כותרות אחרונות
Search

עם המוצר החדש של "סימילק", גם בישראל הורים יכולים להאכיל את תינוקם בין רגע וללא הכנה

סימילק יוצא עם מוצר פורץ דרך !

עכשיו גם בישראל הורים יכולים להאכיל את תינוקם בין רגע וללא הכנה

סימלאק אדבנס פלוס מוכן לשימוש של חברת אבוט זכה בפרס מוצר השנה

צילום: יח"צ

חברת אבוט, יצרנית תרכובות המזון לתינוקות (תמ"ל) מבית סימילאק ומובילה עולמית בתחום הזנת פעוטות, גאה לבשר כי סימילאק אדבנס פלוס – פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש נבחרה ל"מוצר השנה". הבקבוקון המוכר מבית החולים זמין לכולנו גם בבית, וניתן לרכישה ברשת סופר פארם.  התמ"ל המתקדם מבוסס המדע, של סימילאק אדבנס פלוס שכולנו סומכים עליו, זמין לרכישה באריזת נוחות אופטימלית בתצורת נוזל תחת השם סימיאלק אדבנס פלוס- פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש.

 

הפורמולה המוכנה לשימוש, משמשת הורים  על בסיס יום-יומי ומהווה חלק בלתי נפרד מתזונתם של תינוקות בכל העולם. כעת, סימילאק הנו המותג הראשון בישראל אשר השיק מזון לתינוקות בתצורת פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש, ללא צורך בהכנה מוקדמת וכאשר הבקבוק והפיטמה הינם ללא ביספינול (BPA)

 

פרס "מוצר השנה", הינו פרס יוקרתי הניתן למותגים מובילים בישראל ובעולם אשר החדשנות המוצרית שלהם מביאה בשורה של ממש. הפרס בישראל מוענק למותגים אשר נבחרו ע"י פאנל מומחים של אנשי השיווק המובילים בארץ, לצד סקר צרכנים שמדרג המוצר בקטגוריות הבאות: אטרקטיביות המוצר, חדשנות המוצר ושביעות רצון מהשימוש בפועל. בחירתו של  סימיאלק אדבנס פלוס- פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש למוצר השנה נותנת תוקף נוסף להיותו מוצר פורץ דרך.

 

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל: "קיבלנו בקשות רבות מהורים להביא את המוצר הזה לארץ, ואנו נרגשים להיות מותג התמ"ל הראשון במדינה שהציע פתרון חדשני ונוח זה. סימילאק מאמינה בשיפור איכות חייהם של אנשים בכך שהיא מספקת מגוון מוצרי תזונה מבוססי מדע, והמוצר החדש שלנו, סימילאק אדבנס פלוס – פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש, מהווה דרך נהדרת להקל על הורים המזינים את תינוקם בתמ"ל. השילוב של התמ"ל המתקדם שלנו, אשר הורים מכירים וסומכים עליו, עם הזמינות והנוחות שמעניקה פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש, מספק מוצר מנצח".

סימילאק בבקבוק מוכן לשימוש הינו התמ"ל המתקדם מבוסס המדע של סימילאק אדבנס פלוס המכיל לוטאין – קרטנואיד חשוב הנמצא ברקמות המוח, נוקלאוטידים – שהוכחו מדעית כתומכים

 

בהתפתחות מערכת החיסון, ללא שמן דקלים – תערובת שמנים ייחודית לעיכול קל ולעצמות חזקות, רמה ייחודית של סיבים תזונתיים / סיבים מסוג GOS -המעודדת את צמיחתם של חיידקים טובים במעיים והוכחה מדעית כתומכת במערכת החיסון הטבעית של התינוק.  רמה ייחודית של סיבים תזונתיים / סיבים מסוג GOS – סימילאק אדבנס פלוס מכיל פרה-ביוטיקה המעודדת את צמיחתם של חיידקים טובים במעיים והוכחה מדעית כתומכת במערכת החיסון הטבעית של התינוק.

 

כל אריזה של סימילאק אדבנס פלוס – פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש מכילה 8 בקבוקים ו- 8 פטמות. כל בקבוק מכיל 59 מ"ל של תמ"ל. כל בקבוק וכל פיטמה מיועדים לשימוש חד-פעמי. מחיר:  ע"פ חברת "ריטייל פלוס" המחיר הממוצע הינו 43.90  ש"ח לאריזה.