כותרות אחרונות
Search

סמסונג משיקה שני מכשירי סמארטפון פורצי דרך וגדולי מסך

סמסונג ממשיכה להוביל את התעשייה עם שני מכשירי סמארטפון פורצי דרך וגדולי המסך. !  

Galaxy Note 5 מעלה את רמת ריבוי המשימות בו זמנית בניידים לגבהים חדשים.

Galaxy S6 edge+ בעל המסך הקמור משני צידיו מעניק חוויית מולטימדיה אולטימטיבית.

ענקית הטכנולוגיה, סמסונג אלקטרוניקס השיקה בישראל את ה-Galaxy S6 edge plus וה- Galaxy Note5, שבועיים בלבד לאחר ההשקה העולמית שנערכה לשני המכשירים. שני הניידים החדשים פורצי הדרך, מציגים את מחויבותה העמוקה של סמסונג לפיתוח וקידום שוק הסמארטפונים בעלי המסכים הגדולים בעולם, שוק אותו מובילה סמסונג ללא עוררין כבר מספר שנים ואף הייתה לחלוצה שלו עם השקת ה-Galaxy Note הראשון.

note 5 3

מר Crane Koh, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל מציג את שני המכשירים החדשים במסיבת ההשקה שנערכה במלון ריץ קרלטון הרצליה פיתוח

מר Crane Koh, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "אנו בסמסונג מאמינים בהבטחה שסמארטפונים עם מסכים גדולים יכולים לענות על צרכים רבים יותר של לקוחות, על-ידי הענקת חווית צפייה טובה יותר ופרודקטיביות תוך כדי תנועה"………."עם השקת הGalaxy Note 5  וה Galaxy S 6 Edge +, אנחנו חוזרים וממחישים את מחויבותנו ללא פשרות לחדשנות אמיצה ופורצת דרך שנותנת מענה מיטבי לצורכיהם של לקוחותינו".

ה- Galaxy Note5והGalaxy S6 edge plus- מציגים שילוב מנצח של עיצוב ופונקצונליות: טכנולוגיית המסך הטובה ביותר, המצלמה המתקדמת ביותר לצילום תמונות ווידאו באיכות גבוהה, הטעינה האלחוטית והחוטית המהירות ביותר ומעבד חזק ועוצמתי ביותר. עם זיכרון מוגדל של 4GB RAM שני מכשיר הסמארטפון מציעים את יכולות העיבוד הגבוהות בשוק, יכולות המאפשרות למשתמשים ליהנות מביצוע משימות רבות בצורה חלקה בו זמנית, לעקוב אחר כל ההודעות, לעדכן סטטוסים ברשתות החברתיות בצורה מהירה ונגישה יותר וליהנות ממשחקים בעלי גרפיקה "כבדה" ללא זמן השהיה.

מסך ה-  Quad HD Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ' של  ה-Galaxy S6 edge+ הופך את חווית ה-EDGE לעוצמתית יותר יחד עם חווית המולטימדיה המרשימה. ה-Galaxy Note 5 המעוצב בצורה נפלאה, מעניק סט של כלים פרודוקטיביים  כגון ה-SideSync יחד עם הדור החמישי של ה- S Pen המציעים יכולות ביצוע ריבוי משימות גבוהות במיוחד.

אורן מרון  מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל: "סמסונג ישראל משיקה שני מכשירי דגל, ומוכיחה את מחויבותה לצרכן הישראליצ- להיות מעודכן תמידצ- וראשון. הקמפיין שאנו משיקים מציג מובילי דעה ממגוון תחומים וגילאים  עם מכנה משותף אחד עיקרי: אנשים מאד מוצלחים בתחומם שחיים את ריבוי המשימות בכל רגע, ומשקפים כיצד השימוש בגלקסי Note 5 משדרג את חייהם.

משתמשי ה  Galaxy Note5והGalaxy S6 edge+  ייהנו מהמערכת המשוכללת של המצלמה המתקדמת של סמסונג. המערכת כוללת העלאה מהירה במיוחד של המצלמה, על ידי לחיצה כפולה על כפתור הבית, על מנת להעלות את המצלמה בפחות משניה אחת*, Auto Real-time High Dynamic Range (HDR), מערכת חכמה לייצוב תמונה (IOS) ופילטרים חדשים. (1.9F – לצילום איכותי בתאורה חשוכה).

ה  Galaxy Note5והGalaxy S6 edge+  הינם בעלי טכנולוגיית הטענה מהירה, חוטית ואלחוטית. טכנולוגיית הטעינה האלחוטית מותאמת למשטחי ההטענה האלחוטיים הזמינים כיום. בטעינה החוטית, שני המכשירים יכולים להגיע ממצב של סוללה ריקה לחלוטין לסוללה מלאה בכ-90 דקות ודרך המטען האלחוטי המהיר החדש של סמסונג הן יכולות להגיע לטעינה מלאה בכ-120 דקות.

שני המכשירים החדשים של סמסונג מותאמים לשדרוג ותמיכה ל-SideSync, המציע אינטגרציה מלאה בחיבור אלחוטי בין הסמארטפון למחשב או הטאבלט. הודות לזיהוי האוטומטי והחיבור האולטרה מהיר, המשתמשים יכולים לחבר ישירות את הסמארטפון שלהם למחשב או לטאבלט, להפעיל את תכונותיו מהמחשב (כולל מענה לשיחה או שליחת הודעת טקסט), לגישה קלה לקבצים ולנתונים של כל הפלטפורמות ומערכות ההפעלה.

