כותרות אחרונות
Search

עוברים דירה ?, מחפשים מוביל ?, מפחדים ממחיר מופרז?, מעוקץ ?, או מחיובים לא קשורים? הפתרון: www.getmoving.co.il

עוברים דירה ?, מחפשים מוביל ?, מפחדים ממחיר מופרז?, מעוקץ ?, או מחיובים לא קשורים? הפתרון: www.getmoving.co.il

אתר חדש www.getmoving.co.il הושק בימים אלה במטרה לחולל מהפכה בתחום ההובלות בישראל ולהפוך את הלקוח  – לבעל הכח!

השירות באתר ללא תשלום

עוברים דירה ומחפשים מוביל? מפחדים ממחיר מופרז? מעוקץ או מחיובים לא קשורים? אתר חדש,  www.getmoving.co.il  יחולל מהפכה בתחום מעברי הדירות/והעסקים ויהפוך את הלקוח – לבעל כוח. מדובר באתר הראשון בישראל המבצע "תיווך" בין לקוחות המבקשים לעבור דירה לחברות הובלה באמצעות 'מכרז' און ליין.

gatmobing 1

האתר מציע פלטפורמה ייחודית המאפשרת לכל לקוח, פרטי ועסקי כאחד, להעלות את התכולה אותה הוא מבקש להעביר ובתוך דקות ספורות לקבל למסך המחשב שלו, מספר הצעות מחיר להובלה, ממובילים שונים אמינים, מקצועיים ואיכותיים הקשורים בהסכם עם חברת Get moving. השירות ניתן ללא תשלום.

כיצד מקבלים את השירות באתר? לאחר שהלקוח הגיש את תכולת המעבר שברצונו להעביר, הוא יוצא ל"מכרז" בין המובילים הקשורים בהסכם עם האתר ובתוך דקות ספורות  מקבל הגולש  הצעות מחיר של מובילים פוטנציאליים לשיקולו והחלטתו.

gatmobing 2

עוד יכול הגולש באתר, לצפות בדירוג לבעלי המקצוע השונים, לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות ואף להוסיף חוו"ד מטעמו בסוף התהליך. כמו כן מפורסם מידע מקיף לגבי כל מוביל ומוביל כמו: ותק החברה, סוגי הביטוחים, צוות העובדים, גודל החברה, מספר כלי הרכב ועוד.

מגל מולנר מנכ"ל ושותף באתר get moving: "מטרת האתר היא להפוך את תהליך מעבר הדירה ליעיל , מהיר וחסכוני עבור הלקוחות השונים ולחולל מהפיכה בתחום "שוק ההובלה בישראל". לדבריו, האתר מציע כרגע היצע של  כ- 150  מובילים הטובים ביותר בשוק, שייתנו ללקוחות את המחיר המשתלם ביותר ומבלי החשש "לעקיצות" מצד בעלי המקצוע השונים, והכל תחת פיקוח מחמיר של החברה מתחילת תהליך המעבר  ועד סיומו.

gatmobing 3

אתר Getmoving.co.il  הושק בימים אלה והוא היחיד בישראל המספק פתרונות בתחום העברת דירות ועסקים. לאתר מנגנון המאפשר לגולש לסמן את התכולה אותה הוא מעוניין להעביר, ולפתוח 'מכרז' ישיר בו  משתתפים מובילים נבחרים מכל חלקי הארץ (העובדים בהסכם עם האתר) ולקבל בתוך מספר דקות מחיר להובלה הטוב ביותר.

השירות ניתן ללא תשלום וחברת גט מובינג אחראית על המעבר של הלקוח ונותנת שירות עד לסיום ההובלה.

כתובת האתר: www.getmoving.co.il
טל' שרות הלקוחות : 07-3322-3322 פקס: 07-3322-3344