כותרות אחרונות
Search

ערוצי הלייף סטייל היוקרתיים בעולם נוחתים בסלקוםtv ומציבים סטנדרט חדש לצופים

ערוצי הלייף סטייל היוקרתיים בעולם נוחתים בסלקוםtv  ומציבים סטנדרט חדש לצופים

Food Network

Fine Living

Travel channel

 ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "סלקום מביאה באופן בלעדי לישראל את ערוצי הלייף סטייל הטובים בעולם. כל לקוחות סלקום tv יהנו מהערוצים באיכותHD  ללא תוספת תשלום".

הערוצים ישדרו 24/7 באיכות שידור HD חינם בתרגום מלא לעברית.

חובבי הלייף סטייל ייהנו מעתה ממגוון תכנים מעולמות האוכל ואמנות הבישול, אופנה, מסעות וטיולים, עיצוב ושיפוץ הבית ועוד. הערוצים מבית "סקריפס" – חברת הפקת תוכן הלייף סטייל הגדולה והאיכותית בעולם, משודרים למעל 300 מיליון בתי אב ב- 176 מדינות וב- 30 שפות. בסקריפס מפיקים מדי שנה מעל 2,000 שעות תוכן חדשות באיכות HD.

ניר שטרן הוסיף: "הבאת ערוצי הלייף סטייל של סקריפס לישראל היא בשורה משמעותית. הגיע הזמן שצופי הטלוויזיה בישראל ייחשפו לתוכן לייף סטייל בינלאומי ברמות ההפקה הגבוהות ביותר. מהיום, הצופים יקבלו אצלם בטלוויזיה את מוצר הלייף סטייל הכי טוב והכי מעודכן בשוק, בדיוק כמו שמקבלים הצופים ברחבי העולם. סלקום tv מזמינה את הצופה הישראלי ליהנות מחגיגה עולמית של סגנון חיים ולצפות בתוכן איכותי, מהנה, חוויתי וכייפי – כפי שהוא עוד לא ראה".

selkum-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a1%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%98%d7%99%d7%95%d7%99

רוס הייר, סגן נשיא בכיר מסחרי לאנגליה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בScripps Networks Interactive : "אנו רואים בישראל שוק חשוב מאד ושמחים להשיק בו את ערוצי הלייף סטייל המובילים שלנו בשיתוף עם סלקום tv. אנחנו סמוכים ובטוחים שתוכן הערוצים המתורגמים שעברו התאמה לקהל הישראלי Food Network, Travel Channel and Fine Living יצור תהודה אצל הצופים ויספק תוכניות ברמה בינלאומית אשר חוגגות את כל מה שאמיץ, כיף ומהנה באוכל שאנחנו אוכלים, בהרפתקאות שאנו יוצאים אליהן ובמקומות בהם אנו חיים".

ערוצי הלייף סטייל החדשים מצטרפים למגוון הערוצים הקיים בסלקום  –  tv ערוץ 2 , ערוץ 10 , ערוץ 1 HD, ערוץ 20, ערוץ 9 HD , חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ONE HD, CNN HD , ויוה, ויוה פלוס, נשיונל ג'אוגרפיק,FOX HD , ערוצי ערוץ הספורט (ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, 5 LIVE HD, 5 SPORT HD, 5 GOLD), ערוץ ONE HD, ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ערוצי מרתון שונים (מרתון סרטים, מרתון סדרות, מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD ), כמו כן ערוץ הפעוטות המצליח ג'ים ג'אם Jim Jam והערוץ הפופולרי והאהוב בייבי Baby שמשודרים כאמור באיכות HD – וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD שכוללת בין היתר סדרות זוכות גלובוס הזהב לשנת 2016.

selkum-4-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a1%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%98%d7%99%d7%95%d7%99

סקריפס Scripps –  Scripps Networks Interactive- רשת "סקריפס" החלה את דרכה בארה"ב בשנת 1878 כרשת עיתונים יומיים ובמהלך השנים הפכה לקונגלומרט תקשורת וביססה את עצמה כרשת המובילה לתוכן הלייף סטייל. היום סקריפס, אשר נסחרת בבורסת ניו-יורק, הינה מפתחת וספקית תוכן מהמובילות בעולם בטלוויזיה, באינטרנט ובפלטפורמות השונות בתחום הלייף סטייל על כל גווניו – אוכל, מסעות ועיצוב הבית. עם הפורטפוליו של החברה נמנים מותגי טלוויזיה פופולאריים ברחבי העולם וביניהם:HGTV DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel ,Great American Country  והם נצפים מדי חודש על-ידי כ- 190 מיליון צופים רק ברחבי ארצות הברית! ועל ידי כ- 300 מיליון צופים ברחבי העולם כולו וב- 30 שפות שונות. בסקריפס מופקים מדי שנה כ- 2,000 שעות תוכן HD  והיא כבשה את לב הצופים בכל טריטוריה חדשה שהגיעה אליה עם ערוצי הלייף סטייל.

