כותרות אחרונות
Search

סניף ראשון בישראל של רשת הגלריות הבינלאומית LUMAS

בתמונה: הכניסה לגלרית לומאס במתחם לבונטין – צילום: אלעד גונן

LUMAS

בשורה חדשה בעולם האומנות

רשת הגלריות הבינלאומית LUMAS פתחה סניף ראשון בישראל במתחם לבונטין המתחדש בתל אביב במטרה להנגיש את אמנות הצילום לכל דורש!

אחרי שכבשה את העולם ופתחה גלריות בניו יורק, סידני, וינה, פאריז, לונדון ודובאי, מגיעה רשת גלריות האמנות LUMAS לישראל. הרשת מציעה יצירות של אומנות הצילום, באיכות מוזיאונית, במחירים שהלקוחות יכולים להרשות לעצמם, בעזרת הפקת סדרות מוגבלות מכל יצירה, הממוספרות וחתומות על ידי האומן.

גלרית לומאס במתחם לבונטין – צילום: אלעד גונן

הסניף הראשון שנפתח ברח' מקווה ישראל 18 במתחם לבונטין בתל אביב מעוצב כחללים המזכירים לנו את החדרים השונים של הבית. כך, יוכל הלקוח להתרשם מסיור אומנותי בביתו של חובב אמנות.

ברנד סטאדוויזר, מנכ"ל הרשת: "המטרה היא לחלוק עם העולם את האהבה לתחום הצילום המופלא ולאפשר לכל אחד לרכוש לביתו יצירת אמנות המשקפת את טעמו האישי, במחיר נגיש."………….  "פתיחת הסניף בישראל היא גאווה אישית וצעד אדיר עבור הרשת בחזונה להפיץ את אהבה לאמנות הצילום לקהל שיודע להעריך אמנות". 

גלרית לומאס במתחם לבונטין – צילום: אלעד גונן

רשת LUMAS שנוסדה ב 2004 בברלין, מונה כיום כ-40 גלריות ברחבי העולם ומציעה מעל ל-3000 יצירות בלעדיות ומקוריות של כ- 300 צלמים בינלאומיים מובילים, לצד צלמים צעירים ומבטיחים וצילומים מארכיונים שונים הכוללים: צילומים מודרניים וקלאסיים, עבודות גראפיות ודיגיטליות. הסניף הישראלי בתל אביב משיק בימים אלו גם חנות מקוונת שמאפשרת לצפות, לבצע הזמנה און ליין בשקלים וליהנות מאמנות שמגיעה עד אליך הביתה וזאת מתוך שאיפה להכניס גם צלמים ישראלים לפרוטפוליו.

Girl with a fish צילום Andrey Yakovlev & Lili Aleeva גלריית לומאס

הסניף הישראלי נפתח ברחוב מקווה ישראל 18 ת"א, מתחם לבונטין המחודש ומשתרע על שטח של כ-180 מ"ר. לרגל הפתיחה מוצגת בגלריה תערוכה של אומנות צילום מודרנית וקלאסית לקהל הרחב כך שכל חובב אומנות יוכל למצוא בגלריה יצירת אומנות בתקציב נוח העומד לרשותו מבלי להתפשר על האיכות. הגלריה פועלת לפי קונספט של הפקת מהדורות מוגבלות מכל יצירה (בין 75 -150 יחידות בלבד בכל העולם) המאפשרות מחירים נגישים ונוחים, תוך הקפדה גבוהה על רמת איכות ומסגור מוזיאונית.

ככלל ברזל, כל יצירות לומאס מודפסות במעבדת הדפוס WhiteWall שזכתה לשבחים בינלאומיים. ההדפסות נעשות על נייר צילום קריסטלי אשר ידוע ביכולותיו לשמור על ברק ייחודי לאורך זמן וחיי נצח. 

L'Embarquement pour Cythère Nº 11 צילום Isabelle Menin גלרית לומאס

מאחורי הסניף הישראלי עומדים אנשי העסקים רן שקד ודודי פרי שהוא גם הבעלים של גלריית בן עמי שבחרו לשלב פעילות מסחרית עם האהבה שלהם לאומנות.

דודי פרי: "אנו גאים לייצג בישראל את הגלריה הבינלאומית ולהביא לבתים בארץ אומנות צילום בינלאומית במהדורות מוגבלות בהתאם לסגנון העיצובי הנהוג בארץ. קהל היעד שלנו חובבי האומנות, אדריכלים ומעצבי פנים ייהנו מגלריה שקיבלה מעמד ייחודי והכרה בינלאומית הנתפסת כסוחרת אמנות מכובדת ולצידה עובדים צוות מיומן של מומחי אמנות אשר יצרו פורטפוליו נרחב של אמנות מודרנית המתעדכנת באופן קבוע בגלריה ובאתר הבית  il.LUMAS.COM"

גלריית LUMAS : רחוב מקווה ישראל 18 תל אביב טל' 03-6770448

שעות פתיחה : ימים א'-ה' 10:00 – 18:00 , יום ו' 9:30-14:00

(מומלץ לתאם פגישות אישיות)

אתר הבית il.LUMAS.COM