כותרות אחרונות
Search

עוברים לדג ישראלי טרי ונקי של דגת הארץ…..

הכירו את הטרנד החדש בתחום הדגים

עוברים לדג ישראלי טרי ונקי של דגת הארץ

הקיץ בפתח ואין יותר מענג מלאכול ארוחת דגים בבית או במסעדה וליהנות מהטעם, הטריות והערכים המוספים של הדגים.

חברת דגת הארץ, החברה המובילה בישראל לשיווק דגים טריים נקיים ופילטים ממליצה לקראת הקיץ ובכלל לאמץ את הטרנד החדש של רכישת  דגים טריים מפולטים או שלמים ברשתות השיווק המובילות, דוגמת שופרסל ואושר עד.

דגת הארץ מציעה ללקוחותיה קונספט שיווקי חדש המבוסס על רכישה של מגשיות דג ישראלי טרי נקי שלם או מפולט – ברמה גבוהה ביותר של טריות ואיכות , מתוך מקרר דגים ייחודי ברשתות שהוא בעצם חנות הדגים החדשה והמובילה בישראל.

 

מהלך זה של דגת הארץ מציע ללקוחות נגישות לטעם המענג של הדגים, טריות ואיכות הבלתי מתפשרת ורמת הביטחון הגבוהה ביותר של רכישת דג לארוחה המשפחתית.

המהלך של דגת הארץ מציע חוויית קנייה שכבר הפכה מזמן לטרנד וכיום מיום שני ועד יום שישי ניתן לרכוש ברשתות המובילות את המגשיות הממותגות של דגת הארץ וליהנות מכל מה שדג ישראלי יכול להציע.

יתרון נוסף במגשיות הדגים של חברת דגת הארץ מבוסס על העובדה שמדובר בשירות עצמי- כל אחד וכל אחת יכולים לבחור את הדג האהוב עליו וליהנות ממגוון הרחב של המוצרים של דגת הארץ.  הדגים הארוזים כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים ומפוקחים ע"י השירותים הווטרינרים לאורך כל שרשרת הייצור.

במקרר הדגים של דגת הארץ מחלקה שלמה של דגים טריים ארוזים במגשיות ובאריזות השומרות על הטריות. המגשיות של דגת הארץ זמינות ונמצאות ברשתות השיווק הגדולות – שופרסל, אושר עד ובחנויות המובילות. המגוון כולל פילה אמנון טרי, פילה בורי טרי, פורל שלם ללא אידרת העצמות, דניס שלם טרי, בורי שלם טרי, באס שלם טרי, אמנון שלם טרי, קרפיון טרי פרוס וגם פילה סלמון טרי.

בנוסף ממש בימים אלה החלה דגת הארץ לשווק פילה אמנון ישראלי קפוא בוואקום – מוצר המהווה אלטרנטיבה לפילה הדג הקפוא המגיע מסין.

לדג הישראלי של דג הארץ יתרונות שכן אין בו שום פוספטים, חומרים מלבינים או מנפחים.

הדגים הקפואים של דגת הארץ מגודלים בישראל הם מפולטים, מוקפאים ונארזים במקום, בפיקוח מלא של הבד"צ ובפיקוח השירותים הווטרינריים.

 

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על ארוחת דגים – תחשבו על מגשיות הדגים הטריים של דגת הארץ או הפילה אמנון הקפוא של דגת הארץ שנכנסו ממש בימים אלה לרשתות.

ארנון אנוך, מנהל תחום מוצרים ממותגים בדגת הארץ: " הישראלים אוהבים דגים אבל לא אוהבים לעמוד בתור לדגים או לעבור את ה"חוויה" של ההמתנה לתהליך ניקיון הדגים ואופן הגשתו בשקית. הפתרון של דגת הארץ היא הדבר הבא בענף כי אנו מציעים נוחות וטריות. מהיום לא צריך להתרוצץ  בשווקים או בחנויות מתמחות – הדגים של דגת הארץ זמינים ברשתות השיווק במקררים ייעודיים, לקנות ולפעול ע"פ המתכונים המצורפים,  ואפשר להתפנק עם ארוחת דגים טעימה ומזינה בלי כל הטרחה והחששות שהיו עד כה."

מוצרי דגת הארץ כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים, כשר למהדרין

לאתר דגת הארץ:  www.d-h.co.il