כותרות אחרונות
Search

עובדי סייבר ארק מתגייסים למען עמותת "טל חיים" בחלוקת מזון לקראת ראש השנה

בראש השנה שעבר בבורסה בניו יורק. בחג הזה – בהתנדבות בפ"ת

בתמונה: רותי שקד סמנכ"ל משאבי אנוש בסייבר ארק יחד עם משה רובין מנכ"ל עמותת טל – חיים
צילום: שלומי מזרחי

חברת אבטחת המידע הנוצצת של ישראל, סייבר ארק, אימצה את העמותה במסגרת שיתוף פעולה עם קרן "תמורה", כחלק ממדיניות החברה לחלוק את הצלחתה עם עמותות למען הקהילה בישראל

עובדי חברת אבטחת המידע סייבר ארק, שבימי שגרה מתמקדים במניעת מתקפות סייבר על ארגונים וחברות, הפכו ליום אחד לאורזי מזון, סבלים ונהגים, הכול כדי שלמשפחות חסרות אמצעים יהיה סל מוצרים שיאפשר להן לחגוג את ראש השנה בכבוד.

siberark 2

קבוצת עובדי החברה התייצבה לקראת ההכנות לחג במשרדי עמותת "טל חיים", בפתח תקווה, לא רחוק ממשרדי החברה בקריית אריה. העמותה המטפלת במאות משפחות בתנאי מצוקה באזור פתח תקווה בתחום התזונה והחינוך לילדים.

סייבר ארק, שבדיוק בראש השנה שעבר ביצעה את אחת ההנפקות המוצלחות בתולדות ההייטק הישראלי בנאסדק,  החליטה לציין את ראש השנה בדרך כזו במסגרת שיתוף פעולה עם קרן "תמורה", כחלק ממדיניות מתמשכת של החברה לתרומה ופעילות למען הקהילה, כאשר לצד תרומה כספית נדיבה היא גם אימצה כמה עמותות שעובדי החברה בחרו לסייע להן, בהן טל חיים.

siberark 1

עובדי סייבר ארק בפעולה – צילום: שלומי מזרחי

סייבר ארק חברה ל"תמורה" עוד לפני ההנפקה וכעת, בדיוק שנה לאחר המהלך בניו יורק, מממשת החברה את מחויבותה, כאשר מעבר לתרומות גם העובדים והמנהלים עצמם, שהיו שותפים לבחירת העמותות שיאומצו, יוצאים לשטח לסייע. עובדי סייבר ארק ארזו חבילות מזון למשפחות, שינעו אותן וחילקו בבתי המשפחות עם חיוך ואיחולי שנה טובה.

בנוסף, רכשה עמותת טל חיים, בסיוע של סייבר ארק, גם ערכות ספרי לימוד וכל הציוד לבית הספר עבור הילדים בכל אותן משפחות, לקראת החזרה לבית הספר, על מנת שלא יחסר להם דבר.

siberark 3

רותי שקד סמנכ"ל משאבי אנוש בסייבר ארק יחד עם משה רובין מנכ"ל עמותת טל – חיים צילום: שלומי מזרחי

חן ביתן, מנהל סייבר ארק ישראל: "אנחנו שמחים לחלוק את הצלחת החברה עם ארגונים שנתמכים על ידי קרן תמורה, בהם טל חיים, שהתרשמנו מאוד מפעילותה הברוכה והחשובה. אנו רואים בתרומה לקהילה ערך משמעותי בתרבות הארגונית שלנו, וכחברה ישראלית שהיא מובילה עולמית, אנו שמחים להחזיר לציבור הישראלי ועושים זאת באהבה, במשך מספר רב של שנים החל מיום הקמת החברה".