כותרות אחרונות
Search

עונת החגים בפתח והמתנות היוקרתיות של AHAVA כבר מחכות!

AHAVA מעבדות ים המלח מציגה: PRECIOUS MINERAL CRYSTALS  מינרלים יקרים מפז! קולקציית המתנות לחגים 2015

AHAVA מעבדות ים המלח, החברה המובילה בעולם לטיפוח על בסיס מינרלים מים המלח, חוגגת את עונת החגים הקרובה באווירה זוהרת עם איכות ויוקרה שלא ניתן לעמוד בפניהם:  מתנות חג במארזים מעוצבים בהשראת גבישי המינרלים מים המלח. מעולם לא היתה מסורת הענקת מתנות לחג זוהרת מזו!  AHAVA יצרה ביד אמן תיקים ומארזים מעוצבים, בשילוב קריסטלים זוהרים ונוצצים. 

לקראת עונת החגים שבפתח, AHAVA מציגה את הרכב המוצרים המנצח והאהוב – שלישיית הטיפוח לגוף (Body Trio Set) בעיצוב מודרני מודולרי של קופסה במבנה קריסטל. הקופסה בנויה, למעשה, משלוש קופסאות נפרדות המתחברות יחד באופן מגנטי ומאפשרות למי שמקבל את המתנה לחזור ולהשתמש בהן שוב ושוב. זרקורי הקריסטל  לחג –  תיקי המתנה בקולקצייה מעוטרים בשובל עשוי משרשרת קריסטלים המשלים את המראה העשיר והמפנק של המתנה המרהיבה.

המתנות הנחשקות של  AHAVA – מוצרי טיפוח לפנים ולגוף

ערכות הטיפוח לפנים, מתמקדות במאפייני העור ומעניקות פתרון בעזרת שגרת טיפוח יומיומית. המוצרים מבוססים על פורמולות ייחודיות הרשומות כפטנט כמו ה- Osmoterä הבלעדי של AHAVA – המכיל תמצית מינרלים מרוכזת המשיבה לעור לחות וחיוניות עם תוצאות נראות לעין.

ahava 3

ערכות הטיפוח לגוף משלבות מוצרים לטיפוח הגוף, הידיים והרגליים, ומכילים גם הם את תמצית ה-Osmoterä בשילוב תמציות בוטניות המעניקות לעור לחות, מגע רך ונעים, גמישות וחיוניות.

גלריית המתנות:

PRECIOUS CRYSTAL CELEBRATION

תחליב הגוף המינרלי הידוע והמוכר של AHAVA, והפעם במהדורה מיוחדת בגודל גדול במיוחד: 600 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

PRECIOUS MINERAL STARS

מארז המשלב מוצרים מסדרת DEAD SEA WATER  – קרם גוף 100 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל וקרם רגליים 100 מ"ל. הסדרה מעניקה חווית טיפוח מפנקת המותירה את העור עתיר לחות, רך ומשיי למגע, חלק וזוהר מכף רגל ועד ראש.  מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪

PRECIOUS MINERAL WONDERS

מארז המשלב מלחי אמבט 250 גרם, קרם ידיים עשיר ומזין 100 מ"ל וקרם גוף עשיר ומזין 40 מ"ל מסדרת "DERMUD". המארז מתאים לעור רגיש או יבש במיוחד ומעניק לו נינוחות ומראה בריא וקורן.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪

PRECIOUS NATURAL GLOW

ערכה המשלבת קרם יום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1 30 מ"ל ומסכת בוץ 100 מ"ל, לשמירה על עור פנים קורן לאורך כל שעות היום. מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪

PRECIOUS MINERAL BEAUTY

ערכת טיפוח לפנים המשלבת מוצרים מסדרת "אייג' קונטרול" לסימני הגיל הראשונים.

קרם יום AGE CONTROL 50 מ"ל, קרם לילה 15 מ"ל ומסכת בוץ מטהרת 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 370 ₪

 PRECIOUS MINERAL MIRACLE

קרם יום 50 מ"ל ותמצית לילה בגודל מלא מסדרת EXTREME המצליחה. מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪

ahava 4

ניתן להשיג ב: רשת חנויותAHAVA , דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות

למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il , והצטרפו אליהם בדף הפייסבוק.