, shi-shi, מיצי בשוק, טברנה אקספרס ועוד.

Food truck: אראפס משוק הכרמל, טראק יווני ועוד….

צילום: דודו בר סלע

שוק: ממלכת החלבה, מנצ'יס תבלינים, גבינות באשר, פירות גן העיר, איש הפסיפלורה, השוקולד של רווית גליצקי, נקניקי HOOK, מלכה קינוחים בצבעים ועוד.

במת שף של קיטשן ליין: הופעות חיות של השפים המובילים בישראל במרכזה של במה , מבשלים בלייב,  מול קהל המבקרים. על הבמה יודגמו טכניקות בישול לצד מנות שיוצאות תחת ידם.

שאבי מזרחי, סגן מנהלת אגף תרבות ואמנויות ומנהל המחלקה למופעים: "בעקבות הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, עיריית תל אביב- יפו, המחלקה למופעים, שמחה לערוך גם השנה את תלאביבEat ולהביא לקהל המבקרים חווית אוכל בלתי נשכחת עם מיטב המסעדות והשפים בעיר. הפסטיבל ללא ספק מוכיח  שתל אביב- יפו היא מערי הקולינריה המובילות בעולם. אני מזמין את כולכם לטעום, לשתות ולבלות".

 

ייעוץ קולינרי: עופרה גנור, הפקה: המחלקה למופעים

* מומלץ לבוא ברגל, האזור עמוס בתנועת כלי רכב.