selkum-3-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a1%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%98%d7%99%d7%95%d7%99

לוח שידורים בערוצים החדשים בחודש ספטמבר 

אקדמית האוכל המופלאה של ג'ני ורזה

הקרנת הבכורה ביום חמישי, 29 בספטמבר, בשעה 22:00 שעון ישראל:

תתכוננו לסדנת אומן קולינרית כש"אשת הגורמה המצחקקת" ג’ני מוריס ונסיך התבלינים רזה מוחמד מציגים לששת התלמידים החדשים של "אקדמיית האוכל המופלאה של ג’ני ורזה" את מיטב האוכל העולמי. בפרקים החדשים של הסדרה המרתקת הצמד מתחיל עם מנות מסין ומכין סעודה שראויה להגשה גם לקיסר: צלעות כבש ברוטב חריף, עוף סיני מתוק ותוספת מהירה וקלה של אטריות מוקפצות עם ירקות. בהמשך מדלגים לארץ החיוכים, תאילנד, שבה ג’ני ורזה מראים לתלמידים איך להכין קארי פנאנג עם עוף וסלט מרענן של אננס עם נבטים. לג’ני ורזה יש גישה קלילה לבישול וניסיון רב והם מראים שעם הנחיה נכונה, גם השפים הכי פחות מנוסים יכולים להכין מנות שהסועדים רק יבקשו עוד מהן.

פול הוליווד – אופים בעיר

הקרנת הבכורה ביום חמישי, 22 בספטמבר, בשעה 21:00 שעון ישראל:

פול הוליווד, האופה האהוב בבריטניה, יוצא למסע תגליות ברחבי העולם וטועם את המתכונים הטובים ביותר שעיצבו את התרבות והמורשת של חלק מהערים הגדולות והמסעירות בעולם. מפריז ועד מיאמי, פול פוגש את האופים המבריקים שמאחורי כמה קלאסיקות קולינריות, לפני שהוא מוסיף טוויסט משלו למתכונים. בניו יורק הוא מגלה גרסה חדשה לדונאטס שמעוררת את החשק שלו לבצק, ובהמשך הוא בודק את טכניקת אפיית הלחם שהמציאה מחדש את האפייה הביתית. בצד השני של האוקיינוס, ברחובות הסואנים של פריז, פול מוקסם מהקרואסונים והבאגטים המסורתיים העשויים בסגנון פריזאי אמיתי. לאחר מכן הוא נוסע למאפייה הוותיקה ביותר בעיר, שם הוא מחבר מגדל אייפל מבצק רבוך. פול ממשיך משם לסנט פטרסבורג הקפואה, שבה מאפה רוסי ספציפי שובה את ליבו. לפול יש עוד הרבה מה לגלות במסעו ברחבי העולם, בחודש ספטמבר הקרוב, רק ב Food Network.

אופים עם אנה אולסן

עונה חדשה מדי יום שני, בשעה 18:00 שעון ישראל:

מאסטרית האפיה אנה אולסון חוזרת ומציגה את כישורי האפייה המדהימים שלה. אנה מציגה עונה חדשה של מנות נפלאות שיעוררו השראה באופים בכל הרמות. מאוכל מנחם ועד למאפי דייניש מורכבים – אנה כאן עם כמה מהמתכונים הטובים ביותר שלה. בתפריט: עוגת סירופ תפוז דם איטלקית, ביסקוטי פריך ועדין, טארט מרנג ופטל שחור ועוגיות סניקרדודל – ואחריהם סדנת מרציפן שמגיעה לשיא עם עוגת באטנברג מושחתח. קחו ביס מהיצירות מעוררות התיאבון של אנה, כשהיא פותחת את דלתות המטבח שלה בהדרכות אפייה ייחודיות.

