כותרות אחרונות
Search

עמותת "הקו המאחד" תקיים יום כייף בספארי בר"ג לכבוד 600 ילדים חולי סרטן

עמותת "הקו המאחד" תקיים יום כייף בספארי בר"ג לכבוד 600 ילדים חולי סרטן וחולים בתסמונת שונות. בין האמנים שיגיעו לשמח את הילדים ומשפחותיהם בהתנדבות:  יובל המבולבל, עדי ביטי, הקוסם תומר דודאי, יוסי וידר, מני ממטרה ועוד….

מחר יום שני ה 8.8.2016 יתקיים לכבוד 600 ילדים חולי סרטן יום כיף במתחם האירועים של הספארי ברמת גן

עבור כ 1300 ילדים חולים ובני משפחתם. אירוע שכזה מעניק כוח, כיף ושמחה והוא חשוב ביותר עבורם. באירוע ישתתפו אמנים מהשורה הראשונה כמו יובל המבולבל, עדי ביטי, תומר דודאי, יוסי וידר, מני ממטרה, הוצאת הספרים מדיה 10 תחלק לילדים ספרים במתנה ועוד, וכן ישתתפו אישי ציבור מכל החוגים, נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, ראש עיריית רמת גן, שר הדתות ועוד.

עמותת "הקו המאחד" מסייעת לילדים חולי סרטן, חולים בתסמונות נדירות, יתומים ונפגעי טרור בכל הארץ. תלאה העט מלתאר את פניהם המיוסרות של אותם ילדים אומללים המתמודדים עם מחלות קשות ומשונות. מתנדבי "הקו המאחד" שמו מול עיניהם מטרה אחת ועיקרית להעלות חיוך, שמחה ואושר על פניהם של הילדים שעולמם לא האיר פניו אליהם. בין חברי העמותה ניתן לראות את כבוד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, נשיא כבוד מר דוד פתאל, נשיא חוג הידידים מר רמי לוי, אות כבוד ממר דני נווה (שר הבריאות לשעבר), אות כבוד מנשיא המדינה, ועוד אנשי ציבור וחברים שנותנים את ידם למען פעילות העמותה.

safari 1

מתנדבי "הקו המאחד" עושים לילות כימים ולא חוסכים כל מאמץ בכדי לעזור ולעודד את הילדים היקרים ולמלאות את כל משאלות ליבם. בפעילותינו הענפה מארגנים אנו קייטנות, מחנות קיץ, מסיבות ואירועים, ימי הולדת בשילוב משאלת לב של כל ילד, טיולים ברחבי הארץ והעולם ועוד.

http://www.hakav.org.il/