כותרות אחרונות
Search

פיליפס מציגה את המסך הראשון בעולם עם טכנולוגיית צבע בשיטת קוואנטים

חדש – Quantum Dot Colour

פיליפס מציגה את המסך הראשון בעולם עם טכנולוגיית צבע בשיטת קוואנטים 

* מסך חדש מבית פיליפס של 27 אינץ' E -Line  במחיר צרכני

* 25% חסכון בצריכת החשמל יחסית למסכי צבע אחרים

* עיצוב אלגנטי מותאם למרחב המחייה

חברת MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה והמפיצה המורשית של מותג מסכי פיליפס, השיקה את מסך המחשב הראשון המשלב את טכנולוגיית הצבע המתקדמת ביותר בשוק Quantum Dot Color Technology. עם צבעים בהירים יותר, עמידים, ומציאותיים שניתן למצוא. המסך החדש  ה 27 אינץ,  E-Line   

276E6ADSS מעביר איכות צבע מקצועית עם 100% NTSC  ו – 99% טכנולוגיית שמע ADOBE RGB  וכל זה במחיר ידידותי לצרכן.

 

Quantum Dot Colour- עושים את ההבדל

 phllips 2

Quantum Dot Colour הוא טכנולוגיה חדשנית של nanomaterial המייצרת צבעים רוויי חדות וברורים שזה ב –  30%   יותר צבע מאשר טכנולוגייתSRGB   של טלוויזיות ה LED.

בנוסף, הוא עולה מעט מאוד יחסית לטכנולוגיות צבע קריטית וצריכת החשמל שלו פחותה ב – 25%, כך שהוא מוזיל את חשבון החשמל.

 ארטם קוהמנקו, מנהל מוצר מסכי פיליפס אירופה ב MMD: "מה גורם לטכנולוגיה הזאת להיות כ"כ שונה ?"…….."עם צג ה LCD הטיפוסי, קיימת חפיפה בין ערוצי ה RGB המאפשרים לצג לכסות באופן מושלם את קשת הצבעים כולה. צג ה LCD החדש עם טכנולוגיית ה –  Quantum Dot Colour, משיגה  טוב יותר ערוץ חד ומובחן, מעבר עקבי, עם צבעים תוססים לכל רוחב הקשת".

צג ה 27 אינץ' החדש מסמל את מחויבות חברת MMD להעביר באופן מצויין איכות רזולוציית תמונה לכל המשתמשים- כיוון שלא רק מקצוענים יהנו מיתרונות האמינות בייצור הצבע. 

התרחבות סקלת הצבעים אידיאלית גם לחובבי סרטים, צלמים חובבנים ומעצבים אשר צריכים את הביטחון של שיעתוק התמונה עם צבעים אמיתיים ועמידים.

תכונות מוצר

בכדי למנף את איכות הצבע המצוינת, קיימים סדרה של מאפיינים של ה E-Line ששולבו בטכנולוגיית IPS-ADS להשלמת בהירות התמונה: רזולוציית ה  FULL HD ברמת אבחנה של  1080X1920 פיקסלים והרחבת זוויות הצפייה עד ל-178 מעלות. כמו כן נמצאות על הלוח טכנולוגיות חכמות של פיליפס בכדי להשלים את תצוגת הצבע עם רמת ניגודיות ובהירות משופרות: בהירות וניגודיות של טכנולוגיית SmartImage Lite   דינאמית, רוויית צבעים וחדות המתאימים לצג המסך.

טכנולוגיית SmartColor Lite   , היא הדרך המהירה והקלה למשתמשים לקבל מסך מכוונן בכל הפרמטרים.

הטכנולוגייה האוטומטית של  SmartContrast  מתאימה את הצבעים, את הניגודיות ועוצמת אור שחור הגורמת לחווית צפייה עשירה יותר. ובכדי להשיג תצוגת  אקסטרא, 5 ms SmartResponse  מכניסה את התגובה לתוך תהליך מהיר מאוד כמו במשחק.

תכונה נוספת מוערכת למשתמשים ביתיים היא קישוריות  MHL (Mobile High Definition Link): משתמשים יכולים באופן פשוט לחבר  בין מכשיר הנייד  לכבל MHL של הצג, וליהנות מהתוכן הנמצא בנייד שלהם אשר מוצג על מסך גדול עם רזולוציית Full HD, סאונד מצויין המאפשר למספר דוברים לדבר יחד- וכמובן צבעים נאמנים למקור של טכנולוגיית  Quantum Dot Colour.

phllips 1

אלגנטיות במרחב המגורים

בתוך חלל הבית, המסך צריך להשתלב יפה גם כשהוא כבוי.  עם המעמד המבריק של כסף עם גימור לבן, האלגנטיות מעוררת ההשראה של דגם המסך החדש 276E6ADSS המסך משדרג כל מרחב מחייה. עיצוב המסך אף הוא מותאם להשתלבות בתוך הבית: במקום כפתורים בולטים,  מסך מגע- השומר על קו נקי וחכם.   

 אודות MMD

חברת MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם עם פיליפס. היא משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. החברה משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. החברה פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן.  www.lcdmonitors.philips.com