כותרות אחרונות
Search

סקיילקס-סאני תקשורת מציגה תכנית אסטרטגית מקיפה,הרחבת מערך החנויות ושירות חדש "360SUNY"

באירוע לעיתונאים ומובילי דעה הציגה סקיילקס – סאני תקשורת את תכניות החברה לשנים הקרובות במסגרת אסטרטגיית החברה להיות הבית הסלולרי של הצרכן בישראל. במהלך האירוע הודיעה מנכ"ל החברה ענת כהן שפכט על מספר מהלכי הכוללים הרחבת רשת החנויות בפריסה ארצית, מתן שירות 360, הרחבת סל המוצרים, הרחבת מערך טרייד אין,  הרחבת שירותי תיקון ועוד….

מנכ"ל סאני ענת כהן שפכט: "סאני תהיה הבית הסלולרי של הצרכן הישראלי"

במסגרת הרחבת מערך השירות והאחריות של החברה למכשירי סמסונג; 360SUNY, תציע החברה שירות אחריות מורחב לכל מכשירי סמסונג, בין אם נרכשו ברשת החנויות הפרושות ברחבי הארץ, ובין אצל המשווקים המורשים, אתרי הסחר, או מיבוא מקביל. את שירות 360SUNY ניתן לרכוש בכל אחת מחנויות הרשת והרישום עצמו יהיה דרך אתר ייעודי.

תיקונים ללא תשלום לתקלות באחריות יצרן –

במסגרת האחריות זכאים הלקוחות לתיקונים ללא תשלום וללא הגבלה בגין תקלות במכשיר הסלולרי  או בטאבלט בנוסף לתקלות אשר מכוסות במסגרת אחריות יצרן. לדוגמא, תיקון מצלמה אחורית לגלקסי S5 שעלותו 300 ₪. לקוח המנוי בסאני 360 מקבל את התיקון בחינם.

sany 1

השתתפות עצמית מוזלת במקרה של נזק/שבר –

מנויי  SUNY360  ייהנו מהשתתפות עצמית מוזלת עד פעמיים בשנה.  לדוגמא,  תיקון התצוגה (שבר וכו') של S5 ללקוח שלא בשירות SUNY360 יעלה 700 ₪ לעומת תיקון תצוגה ללקוח המנוי בשירות שיעמוד  על *399 ₪ בלבד (* בהתאם לחבילת הביטוח שהלקוח רכש ).

נזק מוחלט או גניבה –

במקרה של נזק מוחלט, אובדן או גניבה הלקוח ייהנה ממכשיר מחודש בהנחה של עד 40% ממחיר המחירון. לדוגמא, לקוח המנוי לשרות SUNY360 ואיבד מכשיר S6 שרכש במחיר 3499 ₪, יוכל לממש את השירות בעלות של 2099 ₪ למכשיר מחודש. ההנחה הינה ממחיר המחירון הנוכחי.

לקוחות ללא ביטוח –

החברה מאפשרת גם ללקוחות ללא ביטוח מגוון של פתרונות מוזלים במקרה של תקלה שאינה במסגרת אחריות יצרן /נזק/שבר או גניבה.

מעבדות השירות –

זמן הטיפול והתיקון למכשירים במעבדות השירות של סאני עומד על כ 90* דקות (*תלוי מכשיר). מעבדות התיקונים החדשות של סקיילקס – סאני תקשורת מוסמכות רשמית כמעבדות מורשות מטעם סמסונג העולמית ומאפשרות לראשונה תיקון במקום, בחלפים מקוריים בלבד, על ידי צוות טכנאים העומדים בקריטריונים הבינלאומיים של החברה.

מוצרים נלווים  – במסגרת הרחבת מערך השירות והאחריות של החברה למכשירי סמסונג; 360SUNY, תציע החברה ללקוחותיה גם מוצרים נלווים כמו כיסויים ואוזניות מסוגים שונים. 

sany 2

מחירים:

190 ₪ לשנה (199 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך)

290 ₪ לשנה (299 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך)

390 ₪ (399 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך).

כמו כן קיים מסלול משפחתי ועסקי למספר מכשירים המגלם הנחה משמעותית לפי היקף המכשירים.

anat coen 1

ענת כהן-שפכט, מנכ"לית סקיילקס-סאני תקשורת מציינת כי "במסגרת המהלך האסטרטגי להיות הבית של הסלולרי של הצרכן ובהיותנו היבואן הרשמי של סמסונג בישראל, שמנו לנו למטרה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות, ללא כוכביות וללא אותיות קטנות. אנו מתכוונים להרחיב את מערך השירות והתיקונים ל-20 החנויות שאת הקמתן נשלים עד רבעון 4 של 2016. בנוסף למכשירים המוצעים נרחיב  את היצע האביזרים המשלימים, ובעיקר בעולם השמע, נרחיב את מערך הטרייד אין כמענה לצרכי השוק,  נמשיך לשפר את רמת השירות, ונעמוד תחת בקרה עצמית קפדנית", הוסיפה כהן-שפכט.

אתר: http://www.samsungmobile.co.il/guarantee