שיפוץ חירום בדטרויט

ימי שישי, בשעה 21:00 שעון ישראל

החודש בערוץ החיים הטובים תגיע התכנית "שיפוץ חירום לדטרויט" שם יתמודדו ההורים הטריים כריס ואיימי עם פרויקט שיפוץ מאתגר. בשנות ה 20- של המאה ה 20- היה להורים של סבו וסבתו של כריס בית יפהפה, אך הם איבדו אותו בשפל הגדול. כעת ,לאחר שזכו בבית משנת 1903במכירה פומבית, מנסים כריס ואיימי להחזיר אותו לגדולתו. עליהם להתמודד עם מכשולים רבים, ביניהם טיח מתפורר וחורים ברצפות,  אבל בעזרת הרבה נחישות, חדשנות ויצירתיות הם משפצים אותו, מוסיפים מאפיינים חדשים, משנים ומחדשים כל חדר ושומרים ככל האפשר על יופיו המקורי.

החיים באי

ימי שני, בשעה 21:55  שעון ישראל

בתכנית "החיים באי" סוכני נדל"ן מגשימים חלומות למשפחות רגילות לחלוטין ועוזרות להן למצוא באיים בתים אידאליים שמוקפים בשמש, בחול ובים. לא משנה אם יש למשפחות תקציב נוקשה או שהן מוכנות להשקיע עוד כדי לקבל משהו יוקרתי יותר, יש נכס לכל אחד בחיפוש אחר החיים המושלמים באי. בעונה הרביעית בני הזוג שיפון ומרווין מחפשים בית על המים שבו יוכלו להרגיש שהם בחופשה כל השנה, והם התאהבו באיים שליד צ’רלסטון, דרום קרוליינה. בינתיים דבי ודיוויד החליטו לעשות את המעבר הגדול לאי גלבסטון, טקסס לאחר שנפשו שם שנים.

ציידי הבתים

ימי שני עד חמישי, בשעה 15:25  שעון ישראל

ב "ציידי הבתים" הצופים יוצאים למסע עם אלה שמחפשים את הבית המושלם, לבד, עם המשפחה או בזוג. בכל פרק יקבלו הקונים עזרה מסוכני הנדל"ן של "ציידי הבתים "בשקלול היתרונות והחסרונות של שלושה נכסים פוטנציאליים וילוו אותם בחוויה המסעירה של החיפוש, הבחירה ולבסוף הקנייה של ביתם החדש. בעונה זו טומי ורובי רוצים להגשים את חלומם הבלתי רגיל ולקנות בית נופש מבודד בהרי הסמוקי הגדולים ואמון והאנה מחפשים להם בית ראשון במנהטן, אבל מתקשים למצוא נכס גדול מספיק בתקציבם הקטן.

בדרך לא נודעת

בימי שבת, בשעה 22:00  שעון ישראל

ג’ונתן לג חוזר בתוכנית 'בדרך לא נודעת' ומחפש להתנסות בחוויות יוצאות דופן בכל רחבי העולם. בסדרה השנייה, ג’ונתן רוכב על אופניים ברחבי אמסטרדם, חוקר את האמנות, אדריכלות וההיסטוריה של 'הטאג מהאל' ומחפש אחר קמע מזל בג’קרטה בירת אינדונזיה. כמו כן, הוא הולך בעקבותיו של ג’ון לנון בהודו, עורך היכרות עם אמצעי התחבורה באינדונזיה: רפסודות נהר אישיות לצד טוקטוקים רועשים, מתנסה בהיאבקות עם אגדת הקיקבוקסינג ההולנדי ובאגרוף תאילנדי עם האלוף המוכתר בתאילנד. בואו לראות איך כף רגלו של ג’ונתן דורכת במקומות שבהם לא דרך אף אחד!

ציידי בתים: בעולם

הקרנות בכורה במשך ימות השבוע, החל מ- 26 בספטמבר, בשעה 19:00  שעון ישראל

התוכנית 'ציידי בתים: בעולם 'חוזרת כדי לבחון נכסים נוספים ברחבי העולם ואת אופן ניהול המשא ומתן עליהם. כל פרק עוקב אחר קונים עתידיים שבודקים שלושה נכסים פוטנציאליים. הם מקבלים הנחיות מסוכן נדל”ן ובוחרים את בית החלומות שלהם. אנחנו נחזור ונבקר בו כמה שבועות מאוחר יותר. בואו להיפגש עם טרזן וג’יין (לא באמת!), זוג שמחפש הרפתקאות בקוסטה ריקה. האם תצליח ג’יין להפריך את דאגותיו הכספיות של טרזן? דמלזה נוסעת לצרפת כדי ללמוד כלכלה, אך האם תמצא את הנכס המושלם להשקעה? אחרונים חביבים, ברנדה וקאקאסי עוברים לגור בטנזניה כדי להקים את חברת טיולי הספארי שלהם. האם יצליחו למצוא את האתר האידיאלי למטרה זו? כל זאת ועוד בתוכנית 'ציידי בתים: בעולם'.

