כותרות אחרונות
Search

סמסונג משיקה בישראל את סדרת ה Galaxy A8: A ו- A8 פלוס

סמסונג משיקה בישראל את סדרת ה Galaxy A8A ו- A8 פלוס

המכשירים החדשים מצוידים במצלמה קדמית כפולה, צג Infinity גדול ומגוון מאפיינים נבחרים

 

סמסונג אלקטרוניקס משיקה בישראל שני דגמים חדשים בסדרת Galaxy A8: Galaxy A ו-פלוס Galaxy A8. שני הדגמים החדשים מתהדרים במצלמה קדמית כפולה, בצג Infinity מרהיב ובעיצוב ארגונומי הנשען על מורשת העיצוב והניסיון של סמסונג. המאפיינים היומיומיים החדשים הופכים את סדרת Galaxy A למסוגננת, שימושית ונוחה מאי פעם. 

 

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "אנו נרגשים להשיק היום בישראל את הדור הבא של סדרת ה-A, סמארטפונים בעלי ביצועים חזקים, איכות חומרים ללא פשרות ועיצוב מרהיב. ציידנו את מכשירי ה-Galaxy A8 ו-A8 פלוס החדשים במאפיינים בולטים ממכשירי סדרות הדגל שלנו, ובהם צג ה-Infinity, המציע תצוגה מרהיבה ללא גבולות ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP68. לראשונה המכשירים מציעים מצלמה קדמית כפולה, התומכת בתכונת ה- Live Focus"

צילום: יח"צ

בעזרת המצלמה הקדמית הכפולה באיכות 16 מגה פיקסל + 8 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F1.9, ניתן ליצור ב- Galaxy A8 ו- A8 פלוס תמונות סלפי חדות וברורות בכל זמן, בכל מקום ובכל פעילות. המצלמה הקדמית הכפולה כוללת שתי עדשות נפרדות המאפשרות להגדרה על פי סוג הסלפי שרוצים לצלם: החל מתמונות תקריב עם רקע רחב וכלה בתמונות דיוקן על רקע ברור וחד. מאפיין ה-Live Focus, מאפשר כיוונון אפקט ה-Bokeh לפני או אחרי הצילום, כמו כן ניתן להשתעשע עם הוספת מדבקות המוסיפות אופי אישי והיתולי לתמונה. 

 

המצלמה האחורית, באיכות 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F1.7, מציעה תמונות חדות וברורות, גם בתנאי תאורה נמוכים. הודות לטכנולוגיית ייצוב התמונה הדיגיטלית (VDis) ומאפיין ה-Hyperlapse החדש, ניתן ליצור ב- Galaxy A8 ו-Galaxy A8+ סרטונים במהירות פריימים משתנה (Time-Lapse), להקליט, לספר ולשתף סיפורים ארוכים יותר. המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A מציבים סטנדרטים חדשים לחוויית צפייה סוחפת.

צילום: יח"צ

צגי ה- Infinity בגדלים של 5.6" ו-6.0" ובטכנולוגיית Super AMOLED מספקים יחס תצוגה של 18.5:9 לחוויית צפייה חסרת גבולות. בנוסף, הם תומכים באפשרות Always On המאפשרת תצוגת תאריך, שעה, מצב סוללה והתראות ללא הפעלת המסך. המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A מציעים עמידות ברמה IP68 ומסוגלים לעמוד באיתני הטבע, לרבות מים ואבק ולכן ניתן להשתמש בהם כמעט בכל מצב או פעילות.  

 

ה-Galaxy A8 ו-A8 פלוס מגיעים עם זכרון מובנה של 4GB ונפח אחסון של 64G ותומכים בנוסף בכרטיסי MicroSD המאפשרים הרחבת נפח האחסון עד 256GB. לראשונה בסדרה, ה-Gear VR האהוב של סמסונג נתמך במכשירים החדשים, A8 ו-A8 פלוס. 

 

המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A זמינים בישראל בגווני שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל.

למידע נוסף, בקרו ב-www.samsungmobilepress.com

 

Samsung Galaxy A8 and A8+ Product Specifications:

 

Galaxy A8

Galaxy A8+

Display

5.6-inchFHD+ Super AMOLED,1080×2220

6.0-inchFHD+ Super AMOLED,1080×2220

*Screen measured diagonally as a full rectangle without accounting for the rounded corners

Camera

Front: Dual Camera 16MP FF (F1.9) + 8MP (F1.9), Rear: 16MP PDAF (F1.7)

Dimension

149.2 x 70.6 x 8.4 mm, 172g

159.9 x 75.7 x 8.3 mm, 191g

 AP

Octa Core (2.2GHz Dual + 1.6GHz Hexa)

Memory

4GB RAM, 64GB

4GB RAM, 64GB

Battery

3,000mAh

3,500mAh

Fast Charging / USB Type-C

OS

Android 7.1.1

Network

LTE Cat. 11

Payment

NFC, MST

Connectivity

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80, 256QAM,

Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC, Location

(GPS, Glonass, BeiDou*)* BeiDou coverage may be limited.

Sensors

Accelerometer, Barometer, Fingerprint Sensor, Gyro Sensor, Geomagnetic Sensor,

Hall Sensor, Proximity Sensor, RGB Light Sensor 

 

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.