כותרות אחרונות
Search

סנפרוסט משיקה אריזות מוגדלות של חומוס, שעועית לבנה ועדשים ירוקות

סנפרוסט משיקה אריזות מוגדלות של חומוס, שעועית לבנה ועדשים ירוקות במהדורה מוגבלת של 1 ק"ג- 25% תוספת כמות ללא שינוי במחיר לקמעונאי

הקטניות של סנפרוסט עוברות תהליך השרייה ובישול טרם הקפאתן, החוסך לצרכן את שלב התכנון מראש וכן את זמן הבישול הארוך

קטניות עשירות בסיבים תזונתיים ובמינרלים כמו סידן, ברזל ומגנזיום ויכולות לשמש כארוחה בפני עצמה

סנפרוסט משיקה אריזות מוגדלות של חומוס, שעועית לבנה ועדשים ירוקות במשקל 1 ק"ג במהדורה מוגבלת, המציעה תוספת של 25% לעומת האריזות הקיימות. לפי נתוני סטורנקסט, הצרכנים הישראלים קונים יותר מוצרי קטניות בשנים האחרונות, ואלו הן הקטניות האהובות ביותר עליהם במקרר הקפואים. לכן החליטה סנפרוסט לאפשר לצרכנים ליהנות מכמות גדולה יותר באותו המחיר לקמעונאי (של אריזת 800 גרם).

סנפרוסט 1

הקטניות של סנפרוסט עוברות תהליך השרייה ובישול טרם הקפאתן, תהליך שחוסך לצרכן את הצורך בתכנון מראש ואת זמן ההכנה והבישול, לעומת קטניות יבשות. כמו כן, בדומה לכל שאר מוצרי סנפרוסט, גם סדרת הקטניות אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל. השריית הקטניות לפני בישולן הינה חשובה משום שהיא מגבירה את זמינות המינרלים מהקטניות ומסייעת במניעת תופעות במערכת העיכול.

סנפרוסט 2

לדברי טליה לביא דיאטנית קלינית, יועצת לסנפרוסט, קטניות מהוות מקור טוב לחלבון מן הצומח. הן עשירות בסיבים תזונתיים ובמינרלים כמו סידן, ברזל ומגנזיום, לכן מומלץ לשלבן בתפריט היומי של מבוגרים ושל ילדים, גם כארוחה בפני עצמה.

סנפרוסט 3

 לביא מציעה טיפים לצריכה אופטימלית של קטניות, על-מנת להפיק מערכיהן התזונתיים את המרב:

  • מומלץ לשלב את הקטניות עם דגנים או זרעים. שילוב זה משלים את כל מגוון החלבונים הנדרשים לגופנו במיוחד למי שאינו אוכל חלבונים מן החי. דוגמאות למאכלים: מג'דרה, חומוס עם טחינה, בורגול עם עדשים, מרק שעועית עם חיטה ועוד.

  • הקטניות עשירות בברזל. בכדי לשפר את ספיגתו בגוף מומלץ לצרוך לצידן ירקות ופירות המכילים ויטמין C. (עגבנייה, פלפל אדום, מיץ הדרים ועוד)

  • יתרון נוסף להשריית הקטניות במים הוא הפחתת התופעות במערכת העיכול הנלוות לאכילתן. היא מסלקת חלק ניכר מאותן פחמימות המצויות בקטנייה, אשר מתפרקות במעי וגורמות לתחושת נפיחות, ומותירה בכל זאת כמות המספקת לגוף את התועלות הבריאותיות שלהן.

  • אם הקטנית משמשת ארוחה מלאה, שכן היא מכילה פחמימות וחלבונים, מומלץ להוסיף מעט שמן זית או קנולה בתהליך הבישול, כדי לספק לגוף גם את מנת השומן היומית הנדרשת לו.

למידע נוסף ולמתכונים באתר סנפרוסט: https://www.tnuva.co.il/products/sanfrost/