כותרות אחרונות
Search

עידן כחלון בנו של…. חנך סניף של רשת בתי הקפה גרג בחיפה

עידן כחלון בנו של…. חונך סניף של רשת בתי הקפה גרג בחיפה

האבא שר האוצר משה כחלון מפרגן !

עוד הצטרפו לחגיגה,  שר הכלכלה אלי כהן, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, אייל ברקוביץ ובכירי העיר חיפה

 

שר האוצר משה כחלון עזב את עיסוקיו הרבים והגיע למרכז חורב בעיר חיפה כדי לפרגן לבנו עידן כחלון, שערך אירוע חגיגי לרגל פתיחת סניף של רשת קפה גרג.

מימין: גלעד אלמוג השר משה כחלון ויאיר מלכה – צלם: ראובן כהן

 

עידן הבן, (32) קיבל לאחרונה זיכיון של קפה גרג , במסגרת זו הוא פותח את הסניף התשיעי של הרשת בעיר חיפה ואת הסניף ה 120 של קפה גרג בישראל.

 

כחלון ג'וניור השקיעה בהקמת הסניף החדש כ 2 מיליון והוא אירח כ 120 איש לרגל הפתיחה, בהם היו  בעלי הרשת:  יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי יחד עם פוליטיקאים,   אנשי עסקים, בכירי העיר חיפה, מסעדנים ועוד…

מימין: יאיר מלכה השר כחלון ובנו עידן כחלון – צלם: ראובן כהן

 

האירוע  כלל קוקטייל חגיגי,  טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט וארוחת ערב חגיגית בניצוחו של השף הראשי של קפה גרג,  נדב מרום.

 

 יאיר מלכה מבעלי קפה גרג פתח את הערב ואמר: "רשת קפה גרג שהחלה את דרכה בעיר חיפה בשנת 1994, גאה לפתוח את הסניף התשיעי בחיפה. הסניף הכשר מתהדר במרפסת מדהימה אשר תהפוך למרכז הפרלמנטים של חיפה".

מימין: שי באבד מנכל משרד האוצר ויאיר מלכה – צלם: ראובן כהן

יאיר מלכה בישר לאורחים בשמחה שהוא הגיע לאירוע מכנס במסגרתו הוכתרה רשת בתי הקפה קפה גרג במקום הראשון במדד המותגים של גלובס.

 

עוד הצטרפו  לחגיגה:   שר הכלכלה אלי כהן, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, שחקן הכדור רגל לשעבר אייל ברקוביץ , ישראל חן מנהל בתי המשפט בחיפה,  עו'ד שאול בלגי,  ההייטקיסט  מרק מסטר,  איש העסקים יוסי חמו מבעלי 'מרכול זול',   איש העסקים  אלי דבי, דני נישליס מנכ"ל רדיו חיפה   ועוד…

מימין: השר כחלון ואייל ברקוביץ – צילום: שרה אקו