כותרות אחרונות
Search

פיליפס מציגה AVENT קלאסי+ – דגם בעל מערכת ייחודית להפחתת גזים

פיליפס AVENT קלאסי+ דגם בעל מערכת ייחודית להפחתת גזים

הבקבוק הנמכר ביותר בעולם, אוונט קלאסי, כולל גם את המהדורה המשודרגת, אוונט קלאסי + הפועלת כמערכת יחידה אחת שלמה המאפשרת חווית האכלה משופרת ומקלה על תהליך ההרכבה והניקיון. הבקבוק המשופר כולל מערכת אנטי-קוליק, שהוכחה קלינית כמסייעת בהפחתת כאבי בטן, גזים ותחושות אי נוחות. כמו כן לבקבוק החדש עיצוב ייחודי למניעת נזילה ללא שימוש בטבעת הברגה.

 

כחברה ששמה לה למטרה לייצר חדשנות משמעותית אשר תענה על צרכים אמתיים של הורים, יישמה Philips AVENT טכנולוגיה מתקדמת בבקבוק הקלאסי +, טכנולוגיה זו משלבת את מערכת האנטי- קוליק שהוכחה כיעילה במיוחד להפחתת גזים. הבקבוק מגיע ללא טבעת ההברגה ובכך מקל משמעותית על תהליכי הנקיון וההרכבה מצד אחד, ומצד שני אינו פוגע במנגנון הפחתת הגזים. הודות לשסתום הייחודי המותקן בפטמה, אוויר הנכנס לבקבוק אינו מגיע לבטנו של התינוק. נוסף על כך, יכול התינוק לשלוט בעצמו בקצב זרימת החלב בזמן ההאכלה ובכך למזער האכלת יתר וליצור אכילה נוחה ומספקת יותר.

צורתו הארגונומית המיוחדת של  AVENT קלאסי + מעוצבת על מנת לספק נוחות מרבית, והיא מושלמת הן עבור ההורה והן עבור ידיו הזעירות של התינוק. הבקבוק מורכב מארבעה חלקים בלבד, צוואר הבקבוק רחב ופינותיו מעוגלות ובנוסף, הבקבוק נוח לשטיפה קלה ומהירה, מה שמאפשר לאם לנקות את הבקבוק תוך זמן קצר. כמו כן, פטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.  

כל פרט ב AVENT קלאסי עוצב במטרה להעניק להורה את יכולת  ההאכלההטובה ביותר ובכדי להעניק לתינוק את המיטב בשנות חיייו הראשונות בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול A ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

 

בקבוקי פיליפס AVENT מכל הסדרות והפטמות התואמות, מיוצרים בסטנדרטים קפדניים במיוחד והם היחידים בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

בקבוק קלאסי+ זמין בנפח 125, 260, 330 מ"ל ובצבעים שקוף חלבי, ורוד, תכלת.

ניתן להשיגו ברשתות הפארם, רשתות התינוקות וחנויות התינוקות המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן 39.90 ₪.

 אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2014 הציגה החברה מחזור מכירות של  21.4 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 108,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.

הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: http://www.philips.co.il/