כותרות אחרונות
Search

פיליפס משיקה את מכשיר האיירפיי המוכר והאהוב

פיליפס משיקה את מכשיר האיירפיי המוכר והאהוב

מכשיר האיירפיי המוכר והאהוב בדגם חדשני ומעוצב להכנת מגוון מאכלים "מטוגנים" עם כף שמן אחת בלבד.

פיליפס משיקה דגמים חדשים למכשיר ה  Airfry בעיצוב חדשני  התופס פחות מקום על השיש וכולל טכנולוגיה חדשה, TurboStar,המאפשרת קבלת מאכלים פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים עם מעט מאוד שמן.

צילומים: יח"צ

מי מאתנו לא אוהב את טעמו הפריך של האוכל המטוגן. יחד עם זאת כולם מבינים את הנזק הבריאותי שבאכילת מאכלים מטוגנים על בסיס קבוע. הצלחתו של מכשיר הפיליפס איירפריי נובעת מהיכולת להבטיח מאכלים מטוגנים, פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים, כאילו טוגנו בשמן עמוק וכל זאת בתפעול נוח וללא שימוש בשמן.

פיליפס משיקה את הדור הבא בסדרת מוצרי הפיליפס איירפריי ((Avance, דגמים HD9640, HD9641 בשחור ולבן הכוללים את טכנולוגית הטורבו סטאר, פטנט ייחודי של פיליפס היוצר מערבולת קבועה של אוויר חם בתוך תא הטיגון ומבטיח פיזור חום אחיד ושווה כדי לאפשר מאכלים קריספים ב- 80% פחות שומן.

 

לדברי יעל סונסינו, מנהלת שיווק תחום המוצרים לבית בפיליפס: "ממחקרים שעורכת החברה עולים אצל צרכנים שני טרנדים מנוגדים, האחד עוסק באכילה כצורת בילוי מרכזית ומועדפת ואילו השני מדבר על אימוץ אורח חיים בריא הכולל אכילת מזון בריא. מכשיר האיירפריי מאפשר ליהנות מטעם נפלא של מאכלים מטוגנים  ללא רגשות האשם המלווים תוך שמירה על אורח חיים בריא.

 

הדגם החדש מאפשר הכנה קלה ומהירה ביותר של מאכלים "מטוגנים", כל שיש לעשות הוא להכניס לתא ה"טיגון" את חומר הגלם, לבחור טמפרטורה מתאימה וללחוץ על כפתור QuickControl להפעלה. התצוגה של הדגם החדש הינה דיגיטלית ומאפשרת מעקב אחר משך זמן הבישול והטמפרטורה וכמו כן, מאפשרת לשמור בזיכרון 4 מנות קבועות, פונקציית חימום להגשה בזמנים גמישים וללא צורך של חימום מראש.

השימוש באיירפריי מבוסס על "טיגון" באוויר חם בניגוד לטיגון המסורתי בשמן על אש פתוחה, ועל כן בטוח יותר לשימוש ומונע את פיזור ריחות הטיגון בבית.

 

עוד מיתרונות Airfry:

 

  • קיבולת תא ה"טיגון" 800 גרם.

  • כל חלקי האיירפריי ניתנים לשטיפה במדיח.

  • המכשיר בעל כיבוי אוטומטי.

  • המכשיר בעל בקרת טמפרטורה.

  • למכשיר תצוגה דיגיטלית

  • שמירה על תפקוד חם

 

משווק בכל רשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות

מחירו המומלץ לצרכן הינו 1490 ש"ח.

 

אודות רויאל פיליפס אלקטרוניקס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר ואורך חיים בריא יותר ולמניעה, אבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס מקדמת טכנולוגיות מתקדמות ותובנות קליניים וצרכניים עמוקים ומספקת פתרונות משולבים. החברה מובילה בתחום הדמיות אבחון, טיפולים מונחה תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, גם בבריאות המטופל וגם בטיפול הביתי. פיליפס העולמית מחזיקה בבעלות את פיליפס תאורה, המובילה העולמית בתחום מוצרי תאורה, מערכות ושירותים. מטה החברה ממוקם בהולנד, והחברה הציגה בשנת 2015 מחזור מכירות של 24.2 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ-104,000 עובדים, ומכירות ושירותים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.

חדשות אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter.