כותרות אחרונות
Search

סקר שנערך צופה עליה דרמטית בשימוש במובייל

בתמונה: אבנר מימון, מנכ"ל EMEA

סקר Sierra-Cedar

80% מהחברות המשתמשות בפתרונות טכנולוגיים לניהול מערך העובדים יישמו רכיבי ניהול זמן ונוכחות.
עליה דרמטית צפויה בשימוש במובייל.

 

סקר חברת Sierra-Cedar מגלה פערים גדולים באימוץ רכיבים שונים מחבילת פתרונות ה-   WFM (Workforce Management) לניהול מערך העובדים בארגונים. על פי הסקר, המתייחס לשנת 2015, קצב יישום רכיבי מערכות ה-WFM אינו אחיד. חלק מהיישומים היותר פופולריים, מצויים בשימוש רחב ביותר ואילו חלקים אחרים מיושמים רק על ידי ארגונים מעטים יחסית. כך לדוגמה, רכיב ניהול זמן ונוכחות מיושם ב- 80% מהארגונים, ניהול היעדרויות ב- 55% מהארגונים, מערכת סידור עבודה ב- 32% מהארגונים ומערכת תמחיר משימות ב- 22% מהארגונים. עורכי הסקר גם חוזים עליה דרמטית בטווח הקצר, בכל הקשור לשימוש במובייל לדיווחי נוכחות ויישומי WFM נוספים.

״בעבר, פתרונות WFM שימשו בעיקר ארגונים עם עובדים שעתיים רבים, כגון מגזר הקמעונאות, הייצור והבריאות״, אומרים עורכי הסקר. ״כיום גם ארגונים בתחומים אחרים, כמו פיננסים, הייטק ושירותים עסקיים, עושים שימוש נרחב במערכות אלה בשל הצורך לנטר את הזמן היקר ואת פעילות העובדים המיומנים שלהם. זאת בנוסף לניהול מורכב של חופשות, היעדרויות והתאמה לרגולציה מקומית וגלובלית״.

עורכי הסקר מציינים כי לאורך השנים חלו שינויים משמעותיים בדרך בה ארגונים בוחרים את תוכנות WFM שישרתו אותם. יש מעבר ממערכות תפעוליות בלבד שמתמקדות באלמנטים טקטיים של הטכנולוגיה, למערכות המעניקות ראייה מערכתית ארגונית רחבה יותר שלוקחת בחשבון את התפקיד האסטרטגי שיש למערכות במימוש יעדי הארגון.  40% ממשתתפי הסקר דיווחו שהם בוחרים יישומי WFM כחלק מסביבת המחשוב הכוללת שלהם לניהול המשאב וכ- 30% בוחרים רכיבים מפתרונות ה-WFM ורכיבים ממערכת אסטרטגי של ההון האנושי (Talent Management). 30% הנותרים העידו שלא היה שיקול אסטרטגי בבחירת המערכות״.

"הסקר מצביע על כך שפתרונות ה-  WFM מסייעים לארגונים לפעול ביעילות רבה ולעמוד בדרישות דיני עבודה והסכמים. אך יתרה מזאת, הן מספקות למנהלים בכל דרג תמונה רחבה יותר המאפשרת להם לקחת חלק באסטרטגיה הארגונית״, אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. "בפועל, מניסיוננו אצל לקוחות, הם אכן מעידים שמערכות ה- WFM מסייעות להם למקסם את המשאב האנושי ביחס למטלות ולרתום את כל דרגי הניהול לקבלת אחריות על עלויות העבודה והרווחיות. הנהלות הארגונים מעידות שהמערכות אינן משמשות רק לניהול טקטי, אלא הן כלי לקבלת החלטות פרואקטיביות ברמה האסטרטגית, עם השפעה משמעותית על רווחיות הארגון״.

אודות סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.

אתר החברה: www.synerion.co.il