סודות חמישה כוכבים

פרקים כפולים בימי שבת, בשעה 19:00 שעון ישראל

אנתוני מלכיורי ב’סודות חמישה כוכבים' נכנס אל מאחורי הקלעים של בתי העסק היוקרתיים ביותר בעולם: ממלון 'מנהטן פאלאס' ועד אתר הנופש והקזינו ארייה בלאס-וגאס. הוא פוגש בצוות העובדים ומחליט אילו עובדים היו מרשימים במיוחד ומפתיע אותם בטיפ בסכום של 5,000 דולר! בסדרה זו מבקר אנתוני באחד מאתרי הנופש הידועים בעולם באיי בהאמה – 'אטלנטיס ריזורט', מלון 'קורונאדו בסן דיאגו' הידידותי לחיות מחמד, וכן בחוות הנופש בעלת החשיבות ההיסטורית' וינוויאן פארם 'בקונטיקט, שבה רודים דבש טרי מדי יום. בסדרה זו תוכלו לחוות את טעמם המתוק של מותרות מפנקים!

ציידי בתים: לגור באופן טבעי

פרקים כפולים בימי שישי, בשעה 21:00  שעון ישראל

מחפשי הבתים לוקחים על עצמם סיכונים בסדרה השנייה של 'ציידי בתים: לגור באופן טבעי'. טוני וניקולה מסיירים באתרים מרוחקים בדרום-אפריקה, מיכאל ואנדריאה רוצים לעבד את שטח הקרקע שלהם במיזורי, וסקוט וסאשה מחפשים חוף בפיג’י כדי לגור בו. האם ימצאו את העסקה המושלמת? כמו כן, סטיב עובר למיקרונזיה, מרטי וארין עוברים עם משפחתם לפנמה, וקארן פותחת אתר נופש לאמנים במרוקו. איזה נכס מרוחק ימשוך את תשומת ליבה? תוכלו לגלות זאת ב’ ציידי בתים: לגור באופן טבעי’!

לחיות בבקתת עץ

פרקים כפולים בימי שישי, בשעה 22:00  שעון ישראל

ראו כיצד משפחות נוטשות את המולת העיר ועוברות 'לחיות בבקתת עץ'. האם יצליחו להתרגל לחיות בנכס יוצא דופן מעין זה, לעזוב את חיי המותרות מאחוריהם, ולאמץ לעצמם סגנון חיים באזור מבודד? ג'ו וקטי מלאי התלהבות ומחפשים אחר נכס החלומות שלהם במינסוטה ליד אגם 'לייק אוף דה וודס'. משפחת סרטורי מתמודדת עם אתגרי הגבהים בהרי הסמוקי. ג'סטין וליאה נפרדים מהוואי ומגיעים למדינת איווה. אתם מוזמנים ללבוש בגדים חמים ולצפות בהם מתמודדים עם אתגרים מרשימים בסדרה 'לחיות בבקתת עץ'.

מחלצי הרכוש

פרקים כפולים בימי שישי, בשעה 23:00  שעון ישראל

צוות בלאק דוג חוזר מחילוצים וממבצעי הצלה נוספים. תחילה הצוות בודק את 'דרייטון מיל', מפעל טקסטיל לשעבר בדרום קליפורניה. כאן הם מוצאים מאוורר ושסתומים גדולים שיסייעו להם במבצעי ההצלה הבאים. בנתיים, מייק משתמש בכנף מטוס ישנה כדי לבנות שולחן חדש למשרדו. לאחר מכן, הצוות נוסע לבניין הישן שבו שכן פירסט נשיונל, בנק בצפון קרוליינה, ומוצאים חלונות מרושתים כדי לשפץ אותם. בבית המלאכה רוברט בונה בר מחלקי סירה שחולצה מאגם 'סמית מאונטיין'. הצטרפו לצוות בלאק דוג למבצעי חילוץ נוספים!