כותרות אחרונות
Search

"עירום נפשי": תערוכה חדשה של היוצר אסי רוזנברג שכל הכנסותיה תרומה לעמותת "אחת מתשע"

 

תערוכה ייחודית במסגרת חודש המודעות לסרטן השד ולמען העמותה  תיפתח ביום שישי ה-9.10.15 במרכז ענב לתרבות

לרגל חודש המודעות לסרטן השד שיצוין במהלך חודש אוקטובר היוצר אסי רוזנברג מקדיש את התערוכה "עירום נפשי" למען עמותת "אחת מתשע". במסגרת זו, תוצג תערוכה ייחודית המשלבת וידאו, צילומים ומילים על כ-20 נשים אמיצות שפתחו את הפצע הנפשי שלהן, שברו את כל החומות ופגשו את עצמן, בלי מסיכות (אחת מהנשים המשתתפות בתערוכה התמודדה עם מחלת הסרטן).

באירוע הפתיחה החגיגי שיתקיים ביום שישי ה-9.10.15 בשעה 10:00, יוגש כיבוד ויין ע"י שחקנים וסלבריטאים שונים, כולם נרתמו לאירוע בהתנדבות: עופר שכטר, ורד פלדמן, אלמה דישי, הילה סעדה, נתי קלוגר, דניאלה וירצר, נטע ריסקין, אלירז שדה, קרן ברגר, טלי שרון, יפית אסולין, דן שפירא ודובדבני וקובאץ'.

עירום 2

התערוכה תוצג בין התאריכים 9-26.10.15 במרכז ענב לתרבות. הכניסה לאירוע הפתיחה הינה בתרומה סמלית של 20 ₪ אשר יתרמו קודש למען עמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות.

אסי רוזנברג הוא תסריטאי ב"רשת" ובזמנו הפנוי יוצר תערוכות צילומים ומילים שהכנסותיהן הן תרומה לקהילה ולעזרה חברתית. את התערוכה "עירום נפשי" החליט להקדיש לעמותת "אחת מתשע".

 

התערוכה "עירום נפשי" תוצג במרכז ענב לתרבות, רח' אבן גבירול 71 תל אביב, בין התאריכים 9-26.10.15

שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-16:30 , בשעות הערב בהתאם לפעילויות המרכז.