כותרות אחרונות
Search

פיליפס הציגה בתערוכת "IFA 2015" מסכי מחשב חדישים !

בין החידושים: מסכי 5K, מסכים קעורים וטכנולוגיית הצבע  Quantum Dot Color 

חברת MMD, הנציגה המורשית של מותג מסכי פיליפס, תציג בתערוכת IFA 2015 קפיצת מדרגה בתחום מסכי המחשב, הן למשתמשים מקצועיים והן ליישומי פנאי של משתמשים פרטיים. תצוגת פיליפס התקיימה באולם 22 במהלך ימי התערוכה ( 4 – 9 בספטמבר בברלין)   

 

מסכי מחשב קעורים הראשונים של פיליפס – מסך 34 אינטש עוטף את קו הראייה של המשתמש ומקרב אותו לתוככי התמונה. הזכוכית המתפרסת מקצה לקצה והשוליים הצרים מרחיבים את שטח התצוגה ומשדרגים את חוויית הצפייה. במסך שולבה פונקציית CrystalClear המספקת רזולוציה של 3440 x 1440 – UltraWide Quad HD עם טכנולוגיית  AH-IPS LCD וזוית צפייה רחבה שמאפשרים תצוגה חיה של גראפיקה ותמונות.

טכנולוגיית DTS משדרגת את האיכות הקולית של מוסיקה, סרטים ומשחקים. המשתמשים ייהנו מחוויה קולית היקפית, עם באסים עשירים וצלילים ללא כל עיוות גם בווליום גבוה.

 

מסכי מחשב 5K – קפיצת מדרגה בתחום הרזולוציה יושמה במסך LCD בגודל 27 אינטש של פיליפס המציעה רזולוציה של 5K UltraClear (5,120 x 2,880) עם 14.7 מיליון צבעים: פי ארבעה בהשוואה לטכנולוגיית Quad HD. בנוסף, המסך  מצויד בטכנולוגיית PerfectKolor המאפשרת כיול ברמה של 99% לסקאלת הצבעים AdobeRGB  עם תמיכה ב-1 מיליארד צבעים. בנוסף מצויד המסך בשורה של פונקציות שמסייעות לעבודה נוחה: טכנולוגיית MultiView לצפייה במסכים של מספר מכשירים מחוברים, מצלמת אינטרנט, רמקולים פנימיים, טכנולוגיה שמבטלת בוהק וריצוד ומקלה על עייפות העין ועוד.

 

Quantum Dot Color IQ – מסך בגודל 27 אינטש בתקן IPS-ADS Adobe RGB מציע רמה חדשה של עוצמות צבע באמצעות טכנולוגית הצבע החדשה שזו הופעת הבכורה שלה בשוק העולמי. הטכנולוגיה מציגה 50% יותר צבעים בהשוואה למסכי LED רגילים אך היא נוחה במחירה ומחירנ נמוך משמעותית לעומת טכנולוגיות צבע אחרות. יתירה מכך, היא חסכונית בשיעור של 25% בהשוואה לטכנולוגיות אחרות.

Ambiglow Plus Base – טכנולוגיה חדשה זו מפיקה הילה של אור מסביב לרגלית, שמתמזגת עם צבעי התצוגה במסך עצמו. המשתמשים יכולים לכייל את עוצמת הצבעים לפי טעמיהם והאווירה שהם מעוניינים ליצור בחדר. ניתן אף להשתמש במסך כמעין שעון מעורר, והוא יאיר את החדר בשעה שהוגדרה ובצבע שהוגדר על ידי המשתמש.

 

טכנולוגיית SoftBlue – חברת MMD התגייסה להגן על בריאות המשתמשים באמצעות טכנולוגיית SoftBlue ששולבה במסך חדש בגוגל 24 אינטש. הטכנולוגיה מגינה על העיניים ומקטינה את עייפת העין ללא פגיעה באיכות הצבעים. היא מבוססת על ביטול הפליטה של האור הכחול באותם אורכי גל המזיקים לעין תוך שימור הנאמנות לצבע המקורי ולאיכותו.

 

 

אודות MMD

חברת MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם עם פיליפס. היא משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. החברה משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. החברה פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן.  www.lcdmonitors.philips.com

עריכה ועיצוב – אבי בר