בנוסף,  Galaxy Note5והGalaxy S6 edge+  שודרגו בפיצ'רים לשיפור האבטחה עם הגנת KNOX, הבנויה בתוך המערכת, ומגיעה יחד עם אפליקציית My Knox לצורך אבטחת מידע אישי ומידע הקשור למקום העבודה.

 note 5 1

Galaxy Note5 לחווית ריבוי משימות מושלמת

ה-Galaxy Note 5 הוא שדרוג מרשים לסדרת הדגל של סמסונג הלא היא סדרת הNote – ומעתה הוא עוצמתי ואישי יותר מתמיד. בהשראת מורשת העיצוב של הGalaxy S6, המכשיר מתאים ארגונומטרית באופן מושלם לאחיזה ביד אחת, עם מסגרת צרה במיוחד וגב מעוגל. המסך השטוח מצוין לצרכי כתיבה ורישום וצורתו המעוגלת הופכת את החוויה לקלה לשימוש ביד אחת.

המכשיר תוכנן ועוצב כדי להעצים את חווית הניידות של המשתמשים  ובמהירות ניהול המשימות, הGalaxy Note 5- התחדש ב S PEN המרגיש יותר יציב ומדויק ביד המשתמש ומציע יכולות כתיבה משופרות ומגוון רחב של כלים פרקטיים. מנגנון הקלקה ייחודי שמציע חוויה מהנה בלחיצה על העט. מעתה ניתן לכתוב רעיונות או מידע במהירות וללא הכנה מיוחדת אפילו כשהמסך כבוי מבלי לפתוח את נעילת הטלפון. פיצ'ר ה-‘Air Command’ נעשה יותר אינטואיטיבי ופרקטי גם כן; כעת, האייקון מרחף לגישה מהירה יותר לכל הכלים של  S PEN מכל מסך בכל זמן. בנוסף, משתמשים יכולים גם להוסיף הערות על קבצי PDF ולצלם את כל גלילת המסך של מאמר אינטרנטי בבת אחת דרך פונקצית ה-‘Scroll capture'.

 Samsung-Galaxy-S6-Plus 1

Galaxy S6 edge+ לחוויית מולטימדיה מושלמת

ה Galaxy S6 edge+ ירש את ייחודיות העיצוב של ה- Galaxy S6 edge ומעתה אלגנטי ושימושי אף יותר. המכשיר מספק גישה קלה וחדשנית יותר לאפליקציות המועדפות ('Apps edge') ולאנשי קשר המועדפים (People edge"). הגישה לאפליקציות המועדפות ניתנת על ידי רפרוף בתצוגת הEdge, ופיצ'ר ה People edge עוזר למשתמשים לתקשר עם הקרובים להם בצורה קלה יותר. ממסך ה Edge המשתמשים יכולים למצוא בקלות את אנשי הקשר שהגדירו מראש ולשלוח להם הודעה או ישר להתקשר.

מאפייני הליבה החזקים של הגלקסי

ה  Galaxy Note5והGalaxy S6 edge+  מכילים יכולות מולטימדיה פורצות דרך עם מסך ה5.7-inch Quad HD Super AMOLED display המוביל בתעשייה, בעל ניגודיות עמוקה ומפורטת יותר.

הרשתות החברתיות נמצאות בכל מקום ובכל רגע סביבנו , ולכן סמסונג מעניקה את היכולת לאפשר לצרכנים לשתף את הרגעים החשובים בחייהם דרך תמונות סטילס ווידאו. עם שירותי וידאו משופרים.

אלו כוללים כלים לייצוב וידאו, המספק ייצוב תמונה דיגיטלית וחדות  בעת צילום וידאו במצלמה הקדמית והאחורית גם תוך כדי תנועה. מצב ה- Video Collage המאפשר למשתמשים להקליט ולערוך סרטוני וידאו בקלות עם אפשרויות רבות למסגרות ואפקטים. ה  Galaxy Note5והGalaxy S6 edge+  מותאמים גם לצילום של 4K (UHD) ולשידור חי, שמספק למשתמשים אפשרותלשידור חי באיכות של Full HD מהטלפון הסלולרי למספר רב של אנשים במקביל דרך פלטפורמת YOUTUBE

המכשירים ישווקו בארץ החל ב-25 באוגוסט, 2015, ויגיעו עם אופציית אחסון של 33GB ו-64GB. המכשירים זמינים בצבעים  שחור וזהב/

לסרטונים הרשמיים של ה-Galaxy S6 edge+, בבקשה בקרו ב- https://youtu.be/uKtMPJ2XQT8 ולסרטונים רשמיים של הNote5, אנא בקרו ב-https://youtu.be/oTkVcZtW2ys.

*המהירות הממוצעת המוצגת מבוססת על בדיקות פנימיות שנערכו על ידי סמסונג. התוצאות יכולות להיות שונות בין המכשירים או הסיטואציות.

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות  הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת ומוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. אנו מעסיקים 319,000 בני אדם על-פני 84 מדינות.

כדי לדעת יותר, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלהם www.samsung.com

ובבלוג הרשמי שלהם global.samsungtomorrow.com