כותרות אחרונות
Search

סקאל טויס, חברת הצעצועים של קבוצת סקאל מציגה את ברבי וארץ חלומותיה

ארץ החלומות של ברבי

סקאל טויס, חברת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, מציגה את ברבי וארץ חלומותיה.

 ארץ החלומות דרימטופיה של ברבי היא עולם חדש וקסום שדמיינה צ'לסי, אחותה הקטנה של ברבי. הצטרפו אל ברבי, צ'לסי ואל הגורה שלה האני כשהן שוחות בנהרות של קשת בענן עם בנות ים יפות ועפות דרך ענני צמר גפן מסוכר עם פיות. צריך רק לחלום!

מפרץ הקשת בענן RAINBOW COVE™

ברבי בתפקיד… נסיכת הקשת בענן, זמן קצר לאחר ההכתרה, ברבי היא נסיכת הקשת בענן המנהיגה באומץ את הנסיכות הצעירות לשמירת השלום וההרמוניה במפרץ הקשת בענן. בנתז מהיר אחד, היא יכולה להפוך לבת – ים של קשת בענן המפקדת על ימים צבעוניים. היא שולטת במים ובאור ויכולה להפוך אותם במטה קסם ליצירות רבות עוצמה של קשת בענן. היא יכולה להיות מלכותית בשעת הצורך, אך מעדיפה לגלוש על גלגשת במורד סוללות קשת בענן! היא אמיצה, נאמנה וכנה וגם די נועזת, ומובילה את חבריה להרפתקאות גדולות.

barbi-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6-%d7%97%d7%95%d7%9c

צילום-יחצ-חול

דגי הקשת בענן:

הדגים במפרץ הקשת בענן צבעוניים ונועזים כמו הקשת עצמה! הם סועדים במשתה של פתיתי אבק זהב הנושר מענני מנסרה פלומתיים ונוגסים קלות בבהונות האנשים הטובלים את רגליהם בערפל הצבעוני. הזנבות שלהם ארוכים וגליים מאוד וכך הם יכולים לשוט מעל ראשי האנשים כאשר הם מפליגים דרך סרטים של קשת בענן ומתפתלים ברקיע.

דגים שרים:

הדגים השרים של מפרץ הקשת בענן אוהבים לפצוח בשירת בלדות וסיפורי דגים עתיקים, והופכים את הימים של הקשת בענן למוזיקליים וצבעוניים גם בימים האפורים ביותר. הם שטים בלהקות ולעולם אינם מזייפים. כאשר יורד גשם במפרץ הקשת בענן, הדגים השרים חוגגים יובל עם הנסיכות הצעירות של הקשת בענן. הם קופצים, מתיזים ושרים כאשר הגשם שוטף את המפרץ בטיפות מוזהבות.

barbi-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6-%d7%97%d7%95%d7%9c

צילום-יחצ-חול

הנסיכה הכחולה:

לנסיכה הכחולה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח להקפיא. לפעמים אתם זקוקים לגשר קרח כדי להגיע למחוז חפצכם! הנסיכה הכחולה פשוט מביטה על המים במבט מקפיא של עיני הגביש שלה ויצירות קרירות מופיעות. אך אל תחשבו שכיוון שהיא עובדת עם קרח היא קרירה ולא ידידותית! היא לא! היא חמימה ומתוקה בתוך תוכה.

הנסיכה האדומה:

לנסיכה האדומה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח לחמם. ממש כפי שהנסיכה הכחולה יכולה להקפיא, הנסיכה האדומה יכולה לחמם מצב קפוא! במגע אחד של ידיה החמימות והקסומות, היא יכולה להמיס קרח ועתים גם רגשות קשים! היא משכינת שלום בין הנסיכות ואמיצה למדי כאשר היא צריכה להיות כזו.

הנסיכה הצהובה:

לנסיכה הצהובה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח להאיר. כאשר מצב הרוח עגום ביום אפרורי, הנסיכה הצהובה פשוט מסובבת את השמש ודוחפת לה מרפק. לפתע הכול מתבהר וזוהר, ומעניק חיים לקשתות המרחפות בשמיים.

טווחי מחירים:

בובות ברבי 69.90-119.90 ₪

כרכרה 499.90 ₪

להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים המובחרות ובדיוטי פרי.

לצפייה בסרטון הבובות מגוון הבובות:

פייסבוק סקאל טויס – צעצועים

ניתן להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. המחיר משתנה בין הרשתות בהתאם להחלטת הרשת ואינו נקבע ע"י סקאל טויס. התמונה להמחשה בלבד. עד גמר המלאי. ט.ל.ח.