כותרות אחרונות
Search

עם א.א. קרמיקה קל לשפץ את הבית ! מעניקה פתרונות בצורה מהירה, נוחה ומקצועית

עם א.א. קרמיקה קל לשפץ את הבית !

החלטתם לשפץ ואתם לא יודעים כמה זה יעלה ? כמה זמן זה ייקח ? איפה להתחיל והיכן זה יסתיים ? תנו למקצוענים לעזור לכם!

א.א. קרמיקה מעניקה לכם פתרונות ומענה בצורה המהירה, הנוחה והמקצועית.

 

לרובינו אין זמן להספיק הכל – קריירה, חיי משפחה, בילויים ומשימות יומיומיות…

 

לכן, בא.א. קרמיקה חשבו על פתרון שיאפשר ללקוחות לעצב את הבית ולשדרג אותו, מבלי לנגוס להם בנתח גדול מדי מהזמן. חשוב להם ששיפוץ הבית יישאר בגדר חוויה חיובית ומרגשת ולא עוד נטל מעיק. יש להם עבורכם פתרון שהולך לחסוך לכם חשיבה, כסף והמון המון זמן.

צילום: יח"צ

א.א. קרמיקה שמחה להציג שיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם מעצבי הפנים המובילים בישראל, הכולל פגישת ייעוץ אישית כחלק מסל השירותים של החברה. המעצב מכיר היטב את כל מוצרי החברה ובפגישת הייעוץ תקבלו רעיונות והשראות לשדרוג מלא של מראה הבית, הסברים מפורטים ואפשרויות בחירה מתוך מגוון אפשרויות – הכל כדי שתצאו מרוצים ותוכלו ליצור את בית החלומות שלכם.

 

הפגישה תערך באחד מאולמות התצוגה המפוארים שלהם, מה שיאפשר לכם להעלות התלבטויות בזמן אמת ולקבל עליהן מענה מיידי, מהמעצב הצמוד שלכם. שווי ההטבה הינו מאות שקלים והם ישמחו שתפיקו ממנו את המירב.

צילום: יח"צ

זכרו כי שיפוץ הבית יכול להיות מייגע ומעייף או שהוא יכול להיות מסעיר וסוחף. עם א.א. קרמיקה תהנו מהליך נעים וקל תוך ליווי וייעוץ מקצועי, שירות אישי, חם ומקיף.

 

צוות א.א. קרמיקה יקבל את פניכם, ינחה אתכם ויעניק לכם רעיונות ופתרונות בהתאמה אישית.

 

צילום: יח"צ

 

אולמות התצוגה של א.א.קרמיקה ממוקמים בכפר סבא ובבני ברק- רמת גן, שם תוכלו להתרשם ממבחר אריחי קרמיקה, חיפויים, כיורים, מקלחונים ועוד…

צרו אתם קשר כבר עכשיו והם ישמחו לעמוד לרשותכם.

טל'  03-5469595